//

Geen e-mail beantwoording mogelijk via Iphone

Geen e-mail beantwoording mogelijk via Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan sinds zo'n twee maanden geen e-mails meer beantwoorden via mijn Iphone 3 GS. Bij beantwoording van een mail krijg ik het volgende bericht: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-08-14, 14:55
liang liang is offline
• iOS 5.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 55
Standaard Geen e-mail beantwoording mogelijk via Iphone

Ik kan sinds zo'n twee maanden geen e-mails meer beantwoorden via mijn Iphone 3 GS.
Bij beantwoording van een mail krijg ik het volgende bericht:
" Er is een kopie in "uitgaand"geplaatst De server accepteert de ontvanger ".......naam van ontvanger" niet omdat de server relaying niet toestaat"

Ik heb andere vergelijkbare problemen op het forum bekeken, maar niet hetzelfde probleem gevonden.
Alle instellingen van mijn e-mail adressen heb ik nagekeken. Voorzover ik kan zien zijn ze OK en niet veranderd sinds dat probleem ca 2 maanden geleden zich voordeed en nog zich nog steeds voordoet.

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

bijvoorbaat dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-08-14, 15:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liang Bekijk bericht
Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?
Ja, de gebruikte SMTP-server staat geen SMTP Relay toe.
  #3  
Oud 11-08-14, 16:45
liang liang is offline
• iOS 5.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 55
Standaard

Dank je Timosha,

Maar hoe los ik dit op?
En waarom manifesteert dit zich pas ca 2 maanden geleden? Daarvoor geen enkele probleem.
  #4  
Oud 11-08-14, 16:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liang Bekijk bericht
Maar hoe los ik dit op?
Gebruik de zoekfunctie van het forum eens met het zoekbegrip "smtp relay".

Citaat:
En waarom manifesteert dit zich pas ca 2 maanden geleden?
Misschien omdat de gebruikte SMTP-server vroeger wel SMTP Relay toestond en nu niet meer. Kan gebeuren.
  #5  
Oud 12-08-14, 08:15
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liang Bekijk bericht
...
c/p vanuit een ander topic:


Je provider staat stmp relay niet toe. Je moet een gmail account aanmaken. Als je dat gedaan hebt ga je naar de instellingen van je gmail account.
Je klikt op accounts.
Je ziet dan staan: E-mailberichten sturen vanaf.
klik op: Nog een e-mailadres toevoegen waarvan je eigenaar bent.
je ziet dan:Voeg een ander e-mailadres toe waarvan je eigenaar bentVoer informatie over je andere e-mailadres in.
(je naam en e-mailadres worden weergegeven in de e-mailberichten die je verzendt)
daarna
Voeg een ander e-mailadres toe waarvan je eigenaar bentE-mail verzenden via je SMTP-server? Wanneer je mail verstuurt als probeermaar@online.nl, kunnen berichten worden verzonden via Gmail of via online.nl SMTP-servers.Verzenden via Gmail (eenvoudig in te stellen)Verzenden via online.nl SMTP-servers Meer informatieverder:
Voeg een ander e-mailadres toe waarvan je eigenaar bentVerifieer je e-mailadres Voordat je e-mailberichten kunt verzenden als probeermaar@online.nl, wordt gecontroleerd of je de eigenaar van dit e-mailadres bent. Klik hiervoor op de link Verificatie verzenden. Je ontvangt een e-mailbericht op probeermaar@online.nl. Dit bericht bevat instructies voor het verifiëren van je adres.
Als je dat gedaan hebt wordt je mail in het 3g netwerk verzonden via gmail. De ontvanger leest je eigen opgegeven mail adres.

In je instellingen van de telefoon
smtp.gmail.com
je gmail adres
je gmail wachtwoord
poort 465 ssl aan
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail adres met @me.com krijgt geen mail meer schuurar iCloud 3 05-10-13 11:30
Beantwoording van mail lukt niet! tvoogd iPhone algemeen 5 08-04-13 12:07
ringtone van mail naar iphone mogelijk? thongpoon Ringtones en Wallpapers 3 03-09-10 17:55
Default mail client haalt geen enkele mail op, ruzie met Ibismail? tijgert iPhone algemeen 1 30-01-10 13:19
Geen internet en e-mail mogelijk remco73 iPhone algemeen 13 17-07-08 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:45.