Toegangscode vergeten help aub! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rubino Ik had op Icloud maar 4.7gb aan data. Ik mis nog 10Gb Een reserve kopie is nooit zo groot en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Een reserve kopie is nooit zo groot en in die reserve kopie zitten ook nooit alle apps en muziek in verwerkt. Er is echter wel een backup van welke apps je had geinstalleerd en die zet ie ook netjes terug.
|
|
|
||||
|
||||
A) 4.7GB aan data wijst erop dat je een reservekopie (back-up) hebt die aardig groot is (en wijst dus op back-up van filmrol). Ter referentie: ik heb iets minder dan de helft aan data (en filmrol staat uit).
B) Apps worden niet meegenomen in de back-up, want deze staan in de App Store. Handig natuurlijk, omdat je zo niet extra hoeft te betalen om 10GB aan apps op te slaan. C) De filmrol wordt overigens standaard meegenomen in de back-up. Stond Fotostream aan? Dan staan je laatste 1000 afbeeldingen (of laatste 1000 van de afgelopen 30 dagen) waarschijnlijk nog veilig in de cloud of op je computer in afbeeldingen, nadat je iCloud inlogt. Video's niet. iCloud FAQ Mijn Fotostream FAQ
|
|||
|
|||
Citaat:
De back-up wat ik via Icloud nog had maakte de iPhone om een bepaald tijd automatisch aan kan ik me herrineren. Fotostream stond niet aan omdat ik ook niet me eigen computer heb. Maar zal even goed Google wat Fotostream etc. Inhoud want heb me er nooit in verdiept. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toegangscode vergeten, nog wel toegang | Seel | iPad algemeen | 6 | 07-04-14 14:53 |
Toegangscode vergeten, wat moet ik nu doen? | sof2008 | iPhone algemeen | 10 | 01-12-12 12:19 |
toegangscode ipad vergeten | 1987Spike | iPad algemeen | 13 | 26-08-12 14:07 |
iPhone toegangscode vergeten! Reservekopie kwijt | Sehla38 | iPhone algemeen | 0 | 03-04-12 16:32 |
Toegangscode vergeten! What to do? | iJob | iPhone algemeen | 37 | 24-12-11 23:56 |
|
|