//

iemand ervaring met vervangen scherm 5S?

iemand ervaring met vervangen scherm 5S? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn scherm is gebroken. Shit happens. Nu zijn er veel aanbieders die vervangende schermen aanbieden rond de 50 euro. Deze zijn waarschijnlijk niet origineel. Heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-09-14, 10:48
flyingd flyingd is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 20
Standaard iemand ervaring met vervangen scherm 5S?

Mijn scherm is gebroken. Shit happens. Nu zijn er veel aanbieders die vervangende schermen aanbieden rond de 50 euro. Deze zijn waarschijnlijk niet origineel.

Heeft iemand ervaring met vervangen van een(goedkoop)scherm? hoe is de Display kwalitijd en de touchschreen?

Of is het beter om toch maar een origineel scherm te monteren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-09-14, 11:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flyingd Bekijk bericht
Of is het beter om toch maar een origineel scherm te monteren?
Doe jezelf een plezier en laat het scherm vervangen door professionals. Dan moet je na de vervanging ook geen nieuwe topics openen omdat dit niet meer werkt en dat niet meer werkt:

http://repair.iphoneclub.nl/index/p/...-lcd-iphone-5s
  #3  
Oud 07-09-14, 11:37
flyingd flyingd is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 20
Standaard

Bedankt voor de reclame van je eigen bedrijf. mocht ik er niet uitkomen zal ik contact opnemen. Voorlopig ga ik eerst kijken voor en goedkopere oplossing. Mijn vraag is gericht naar de ervaringen van mede gebruikers op degelijke schermen. Mochten deze tegen vallen kies ik uiteraard de veilige weg.
  #4  
Oud 07-09-14, 11:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flyingd Bekijk bericht
Bedankt voor de reclame van je eigen bedrijf. mocht ik er niet uitkomen zal ik contact opnemen.
De iCulture/iPhoneclub reparatiedienst is niet mijn bedrijf. Dit gezegd zijnde: succes gewenst.
  #5  
Oud 07-09-14, 11:42
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Timosha maakt geen reclame voor zij eigen bedrijf. Hij geeft je een tip voor een betrouwbaar bedrijf.

En hij heeft ook gelijk dat mensen vaak voor de goedkope weg kiezen en vervolgens hier klagen dat iets niet werkt.

Wat betreft je probleem. Kan je niet iets via je verzekering doen?
  #6  
Oud 07-09-14, 12:04
flyingd flyingd is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 20
Standaard

Oke, Ik was wat snel in mijn reactie. excuus. de vraag blijft nog steeds staan. In deze kunnen de slechte, maar ook de goede ervaringen worden gedeeld.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 september 2014 om 12:41 ----------

Ik heb op andere forums gelezen dan mensen tevreden zijn over de Ebay schermen. Maar uit verschillende Videobeelden is op te maken dat de kwaltijd in scherpte, contrast, inkijkhoek en licht in veel gevallen beneden pijl is. Voor de meerderheid van ons zal dat geen probleem zijn en niet direct opvallen tot dat je de schermen vergelijkt met elkaar. Ik zou mij daar echter wel aan gaan storen en daarom zal ik een origineel scherm gaan plaatsen.

mensen mogen nog steeds hun ervaringen delen.
  #7  
Oud 09-09-14, 08:34
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Wll je een origineel scherm is het zoeken naar een speld in een hooi berg.
Veel verkopers zullen zeggen het origineel te hebben . Wat uiteindelijk niet het geval zal zijn.
Slechts enkele verkopers zullen deze daadwerkelijk hebben. Maart dan niet via de officieele weg.
Wil je een origineel scherm dan zal je naar Apple zelf moeten gaan en je iphone om moeten ruilen met een refurbished exemplaar.

Laatst gewijzigd door suzuki2002; 09-09-14 om 16:53.
  #8  
Oud 09-09-14, 14:00
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

Je hebt een telefoon van boven de 600 euro en dan ga je een goedkoop scherm erop laten zetten? Dat is hetzelfde om een beeldbuisscherm in je lcd/ plasmascherm te laten zetten. Ga naar de applestore en laat het origineel doen.
  #9  
Oud 09-09-14, 15:56
aarajax aarajax is offline
• iOS 8.0.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 25
Standaard

Ik heb mijn scherm wel eens vervangen met een €60,- eBay scherm.
Ik zag het verschil gelijk. De kleuren waren minder mooi, wit was wat geliger en het leek te knipperen.
Dat gezegd hebbende denk ik dat heel veel 'professionele' aanbieders ook goedkope ebay schermen gebruiken, dus mijn redenatie is dan, OF wat meer bij betalen en officieel via apple laten repareren, OF het gewoon zelf doen met een goedkoop scherm. Naar een goedkope 'professional' zou ik zelf nooit gaan, ik denk dat ze geld besparen op het scherm zodat ze goedkoper lijken.
Wellicht zijn er ook topkwaliteit schermen te koop, dan zou dat ook nog een optie zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
vervangen van batterij kosten? iemand ervaring! elisa9180 iPhone algemeen 4 13-07-10 23:29
Iemand ervaring met Hidepod? Cancunlover Jailbreak apps en thema's 24 05-07-10 12:09
iemand ervaring met yordeal johanwillemsen iPhone algemeen 0 09-02-10 16:00
iemand ervaring met telshop elroybouma Koopinformatie Nederland 1 10-10-09 12:53
Iemand ervaring met mail2web? ztrezz iPhone algemeen 3 27-07-08 00:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:12.