//

Apple start batterij remplacerend voor iPhone 5

Apple start batterij remplacerend voor iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Blazez En nog een andere les (bedacht ik me vanmiddag ook). Voordat je je toestel uit handen geeft, maak detail foto's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 07-09-14, 13:12
harmjan harmjan is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
En nog een andere les (bedacht ik me vanmiddag ook).
Voordat je je toestel uit handen geeft, maak detail foto's van het toestel.
Voorkant, achterkant, zijkanten, alles.
Natuurlijk met een datum oid erbij.
Voor mijn part een filmpje erbij (dit is mijn iphone voordat ik hem voor die en die reparatie in de doos stop en opstuur met ....)
Dan sta je (hopelijk) iets sterker in je bewijsmateriaal.

Vanavond nog even doen
Mijn toestel werd door de Apple store in amsterdam ingenomen uitgebreid werden de krassen op de randen vast gelegd zodat er geen discussie achter af zou kunnen ontstaan. Alle andere schade zou voor rekening Apple en of reparateur zijn dit werd alles in een rapport vast gelegd. Goed geregeld dus
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 07-09-14, 14:24
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harmjan Bekijk bericht
Mijn toestel werd door de Apple store in amsterdam ingenomen uitgebreid werden de krassen op de randen vast gelegd zodat er geen discussie achter af zou kunnen ontstaan. Alle andere schade zou voor rekening Apple en of reparateur zijn dit werd alles in een rapport vast gelegd. Goed geregeld dus
Hoelang ben je hem kwijt geweest? Of is de inschatting dat dit gaat duren? En krijg je vervangend toestel aangeboden?

Gr. Bas
  #43  
Oud 07-09-14, 16:26
harmjan harmjan is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debroei Bekijk bericht
Hoelang ben je hem kwijt geweest? Of is de inschatting dat dit gaat duren? En krijg je vervangend toestel aangeboden?

Gr. Bas
Het zou tien dagen duren maar werden er vijf en ik kreeg een leen toestel
  #44  
Oud 08-09-14, 10:07
Sjef Sjef is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Ergens in Zeeland
Berichten: 43
Standaard

Ik ben afgelopen zaterdag naar de Apple Store in Amsterdam geweest om van 3 toestellen de batterij te laten vervangen (op advies van AppleCare wel voor elk toestel een aparte afspraak gemaakt). Na controle of de batterij wel echt defect was zijn de toestellen ingenomen, en na 3 uur kon ik ze weer ophalen. Toestellen terugzetten naar fabrieksinstellingen was niet nodig, alleen zorgen dat zoek mijn iPhone en de toegangscode uit staat. Kortom: prima service en veel sneller dan je toestel opsturen ter reparatie, dat zou naar ik begrepen heb zeker 5-6 dagen duren.
__________________
 iPhone 5S 16GB (White)  iPad Mini Retina Wi-Fi 32GB (White) 
 MacBook Pro 13"  Apple TV 2 
  #45  
Oud 09-09-14, 21:51
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Gek, die gemengde verhalen over de Apple Store Amsterdam. Ik ga er zaterdagochtend heen, laat nog wel weten hoe het ging. Zal alvast het aankoopbewijs in de aanslag houden, want heb hem daar gelukkig ook gekocht...
  #46  
Oud 10-09-14, 00:21
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsrossi Bekijk bericht
Gek, die gemengde verhalen over de Apple Store Amsterdam. Ik ga er zaterdagochtend heen, laat nog wel weten hoe het ging. Zal alvast het aankoopbewijs in de aanslag houden, want heb hem daar gelukkig ook gekocht...
Mijn collega is afgelopen zondag hier in de store in Den Haag geweest. Daar werd ie ter plekke geholpen. Je moet alleen even een Genius bar afspraak van tevoren gemaakt hebben maar dan is het een 20 a 30 minuten. Klaar terwijl u wacht, zie hij.
  #47  
Oud 10-09-14, 12:51
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappah Bekijk bericht
Mijn collega is afgelopen zondag hier in de store in Den Haag geweest. Daar werd ie ter plekke geholpen. Je moet alleen even een Genius bar afspraak van tevoren gemaakt hebben maar dan is het een 20 a 30 minuten. Klaar terwijl u wacht, zie hij.
Ja die afspraak heb ik gemaakt inderdaad, maar aan de verhalen hier te lezen maakt dat niet zoveel uit. Ik hoop een zelfde ervaring als je collega te krijgen! Ideaal.
  #48  
Oud 10-09-14, 14:45
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Dat hadden wij ook gehoopt ja. Voor ons ook bijzonder om te lezen dat het bij anderen op dezelfde dag zonder enig probleem ging.
Vraag aan anderen die naar de apple store in Amsterdam geweest zijn. Is bij jullie vooraf aan de genius bar ook het toestel doorgemeten en kregen jullie op de ipad van de persoon achter de balie de uitkomst van die meting te zien?
  #49  
Oud 13-09-14, 14:45
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Net terug. Ging prima allemaal, geen gedoe. Er kwamen ook echt aan de lopende band mensen hun iphones brengen!
Moest 2 uurtjes wachten en kon hem toen weer ophalen. Ben benieuwd of ik het verschil merk.

M'n batterij zat overigens in het oranje gebied, dat liet hij zien (iemand hierboven vroeg daar naar), niet heel best dus
  #50  
Oud 13-09-14, 15:44
Muts Muts is offline
 
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 28
Standaard Accu vervangen iPhone 5

Ik heb gebeld met Apple omdat ik in aanmerking kwam voor het vervangen vd accu. Binnen 2 dagen stond er een koerier aan de deur om de iPhone op te halen. (Wel zonder bericht over welke dag en rond welk tijdstip) en 5 dagen later kwam de koerier hem weer netjes afleveren. Dus ik ben mijn iPhone 1 week kwijt geweest.

Mij was ook verteld bij icentre tilburg dat dit langer ging duren.
  #51  
Oud 17-09-14, 13:18
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Wat een verademing is deze batterij zeg! Kan er nu tenminste makkelijk een dag mee volhouden en hoef niet bang te zijn dat ik ergens halverwege de dag (of nog niet eens halverwege eigenlijk) geen telefoon meer heb.
  #52  
Oud 17-09-14, 22:24
atonba atonba is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar atonba
Standaard

Hier ook een iPhone die volgens serienummers in aanmerking komt voor battery swap, maar geen gekregen. Batterij functioneert volgens Apple store Amsterdam nog prima...
  #53  
Oud 18-09-14, 23:59
Harvey878 Harvey878 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 9
Standaard

2 weken gelden mijn iphone 5 weggebracht naar amac in Breda.
Mijn accu werd vervagen onder de garantie en de speaker om mee te bellen was er net een paar dagen eerder mee gestopt.
Kreeg vandaag een mailtje dat ik een vervagend toestel van appel krijg.
Iemand enig idee of dat een nieuw is of een gerefurbishte.
  #54  
Oud 19-09-14, 11:21
anske12345's schermafbeelding
anske12345 anske12345 is offline
• iOS 7.0.4
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: maastricht
Berichten: 161
Standaard

gerefurbishte.gr
  #55  
Oud 20-09-14, 13:09
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Gisteren met de 5 van mijn vriendin geweest in Amsterdam. Accu was volgens de medewerker ook echte slecht. Kon hem gratis laten vervangen. Dit gelijk laten doen. Kon hier zelfs op wachten.
Nog geen 20 min later stond ik al weer buiten met mijn toestel.
Goede service wat mij betreft.
  #56  
Oud 10-10-14, 01:08
Wimus's schermafbeelding
Wimus Wimus is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Vlijtingen - Riemst (Belgie)
Berichten: 149
Thumbs up

De iPhone 5 van mijn vrouw, die ik in februari 2013 via KPN had aangeschaft had het batterij probleem, website van Apple gecheckt, en het serienummer gaf aan dat hij voor batterij vervanging in aanmerking kwam.
Dus naar de KPN winkel in Maastricht waar ik de service kreeg die ik verwachtte......geen dus! Ik kon het toestel daar laten of zelf naar Dynafix brengen in Nuth. Als ik hem bij KPN zou laten, zou het zeker een week of 4 duren....... Heb ik dus niet gedaan!
Ben naar Ivizi gegaan in de Wyckerbrug straat, had daar niet zo lang geleden een Macbook pro gekocht voor mijn dochter, en werd daar perfect geholpen.
Ik was er vrijdag laat in de middag en ik zou hem normaal begin van de week terug hebben.
Op maandag kreeg ik een telefoontje dat er een probleem was, volgens de technische dienst was het toestel open geweest en was er een afdekkapje van de sluimerschakelaar in het toestel weg, dat zou een probleem worden.
Ben toen naar de winkel gegaan en heb met de manager gesproken en hem verteld dat er nooit iets met het toestel geweest was en ik hem orgineel gesealed bij KPN gekregen had. Hij vroeg of ik de aankoopbon nog had en aan hem kon toemailen, dat zou hij of de technische dienst het bij Apple voorleggen.
Woensdag kreeg ik een telefoontje van de technische dienst, ze hadden het aan Apple voorgelegd en binnen max 48 uur zouden ze antwoord hebben. Hij stelde voor het kapje alvast te bestellen (kosten 19.50 Euro) dan zou dat er donderdag zijn en kon de telefoon gerepareerd worden, afhankelijk van de beslissing van Apple zou ik dan horen of ik die 19.50 moest betalen of niet.
Donderdag rond 2 uur belde hij weer, het kapje was gekomen, batterij trouwens ook, en toestel was gerepareerd zonder kosten !
Ze hadden nog geen bericht gehad van Apple, maar hadden wel inmiddels al 5 toestellen, die allen van KPN kwamen, met hetzelfde probleem !
Hun vermoeden was dat KPN gewoon refurbished toestellen heeft geleverd als nieuw........ ze hadden van alle toestellen de aankoopbon met imei nummer en zouden dat wel oplossen, ik heb nog aangeboden die 19.50 te betalen en na beslissing van Apple ze terug te krijgen, maar daar wilde men niks van weten, ZIJ zouden dit wel oplossen !

Mijn vrouw wil voor Kerst graag een iPhone 6, ik geloof niet dat ik moet vertellen waar ik die ga halen......

Ivizi....... TOP Service !
en KPN, jullie zijn mij voor altijd kwijt ! (zit momenteel met alle 3 de iPhones in het gezin bij andere providers !)
  #57  
Oud 10-10-14, 15:53
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Quote: het toestel open geweest en was er een afdekkapje van de sluimerschakelaar in het toestel weg.

Kan je mij vertellen hoe het afdekkapje van z'n sluimerschakelaar uitziet? Ik heb geGooGled en niets gevonden, iemand die wel weet hoe dat uitziet?
  #58  
Oud 10-10-14, 15:57
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Bij een APR (Lab9) op zaterdag binnen gedaan en dinsdag de iPhone terug. Alles netjes opgelost.

Vriendin weer tevreden.
  #59  
Oud 10-10-14, 15:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wimus Bekijk bericht
Ivizi....... TOP Service !
Ivizi Maastricht is inderdaad top! Het woord "moeilijk" staat niet in hun woordenboek. Dat is wat anders dan dat andere winkeltje in dezelfde straat dat 30 jaar garantie geeft op Apple spullen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer na vervanging batterij RJS iPhone algemeen 10 05-01-18 21:35
probleem apple tv 2 als ik xbmc start start mijn apple tv opnieuw op betsbowie Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 8 07-04-13 22:43
iPhone: iPhone 4 (fw: 4.2.1) start niet na uitvalleen batterij Sample86 Jailbreak 13 29-12-10 20:32
iphone start niet meer na batterij vervangen Cemelli iPhone algemeen 1 05-01-10 09:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:47.