//

Foto's pc naar icloud back up

Foto's pc naar icloud back up discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi. Waarschijnlijk is dit een domme vraag, maar is het mogelijk om foto's die op je pc staan in icloud te krijgen, zoals je dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-08-14, 02:59
Proteck Proteck is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 33
Standaard Foto's pc naar icloud back up

Hoi.
Waarschijnlijk is dit een domme vraag, maar is het mogelijk om foto's die op je pc staan in icloud te krijgen, zoals je dat kan doen op bijvb dropbox? Ik heb nl veel foto's ooit op mijn computer gezet, en ik wil toch net iets zekerder zijn dat die op een dag niet allemaal weg zijn. Dus cloudspace kopen lijkt me een goede optie. Enkel dropbox is gigantisch duur voor een opslagcapaciteit die ik toch nooit ga nodig hebben. Het doel is dus niet te fotostreamen, maar effectief een backup te maken van mijn foto's. Alle tips zijn welkom!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-08-14, 08:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Proteck Bekijk bericht
Het doel is dus niet te fotostreamen, maar effectief een backup te maken van mijn foto's. Alle tips zijn welkom!
Een backup maken van data op een Windows PC naar iCloud is niet mogelijk. In de toekomst zal dat mogelijk zijn met iCloud Drive. Of iCloud Drive ook in Windows gaat werken weet ik niet.
  #3  
Oud 01-08-14, 10:40
Proteck Proteck is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 33
Standaard

Okè, bedankt voor de hulp!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud foto's overzetten van iPhone naar iPad Ver$uZ Motorsport iPhone algemeen 3 11-05-13 17:07
Back up icloud eef28 iCloud 0 07-11-12 16:17
Oude back-up verwijderen uit iCloud. kommer1967 iCloud 1 27-11-11 06:21
Foto's van digitale camera naar icloud Jepie iCloud 4 15-10-11 23:29
muziek en foto's naar icloud? bibberpickwick iCloud 5 15-10-11 13:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:51.