//

Iphone 3GS

Iphone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iPhone wil opladen dan krijg ik de laatste tijd een melding op mijn iPhone: opladen niet ondersteund met dit accessoire. Terwijl hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-08-14, 23:41
Abdullah Abdullah is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 6
Standaard Iphone 3GS

Als ik mijn iPhone wil opladen dan krijg ik de laatste tijd een melding op mijn iPhone: opladen niet ondersteund met dit accessoire. Terwijl hij altijd goed opgeladen heeft met hetzelfde accessoire.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-08-14, 00:11
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Ik denk dat de kabel aan vervanging toe is, ook een kabel kan na een tijdje defect raken.
  #3  
Oud 02-08-14, 11:28
niven10 niven10 is offline
• iOS 12.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Private
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abdullah Bekijk bericht
Als ik mijn iPhone wil opladen dan krijg ik de laatste tijd een melding op mijn iPhone: opladen niet ondersteund met dit accessoire. Terwijl hij altijd goed opgeladen heeft met hetzelfde accessoire.
Heeft uw wel een goedgekeurde oplader voor de Iphone? Alleen die werken goed andere kunnen zelfs problemen veroorzaken
  #4  
Oud 02-08-14, 12:00
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Dit heb ik ook eens gehad, ook met mijn toenmalige iphone 3GS.
Ik heb toen opgelost door met een busje perslucht (compressed air) de 30-pins-connector van de iphone schoon te blazen.
  #5  
Oud 03-08-14, 11:18
Abdullah Abdullah is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 6
Standaard Iphone 3GS

Ik heb de kabel al vervangen door een nieuwe univercele kabel die ik op de markt gekocht heb. Een paar dagen heeft hij goed opgeladen daarna kreeg ik weer die melding. En met compressed air heb ik ook schoon geblazen. Maar hij blijf steeds die melding geven.
  #6  
Oud 03-08-14, 11:39
niven10 niven10 is offline
• iOS 12.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Private
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abdullah Bekijk bericht
Ik heb de kabel al vervangen door een nieuwe univercele kabel die ik op de markt gekocht heb. Een paar dagen heeft hij goed opgeladen daarna kreeg ik weer die melding. En met compressed air heb ik ook schoon geblazen. Maar hij blijf steeds die melding geven.
Iphone ook al hersteld?
  #7  
Oud 03-08-14, 18:25
Abdullah Abdullah is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 6
Standaard Iphone 3GS

Nee, ik heb mijn Iphone niet herstel. Ik denk als ik dat doe dan ben ik alles kwijt en moet weer alles installeren?
  #8  
Oud 03-08-14, 18:46
niven10 niven10 is offline
• iOS 12.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Private
Berichten: 307
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abdullah Bekijk bericht
Nee, ik heb mijn Iphone niet herstel. Ik denk als ik dat doe dan ben ik alles kwijt en moet weer alles installeren?
Nee je kan gewoon een reservekopie maken in iTunes die kan je later weer terugzetten en dan heb je alles weer terug als je niet weet hoe het moet druk dan op de vraag tekens in het bericht voordat je dit gaat doen heb je ook al een hard reset geprobeerd?

Laatst gewijzigd door niven10; 03-08-14 om 18:48. Reden: Typfouten en bericht aanpassen
  #9  
Oud 03-08-14, 18:50
Abdullah Abdullah is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 6
Standaard Iphone 3GS

Nee, ik heb nog geen hard reset gedaan. Hoe moet ik dat doen?
  #10  
Oud 03-08-14, 20:01
niven10 niven10 is offline
• iOS 12.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Private
Berichten: 307
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abdullah Bekijk bericht
Nee, ik heb nog geen hard reset gedaan. Hoe moet ik dat doen?
Dat doe je door de home button en de power button tegelijk ingedrukt te houden totdat je een zwart scherm ziet en daarna het Apple logo

Laatst gewijzigd door niven10; 03-08-14 om 20:20.
  #11  
Oud 03-08-14, 20:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niven10 Bekijk bericht
...dat doe je door de home button en de power button tegelijk ingedrukt te houden totdat je een zwart scherm ziet en daarna het Apple logo
En dat is dan een harde reset
  #12  
Oud 03-08-14, 20:11
niven10 niven10 is offline
• iOS 12.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Private
Berichten: 307
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
En dat is dan een harde reset
Heb het bericht waarop je heb gereageerd al aangepast maar je hebt me toch wat geleerd vandaag Timosha

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 augustus 2014 om 20:48 ----------

Dus Abdullah als ik u was zou ik een hard reset uitvoeren. Dat doe je door de home button en de power button tegelijk ingedrukt te houden tot dat je een zwart scherm ziet en daarna het Apple logo. En als dat niet werkt u Iphone herstellen ergens heb ik een bericht op deze topic geplaatst hoe dat moet.

Laatst gewijzigd door niven10; 03-08-14 om 20:55.
  #13  
Oud 03-08-14, 22:30
Abdullah Abdullah is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 6
Standaard

Is goed ik ga later proberen .
  #14  
Oud 04-08-14, 06:41
Abdullah Abdullah is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 6
Standaard

Heb ik gedaan maar hij blijft het aangeven. Ik denk dat ik een nieuwe originele kabel ga kopen. Waarschijnlijk is dat het probleem.
  #15  
Oud 04-08-14, 09:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abdullah Bekijk bericht
Als ik mijn iPhone wil opladen dan krijg ik de laatste tijd een melding op mijn iPhone: opladen niet ondersteund met dit accessoire.
Een iPhone 3GS met de 30-pins dock connector werkt nog vrij simpel wat die foutboodschap betreft.

Een Ohmse weerstand tussen pin 21 en GND bepalen welk accessoire er gebruikt wordt. Voor een originele Apple USB-kabel is dat 1 kΩ. Die weerstand kan veranderen door bv. corrosie op de 30-pins USB-kabel of dock connector. Kijk eens na of je geen groene/grijze uitslag ziet op de kabel en dock connector.

Met de lader heeft dat absoluut niets te maken (zoals ten onrechte in dit topic gesuggereerd wordt). Voor dit soort problemen hoef je ook de iPhone niet te herstellen.
  #16  
Oud 04-08-14, 10:10
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.

//Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? chmderksen Archief 1 15-02-10 10:09
Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA VeeGee Koopinformatie België 4 04-11-09 15:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:44.