//

Hoe bedoel je corrosie ???

Hoe bedoel je corrosie ??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Toestel vertoonde dus een gebrek (lees: corrossie) binnen de 6 maanden van aankoop. Concreet betekent dit dat de wetgever er van uit gaat dat het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 17-08-14, 16:51
Petrolleken Petrolleken is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 10
Standaard

Toestel vertoonde dus een gebrek (lees: corrossie) binnen de 6 maanden van aankoop. Concreet betekent dit dat de wetgever er van uit gaat dat het gebrek reeds bestond op het ogenblik van de aankoop en de consument het recht heeft op een nieuw toestel, wat ik ook heb gekregen, los van de corrossie. Elk toestel (gsm, tv, wasmachine,...) heeft een wettelijke garantieperiode van 2 jaar maar de eerste 6 maanden hoeft de consument niet te bewijzen dat de schuld bij hem ligt en heeft hij/zij recht op een nieuw toestel. Dat geldt ook voor accessoires zoals bv afstandsbediening, opladers,...
Probleem opgelost dus, k heb een nieuw toestel
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-08-14, 15:02
RoanNeervoort RoanNeervoort is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Locatie: Doetinchem
Berichten: 139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Petrolleken Bekijk bericht
Toestel vertoonde dus een gebrek (lees: corrossie) binnen de 6 maanden van aankoop. Concreet betekent dit dat de wetgever er van uit gaat dat het gebrek reeds bestond op het ogenblik van de aankoop en de consument het recht heeft op een nieuw toestel, wat ik ook heb gekregen, los van de corrossie. Elk toestel (gsm, tv, wasmachine,...) heeft een wettelijke garantieperiode van 2 jaar maar de eerste 6 maanden hoeft de consument niet te bewijzen dat de schuld bij hem ligt en heeft hij/zij recht op een nieuw toestel. Dat geldt ook voor accessoires zoals bv afstandsbediening, opladers,...
Probleem opgelost dus, k heb een nieuw toestel
Bedankt voor je post over de oplossing. Na 3 maanden alcorrosie vond ik ook wel extreem snel, netjes dat ze het zo oplossen (naast dat dit wettelijk zo geregeld is)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Weet iemand welke app ik bedoel? *sneller typen maltje iPhone Apps 10 18-03-14 19:34
Hoe meer applicaties hoe trager ferrywalter iPhone algemeen 1 03-03-12 17:38
Wie weet welk app ik bedoel? jorishetbengeltje iPhone Apps 11 30-12-08 11:38
hoe achterhalen hoe iphone unlocked is fromalk Unlock [archief] 17 15-04-08 17:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:16.