//

reservekopie terugzetten vraagt wachtwoord

reservekopie terugzetten vraagt wachtwoord discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Plots zijn al mijn telefoonnummers "weg", maar raar, in de favorieten vind ik die nummers nog wel maar dan zonder de naam die erbij hoort ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-14, 00:27
walibieke walibieke is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 53
Standaard reservekopie terugzetten vraagt wachtwoord

Plots zijn al mijn telefoonnummers "weg", maar raar, in de favorieten vind ik die nummers nog wel maar dan zonder de naam die erbij hoort en slechts het tel. nr.
Ik wilde een reservekopie terugzetten in de hoop dat het lukt, maar men vraagt een wachtwoord en dat herinner ik me niet. Is er een manier om dat wachtwoord te resetten of op te vragen.
Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-08-14, 08:43
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door walibieke Bekijk bericht
Plots zijn al mijn telefoonnummers "weg", maar raar, in de favorieten vind ik die nummers nog wel maar dan zonder de naam die erbij hoort en slechts het tel. nr.
Ik wilde een reservekopie terugzetten in de hoop dat het lukt, maar men vraagt een wachtwoord en dat herinner ik me niet. Is er een manier om dat wachtwoord te resetten of op te vragen.
Bedankt
Helaas is dit niet mogelijk. Je zal nog eens goed moeten nadenken.

Ik heb dit namelijk ook ooit een keer gehad. Gelukkig wist ik op den duur mijn wachtwoord terug.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Itunes vraagt niet om wachtwoord martijn2308 iPhone algemeen 0 18-03-13 10:51
iPhone 4S: Reservekopie willen terugzetten maar geen wachtwoord mmvanduijn Unlock 2 13-02-13 14:36
Windows: Vraagt om wachtwoord Serale iTunes 2 22-01-12 14:59
Exchange vraagt om wachtwoord rveenendaal iPhone algemeen 5 04-01-11 18:33
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:41.