iPhone blijft op zwart scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb vandaag per ongeluk mijn telefoon laten vallen en nu gaat hij niet meer aan/ doet niks meer. Als ik op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone blijft op zwart scherm
Hallo allemaal,
Ik heb vandaag per ongeluk mijn telefoon laten vallen en nu gaat hij niet meer aan/ doet niks meer. Als ik op de home knop of boven in druk, licht hij op, maar er komt geen pictogram of de normale unlock-screen te voorschijn. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Eerst maar even harde reset proberen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zie alleen dat er wat licht komt ( hij gaat dus aan en uit). Vanochtend ging mijn wekker ook af, dus hij kan wel aan, alleen ik kan het niet zien via mijn scherm. Het blijft gewoon heletijd zwart. Zo ziet hij eruit als ik het 'aan' zet. Laatst gewijzigd door Alik; 10-09-14 om 00:53. |
|
||||
|
||||
zie ik linksonder nu een zwarte veeg????? Zo ja dan is hoogstwaarschijnlijk het display van het scherm kapot en zal je een nieuw scherm moeten (laten) plaatsen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tsja lekker handig .
Mensen wees gewoon is wt duidelijke r als je een defect of probleem hebt. Laat je scherm vervangen dan werkt hij weer |
|
|||
|
|||
Je LCD is defect, dat zie je direct aan de foto.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: zwart scherm met bovenbalk blijft zichtbaar als ik scherm uitzet | boswachter85 | Jailbreak | 4 | 10-06-12 13:48 |
iPhone wordt heet en scherm blijft zwart | Robert92x | iPhone algemeen | 0 | 10-09-11 00:13 |
Iphone scherm blijft zwart Dood? | P1Nh00fD | iPhone algemeen | 2 | 09-03-11 21:01 |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
Scherm iPhone blijft zwart. | Juana | Archief | 13 | 18-04-10 22:24 |
|
|