iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iemand ervaring met vervangen scherm 5S? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/157504-iemand-ervaring-vervangen-scherm-5s.html)

flyingd 07-09-14 09:48

iemand ervaring met vervangen scherm 5S?
 
Mijn scherm is gebroken. Shit happens.:( Nu zijn er veel aanbieders die vervangende schermen aanbieden rond de 50 euro. Deze zijn waarschijnlijk niet origineel.

Heeft iemand ervaring met vervangen van een(goedkoop)scherm? hoe is de Display kwalitijd en de touchschreen?

Of is het beter om toch maar een origineel scherm te monteren?

Guest-20180925190238 07-09-14 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flyingd (Bericht 969372)
Of is het beter om toch maar een origineel scherm te monteren?

Doe jezelf een plezier en laat het scherm vervangen door professionals. Dan moet je na de vervanging ook geen nieuwe topics openen omdat dit niet meer werkt en dat niet meer werkt:

http://repair.iphoneclub.nl/index/p/...-lcd-iphone-5s

flyingd 07-09-14 10:37

Bedankt voor de reclame van je eigen bedrijf. mocht ik er niet uitkomen zal ik contact opnemen. Voorlopig ga ik eerst kijken voor en goedkopere oplossing. Mijn vraag is gericht naar de ervaringen van mede gebruikers op degelijke schermen. Mochten deze tegen vallen kies ik uiteraard de veilige weg.

Guest-20180925190238 07-09-14 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flyingd (Bericht 969376)
Bedankt voor de reclame van je eigen bedrijf. mocht ik er niet uitkomen zal ik contact opnemen.

De iCulture/iPhoneclub reparatiedienst is niet mijn bedrijf. :rolleyes: Dit gezegd zijnde: succes gewenst. :)

Otje82 07-09-14 10:42

Timosha maakt geen reclame voor zij eigen bedrijf. Hij geeft je een tip voor een betrouwbaar bedrijf.

En hij heeft ook gelijk dat mensen vaak voor de goedkope weg kiezen en vervolgens hier klagen dat iets niet werkt.

Wat betreft je probleem. Kan je niet iets via je verzekering doen?

flyingd 07-09-14 11:04

Oke, Ik was wat snel in mijn reactie. excuus. de vraag blijft nog steeds staan. In deze kunnen de slechte, maar ook de goede ervaringen worden gedeeld.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 september 2014 om 12:41 ----------

Ik heb op andere forums gelezen dan mensen tevreden zijn over de Ebay schermen. Maar uit verschillende Videobeelden is op te maken dat de kwaltijd in scherpte, contrast, inkijkhoek en licht in veel gevallen beneden pijl is. Voor de meerderheid van ons zal dat geen probleem zijn en niet direct opvallen tot dat je de schermen vergelijkt met elkaar. Ik zou mij daar echter wel aan gaan storen en daarom zal ik een origineel scherm gaan plaatsen.

mensen mogen nog steeds hun ervaringen delen.

suzuki2002 09-09-14 07:34

Wll je een origineel scherm is het zoeken naar een speld in een hooi berg.
Veel verkopers zullen zeggen het origineel te hebben . Wat uiteindelijk niet het geval zal zijn.
Slechts enkele verkopers zullen deze daadwerkelijk hebben. Maart dan niet via de officieele weg.
Wil je een origineel scherm dan zal je naar Apple zelf moeten gaan en je iphone om moeten ruilen met een refurbished exemplaar.

senna22 09-09-14 13:00

Je hebt een telefoon van boven de 600 euro en dan ga je een goedkoop scherm erop laten zetten? Dat is hetzelfde om een beeldbuisscherm in je lcd/ plasmascherm te laten zetten. Ga naar de applestore en laat het origineel doen.

aarajax 09-09-14 14:56

Ik heb mijn scherm wel eens vervangen met een €60,- eBay scherm.
Ik zag het verschil gelijk. De kleuren waren minder mooi, wit was wat geliger en het leek te knipperen.
Dat gezegd hebbende denk ik dat heel veel 'professionele' aanbieders ook goedkope ebay schermen gebruiken, dus mijn redenatie is dan, OF wat meer bij betalen en officieel via apple laten repareren, OF het gewoon zelf doen met een goedkoop scherm. Naar een goedkope 'professional' zou ik zelf nooit gaan, ik denk dat ze geld besparen op het scherm zodat ze goedkoper lijken.
Wellicht zijn er ook topkwaliteit schermen te koop, dan zou dat ook nog een optie zijn.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:08.