//

File opslag iPad

File opslag iPad discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik via de ipad een exe file downloaden en deze vervolgens transfereren naar een laptop zonder internet access. Deze windows laptop heeft namelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-07-14, 08:18
Fxbeppie Fxbeppie is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 2
Standaard File opslag iPad

Hoe kan ik via de ipad een exe file downloaden en deze vervolgens transfereren naar een laptop zonder internet access.

Deze windows laptop heeft namelijk een probleem met de driver van de Wi-Fi kaart,daarom geen internet. Daarom wil ik via de ipad de driver downloaden en vervolgens via de USB kabel overzetten naar de windows laptop.

Iemand enig idee hoe ik in de eerste plaats deze driver kan downloaden via de ipad. Dit is een "exe" file en dient dus vervolgens naar de windows laptop overgezet te worden.

Grt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-07-14, 08:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Sluit de Laptop met een Ethernetkabel aan de router aan. Download de drivers en installeer ze.
  #3  
Oud 31-07-14, 10:15
RoanNeervoort RoanNeervoort is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Locatie: Doetinchem
Berichten: 139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Sluit de Laptop met een Ethernetkabel aan de router aan. Download de drivers en installeer ze.
Haha! Heerlijk...eenvoud dient de mens
  #4  
Oud 31-07-14, 11:42
Fxbeppie Fxbeppie is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Sluit de Laptop met een Ethernetkabel aan de router aan. Download de drivers en installeer ze.
Helaas heb ik momenteel geen ethernetkabel maar als ik niet gewoon een file kan downloaden via de ipad en die vervolgens overzetten naar een windows laptop dan maar naar de mediamarkt voor een kabel. Bedankt.
  #5  
Oud 31-07-14, 12:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Koop maar een Ethernetkabeltje voor een paar Eurocentjes. Zo'n kabeltje komt altijd van pas.

Met de standaard Safari app gaat dat downloaden in ieder geval niet lukken. Er zijn wel wat betaalde alternatieve web browsers in App Store die dat wel (min of meer) kunnen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
beschikbare opslag problemen ipad 3 ? jalea iPad algemeen 12 20-08-12 16:02
iPad File Browser Guest-20190430163756 iPad algemeen 14 02-06-10 19:56
Save je SHSH file van je iPad Yzord iPad algemeen 15 11-05-10 16:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:23.