//

Iphone 4s simkaart niet ondersteund, simlock??

Iphone 4s simkaart niet ondersteund, simlock?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Iphone 4s tweedehands gekocht voor mijn zoon en loop helaas tegen wat problemen aan. Ik weet dat de iphone uit het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-09-14, 07:33
Klavertje77 Klavertje77 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 4
Standaard Iphone 4s simkaart niet ondersteund, simlock??

Hallo,
Ik heb een Iphone 4s tweedehands gekocht voor mijn zoon en loop helaas tegen wat problemen aan. Ik weet dat de iphone uit het buitenland komt (vermoedelijk Engeland?) en heb een imei check gedaan, maar daarin staat "simlock unknown".

In de telefoon zit een Vodafone kaartje (bleek er in te zitten na thuiskomst)en als deze erin zit staat er linksboven in het scherm "zoeken".
Stoppen we het T-mobile kaartje van mijn zoon er in, dan staat er "Sim niet geldig. De simkaart die momenteel in deze iphone is geplaatst is van een aanbieder die wordt niet ondersteund onder het activeringsbeleid dat momenteel is toegewezen door de activeringsserver. Dit is geen hardwareproblemen met de iphone".

Betekend dit dat deze iphone wel te gebruiken is met een (actief) Vodafone kaartje?
En is deze iphone te unlocken, via imei en/of jailbreak? De iphone is voorzien van de nieuwste iOS 7.1.2 ( bij vorige eigenaar)

Ik hoop op reacties, alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-09-14, 08:09
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

De iPhone is sowieso niet doormiddel van een jailbreak te unlocken. Er zijn een aantal mensen hier op het Forum die voor je kunnen kijken of het toestel een simlock heeft. Zij kunnen je eventueel ook verder helpen met een unlock.
Je kan eventueel een PB met imei nummer naar senna22 sturen.
  #3  
Oud 02-09-14, 21:56
Iphone doctor Iphone doctor is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Locatie: Gent
Berichten: 26
Standaard

Via jailbreak: no way.
Via imei unlock: ja.
Succes ermee.
De verkoper was wsl vergeten melden dat er een simlock op zit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: SIMkaart in iPhone wordt niet ondersteund KarenMertens Unlock 6 27-04-13 12:40
iPhone 3G: simkaart wordt niet ondersteund, orginele zwitserse simkaart kwijt! leike Unlock 2 04-08-12 05:42
iphone 3 simkaart niet ondersteund pluto135 iPhone algemeen 5 10-07-11 16:44
iPhone 3GS: de simkaart in deze iphone word niet ondersteund smonte Unlock 4 24-11-09 22:27
ITunes - De Simkaart in Iphone wordt niet ondersteund Sabwar Archief 12 31-07-08 16:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:02.