iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 3GS (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/156642-iphone-3gs.html)

Abdullah 02-08-14 00:41

Iphone 3GS
 
Als ik mijn iPhone wil opladen dan krijg ik de laatste tijd een melding op mijn iPhone: opladen niet ondersteund met dit accessoire. Terwijl hij altijd goed opgeladen heeft met hetzelfde accessoire.

faire4u 02-08-14 01:11

Ik denk dat de kabel aan vervanging toe is, ook een kabel kan na een tijdje defect raken.

niven10 02-08-14 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abdullah (Bericht 966530)
Als ik mijn iPhone wil opladen dan krijg ik de laatste tijd een melding op mijn iPhone: opladen niet ondersteund met dit accessoire. Terwijl hij altijd goed opgeladen heeft met hetzelfde accessoire.

Heeft uw wel een goedgekeurde oplader voor de Iphone? Alleen die werken goed andere kunnen zelfs problemen veroorzaken

remundo7000 02-08-14 13:00

Dit heb ik ook eens gehad, ook met mijn toenmalige iphone 3GS.
Ik heb toen opgelost door met een busje perslucht (compressed air) de 30-pins-connector van de iphone schoon te blazen.

Abdullah 03-08-14 12:18

Iphone 3GS
 
Ik heb de kabel al vervangen door een nieuwe univercele kabel die ik op de markt gekocht heb. Een paar dagen heeft hij goed opgeladen daarna kreeg ik weer die melding. En met compressed air heb ik ook schoon geblazen. Maar hij blijf steeds die melding geven.

niven10 03-08-14 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abdullah (Bericht 966615)
Ik heb de kabel al vervangen door een nieuwe univercele kabel die ik op de markt gekocht heb. Een paar dagen heeft hij goed opgeladen daarna kreeg ik weer die melding. En met compressed air heb ik ook schoon geblazen. Maar hij blijf steeds die melding geven.

Iphone ook al hersteld?

Abdullah 03-08-14 19:25

Iphone 3GS
 
Nee, ik heb mijn Iphone niet herstel. Ik denk als ik dat doe dan ben ik alles kwijt en moet weer alles installeren?

niven10 03-08-14 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abdullah (Bericht 966659)
Nee, ik heb mijn Iphone niet herstel. Ik denk als ik dat doe dan ben ik alles kwijt en moet weer alles installeren?

Nee je kan gewoon een reservekopie maken in iTunes die kan je later weer terugzetten en dan heb je alles weer terug als je niet weet hoe het moet druk dan op de vraag tekens in het bericht voordat je dit gaat doen heb je ook al een hard reset geprobeerd?

Abdullah 03-08-14 19:50

Iphone 3GS
 
Nee, ik heb nog geen hard reset gedaan. Hoe moet ik dat doen?

niven10 03-08-14 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abdullah (Bericht 966662)
Nee, ik heb nog geen hard reset gedaan. Hoe moet ik dat doen?

Dat doe je door de home button en de power button tegelijk ingedrukt te houden totdat je een zwart scherm ziet en daarna het Apple logo

Guest-20180925190238 03-08-14 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door niven10 (Bericht 966668)
...dat doe je door de home button en de power button tegelijk ingedrukt te houden totdat je een zwart scherm ziet en daarna het Apple logo

En dat is dan een harde reset :rolleyes:

niven10 03-08-14 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 966669)
En dat is dan een harde reset :rolleyes:

Heb het bericht waarop je heb gereageerd al aangepast maar je hebt me toch wat geleerd vandaag Timosha :D

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 augustus 2014 om 20:48 ----------

Dus Abdullah als ik u was zou ik een hard reset uitvoeren. Dat doe je door de home button en de power button tegelijk ingedrukt te houden tot dat je een zwart scherm ziet en daarna het Apple logo. En als dat niet werkt u Iphone herstellen ergens heb ik een bericht op deze topic geplaatst hoe dat moet.

Abdullah 03-08-14 23:30

Is goed ik ga later proberen .

Abdullah 04-08-14 07:41

Heb ik gedaan maar hij blijft het aangeven. Ik denk dat ik een nieuwe originele kabel ga kopen. Waarschijnlijk is dat het probleem.

Guest-20180925190238 04-08-14 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abdullah (Bericht 966530)
Als ik mijn iPhone wil opladen dan krijg ik de laatste tijd een melding op mijn iPhone: opladen niet ondersteund met dit accessoire.

Een iPhone 3GS met de 30-pins dock connector werkt nog vrij simpel wat die foutboodschap betreft. :-)

Een Ohmse weerstand tussen pin 21 en GND bepalen welk accessoire er gebruikt wordt. Voor een originele Apple USB-kabel is dat 1 kΩ. Die weerstand kan veranderen door bv. corrosie op de 30-pins USB-kabel of dock connector. Kijk eens na of je geen groene/grijze uitslag ziet op de kabel en dock connector.

Met de lader heeft dat absoluut niets te maken (zoals ten onrechte in dit topic gesuggereerd wordt). Voor dit soort problemen hoef je ook de iPhone niet te herstellen.

Nikooos 04-08-14 11:10

Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.

//Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:28.