//

Verkeerde Apple-id

Verkeerde Apple-id discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zowel ik als mijn vrouw zijn in het bezit van een iPhone met ieder een eigen Apple-id. Nu doet het vreemde zich voor dat sinds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-07-14, 22:48
bobb bobb is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Ede (GLD)
Berichten: 3
Standaard Verkeerde Apple-id

Zowel ik als mijn vrouw zijn in het bezit van een iPhone met ieder een eigen Apple-id. Nu doet het vreemde zich voor dat sinds een paar dagen bij App Store updates op de telefoon van mijn vrouw gevraagd wordt naar mijn Apple-id. Waar ik ook kijk, ik zie in haar telefoon alleen haar Apple-id (deze ook al eens uitgelogd en opnieuw ingelogd), nergens mijn Apple-id te vinden, maar toch wordt er naar mijn inlog + wachtwoord gevraagd. Ik: iPhone 5S, mijn vrouw: iPhone 5, beide met iOS 7.1.2
Wat of waar zie ik over het hoofd en wie heeft mogelijk een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-07-14, 00:08
knrd's schermafbeelding
knrd knrd is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 130
Standaard

De app die geïnstalleerd is en die je wilt updaten die is onder jouw Apple ID geïnstalleerd.
Waarschijnlijk heb je toen op jouw Apple ID ingelogd en de app op haar telefoon geïnstalleerd.

Een oplossing is om die app te verwijderen en opnieuw te installeren terwijl je ingelogd bent op haar Apple ID.

Indien het gaat om een betaalde app en je wilt er niet 2x voor betalen dan zit er niets anders op dan even het wachtwoord in te typen tijdens het updaten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App Store verkeerde Apple ID dromedaris iPhone algemeen 0 30-09-12 00:28
Verkeerde ID Imessage dmichelv iPhone algemeen 2 30-05-12 22:11
verkeerde apple id sannewouda iPhone algemeen 5 21-02-12 16:21
iPad: Verkeerde download Fransie20 Jailbreak 8 20-07-11 22:20
verkeerde batterijweergave dpz iPhone algemeen 4 22-07-10 15:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:52.