//

Hoe krijg ik mijn hotmail op Iphone 5S

Hoe krijg ik mijn hotmail op Iphone 5S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gister een Iphone 5S aangeschaft, maar krijg nu met Hotmail account niet op de Iphone. Heb al van alles geprobeerd, maar krijg het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-08-14, 19:05
klaces2012 klaces2012 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Standaard Hoe krijg ik mijn hotmail op Iphone 5S

Ik heb gister een Iphone 5S aangeschaft, maar krijg nu met Hotmail account niet op de Iphone. Heb al van alles geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar. Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Bij mijn Icloud account gebruik ik hetzelfde emailadres, maar het lijkt mij dat dit daar niks mee te maken heeft. Alvast bedankt voor jullie hulp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-08-14, 19:26
Marbiehhh Marbiehhh is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Locatie: Lomm
Berichten: 7
Standaard

http://www.iphoned.nl/tips/tip-hotmail-op-je-iphone/ . Heb je al deze stappen gedaan?
  #3  
Oud 22-08-14, 19:54
HooijmansNL's schermafbeelding
HooijmansNL HooijmansNL is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Boxtel
Berichten: 131
Standaard

Je Hotmail account moet je op de zelfde manier toevoegen als een Outlook account. Ga hiervoor naar Instelingen > Mail, Contacten, agenda's > Nieuwe account > en kies daar Outlook.com > vul daar je gegevens in, en selecteer wat je wilt synchroniseren > Voilá, alles klaar
__________________
Stay Hungry ... Stay Foolish
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe krijg ik de manuals van mijn company op mijn ipad? ronaldvanderweel iPhone algemeen 11 15-02-14 19:24
hellppp.. mijn scherm van mijn iphone 5 is stuk hoe krijg ik nu mijn fotos eraf?????? shiridaatjuh iPhone algemeen 7 22-10-13 23:39
Hoe krijg ik mijn apps en instellingen die nu op de 3gs staan precies zo op mijn 4s? Besie iCloud 2 23-01-12 10:25
Hoe krijg ik mijn hotmail adressen terug?? dutchcore iPhone algemeen 3 07-11-11 10:01
hoe krijg ik mijn filmpjes en foto's over op mijn computer? patriciavandun Muziek, foto & video 1 12-02-11 18:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:09.