Iphone geeft geen notificaties van berichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vorige week een nieuwe iPhone 4 (iOS 7.1.1) bij de apple store gekregen, en zit nu met het probleem dat ik geen meldingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone geeft geen notificaties van berichten
Ik heb vorige week een nieuwe iPhone 4 (iOS 7.1.1) bij de apple store gekregen, en zit nu met het probleem dat ik geen meldingen meer krijg voor binnenkomende SMS/iMessage berichten.
Dit is vrij vervelend, aangezien ik nu steeds zelf moet checken of ik berichten heb, en daardoor alles wat dringend is mis. In het berichtencentrum staat alles zoals het hoort, dus daar lijkt het niet aan te liggen. Wie heeft de gouden tip?! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je iPhone al eens gereset?
Kijk je instellingen bij 'Berichtencentrum' en 'Berichten' nog eens heel goed na. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 geeft dubbele notificaties | runedion99 | iPhone algemeen | 7 | 14-07-13 20:17 |
Berichten geeft enkel nummers weer, geen namen | Pascal2900 | iPhone algemeen | 0 | 23-02-13 12:06 |
Twitter-app geeft notificaties van verwijderde account | pr1de | iPhone Apps | 2 | 23-01-12 22:22 |
iPhone met iOs 4.0 geeft geen push notificaties voor ebuddy meer | Raikonen1 | iPhone algemeen | 7 | 05-07-10 09:20 |
|
|