iPhone leest af en toe de simkaart niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone 5 leest af en toe de simkaart niet. Boven in beeld staat dan 'zoeken...'. Zodra ik de simkaart er uit haal, blijft hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone leest af en toe de simkaart niet.
Mijn Iphone 5 leest af en toe de simkaart niet. Boven in beeld staat dan 'zoeken...'. Zodra ik de simkaart er uit haal, blijft hij zoeken, terwijl en dan 'geen simkaart geïnstalleerd' moet komen te staan.
Weet iemand waar het aan ligt? Gr. Thomas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je een geknipte of officiële simkaart in het toestel zitten?
|
|
|||
|
|||
Ik heb allebei geprobeerd, maar geven beide hetzelfde resultaat.
|
|
|||
|
|||
Probeer eens een harde reset
|
|
|||
|
|||
Dat ik heb ik ook al meerdere keren geprobeerd.
Gisteren deed hij bijna de hele dag, maar sinds vanmorgen staat er alleen nog maar 'zoeken...' ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 augustus 2014 om 11:00 ---------- Wat ik er nog wel bij moet vertellen is dat mijn toestel een tijdje terug keihard gevallen is. Zou dat nog enige invloed kunnen hebben ? |
|
|||
|
|||
Iphone ook al uit gedaan dat kan soms helpen heb nog wat voor je ga naar instellingen dan naar telefoon en dan simpincode en die zet je uit en dan weer aan en dan je simkaart ontgrendelen. Dan kan het ook opgelost zijn suc6 vragen zijn welkom.
iPhone 7 32 GB zwart / Apple Watch 4 Nike+ Aluminium 44mn Laatst gewijzigd door niven10; 01-08-14 om 13:54. Reden: Typfouten |
|
|||
|
|||
Het vallen kan zeer zeker effect hebben ja. Door de val kunnen intern bepaalde onderdelen losgeraakt zijn.
|
Labels |
iphone, sim kaart, sim niet geaccepteerd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tijdens reis VS leest IPhone 5s de Simkaart ineens niet meer | Walletje8 | iPhone algemeen | 1 | 27-06-14 16:38 |
Iphone leest simkaart niet meer | Nicklebackk | iPhone algemeen | 0 | 08-10-13 20:00 |
iPhone 3GS: Leest simkaart niet meer na update 5.1.1 | isaatje8 | Unlock | 4 | 28-09-12 10:51 |
iPhone leest simkaart niet | SylviaK | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 21:22 |
|
|