//

I-phone oplader

I-phone oplader discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben al 1,5 jaar bezit van een I-phone 5, maar de laaste tijd word het opladen steeds moeilijker. als ik de pin namelijk in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-08-14, 22:32
randmeer randmeer is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 20
Standaard I-phone oplader

ik ben al 1,5 jaar bezit van een I-phone 5, maar de laaste tijd word het opladen steeds moeilijker.

als ik de pin namelijk in de Iphone stop, zegt die dat die oplaadt. laat ik mijn hand los. dan laat die niet meer. het kost me soms 5 minuten om hem zo te leggen dat die toch oplaadt, en druk je op de uitknop zo dat je het beeldscherm niet meer zit, begint het feestje opnieuw.

ik heb de draad (de oplader) al bij meer mensen uitgetest. resultaat = hij doet het nog goed.

dus het licht aan mijn Iphone zelf. (ik heb er soms al ingeblazen om het zo schoon proberen te maken)

nu vroeg ik me af. kan ik dit oplossen met contactspray of een andere "goedkope" oplossing (en wat zouden hier de gevaren van kunnen zijn)

of moet ik naar een apple reseller om mijn Iphone voor €€€ te laten maken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-08-14, 22:50
iSpy iSpy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 294
Standaard

Als je hem 1,5 jaar in bezit hebt en er nog een factuur/bon of iets soortgelijks aanwezig is, dan kan je het kosteloos laten repareren. Je hebt namelijk wettelijk twee jaar garantie op dit soort producten in Nederland. Uiteraard moet het defect wel buiten jouw schuld om zijn ontstaan.
  #3  
Oud 27-08-14, 22:55
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Dit is gewoon omdat er stof in de Lightning-poort zit . Dit kan je gratis bij de gemiddelde tech-winkel (het liefst een Apple Store natuurlijk) laten schoonmaken.

Ik heb dit ook ooit gedaan bij de Apple Store in Amsterdam en je hebt je iPhone binnen één minuut weer terug, en de oplader klikt weer in de iPhone!
__________________
Daniel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje kevinkoene iTunes 13 25-05-11 14:02
Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu CrazyMike iPhone algemeen 1 19-03-11 15:38
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? seevinck Koopinformatie Nederland 5 21-07-10 11:18
Oplader US Tqam iPhone algemeen 3 12-01-08 16:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:54.