//

Notificaties op iOS

Notificaties op iOS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Het is me al een lange tijd opgevallen dat er eigenlijk 2 types notificaties zijn op iOS. Het eerste type verdwijnt nadat je erop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-08-14, 18:40
ikGaEeniPhoneKopen ikGaEeniPhoneKopen is offline
• iOS 8.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 10
Standaard Notificaties op iOS

Hoi,

Het is me al een lange tijd opgevallen dat er eigenlijk 2 types notificaties zijn op iOS.

Het eerste type verdwijnt nadat je erop tapt en je dus de desbetreffende app hebt geopend.

Het tweede type verdwijnt niet als je erop tapt. Zelfs als je de app ingaat en bijvoorbeeld het artikel leest dan staat hij nog in je notificatiescherm. Je moet deze zelf met net kruisje en de 'clear' knop weghalen.

Ik vind de eerste type fijner en ik vroeg me af of je misschien per app kunt instellen wat voor type je hebt.

Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-08-14, 22:00
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Ik vermoed dat dit zo door de app geprogrammeerd is.
Hoewel ik soms toch wil dat het niet verdwijnt uit het notificatiescherm als er meerdere berichten zijn voor dezelfde app
  #3  
Oud 17-08-14, 11:40
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Ik heb al horen vertellen dat dit eerder een kleine 'bug' zou zijn in iOS 7. Maar dat kan ook maar wat gepraat zijn natuurlijk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:59.