//

Ik kan slechts één woord of een blok tekst selecteren

Ik kan slechts één woord of een blok tekst selecteren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) [FONT=Times New Roman]Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen, ik heb een iPad 3G en sinds de update naar IOS 7 (volgens mij) kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-08-14, 00:20
xpadje xpadje is offline
 
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 6
Unhappy Ik kan slechts één woord of een blok tekst selecteren

[FONT=Times New Roman]Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen, ik heb een iPad 3G en sinds de update naar IOS 7 (volgens mij) kan ik geen zin of een gedeelte daarvan selecteren.
Als ik met mijn vinger over de tekst ga zie ik dat de selectie verspringt van woord naar woord, maw zodra ik begin te selecteren wordt het eerste woord blauw maar zodra ik bij het volgende woord ben aangekomen wordt in plaats daarvan het tweede woord geselecteerd, enz. Het resultaat is dat alleen het laatste woord van de geselecteerde zin blauw is, de rest van de tekst is weer wit geworden.[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Ik kan dus óf een woord selecteren óf een heel blok maar niet meer een gedeelte daarvan, ik heb mijn iPad teruggezet naar de fabrieksinstellingen, het helpt niet en nee....ik til niet per ongeluk mijn vinger op!

[/FONT]
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-08-14, 09:54
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Krijg je na een woord te selecteren de 2 blauwe bolletjes links en rechts naast het woord om daarna de selectie te kunnen uitbreiden ?
  #3  
Oud 18-08-14, 20:26
xpadje xpadje is offline
 
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 6
Standaard

Had je mijn reactie gehad of is dat verkeerd gegaan?
  #4  
Oud 18-08-14, 21:50
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xpadje Bekijk bericht
Had je mijn reactie gehad of is dat verkeerd gegaan?
Wellicht verkeerd gegaan want ik heb niks gezien ook geen privebericht
  #5  
Oud 18-08-14, 22:12
xpadje xpadje is offline
 
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 6
Standaard

Dat is vervelend want ik had je meteen teruggemaild.
Toen jij vroeg naar die blauwe bolletjes ben ik nog eens gaan kijken en nu pas goed want ik zag ze weer dus kennelijk heeft die harde reset toch geholpen terwijl ik dacht van niet.
Waarom ze waren verdwenen is mij een raadsel maar het probleem is opgelost.
Als jij er niet naar had gevraagd had die iPad ws nu nog in een hoek gelegen....
Heel erg bedanktl!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 augustus 2014 om 22:13 ----------

Ik zeg wel harde reset maar ik heb het ding helemaal opnieuw geinstalleerd, valt dat ook onder een harde reset?
  #6  
Oud 18-08-14, 22:43
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Harde reset - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS
  #7  
Oud 18-08-14, 22:57
xpadje xpadje is offline
 
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 6
Standaard

Geen harde reset dus, een herinstallatie was de oplossing.
Reageren

Labels
selecteren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kan ik een woord zoeken binnen een webpgina? dwerg1 iPad algemeen 2 25-09-13 22:32
Beste manier om een "intro" tekst weer te geven onder bijvoorbeeld een foto Whistler Ontwikkelen voor iOS 2 09-02-12 15:30
Is er een website waarbij je een hoesje kan kopen en dan zelf kan bewerken robi10 iPhone accessoires en onderdelen 9 15-04-11 18:28
gezocht: spel waar spelers met een iPhone een woord vormen guided tours iPhone Apps 1 03-12-09 21:53
Is er een hack zodat je een Xcode project kan compilen en op je iPhone kan zetten? MacorgaZ Ontwikkelen voor iOS 1 13-02-09 19:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:46.