Nep apple mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een nep mail gehad van "apple" hierin stond dat een verdacht iemand op mijn apple id was ingelogd. Als je hieropin gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nep apple mail
Ik heb net een nep mail gehad van "apple" hierin stond dat een verdacht iemand op mijn apple id was ingelogd. Als je hieropin gaat laten ze je inloggen en daarna persoonlijke gegevens invullen om je apple id te ontgrendelen zogenaamd. Als je dit gedaan hebt moet je creditcard gegevens invullen. Ik heb hierna meteen mijn wachtwoord veranderd.
https://www.dropbox.com/s/jaf3edr8m4...%2046%2000.png |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gooi die mail maar weg. Trouwens, de Build van iOS 7.1.1 is 11D201 en niet 11D202.
|
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan maar ik wou het even melden dat deze mail rond gestuurd word want ik denk niet dat ik de enige ben die deze mail gekregen heeft
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor het melden. Zulke spam/phishing mails worden regelmatig verstuurd.
|
|
|||
|
|||
Ik werd vandaag gebeld door een klant en die vroeg mij er ook naar. Is inderdaad Spam/phishing. dus klaasjohanv je bent niet de enigste.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nee heb ik niet toen ze begonnen over credit cards ben ik van de site gegaan
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
echt of nep | tommynr7 | Archief | 6 | 30-06-09 13:13 |
Echte of Nép? | Goerez | iPhone algemeen | 5 | 09-02-09 22:30 |
|
|