iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Onvoorstelbaar. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/157532-onvoorstelbaar.html)

apotheosis 09-09-14 12:26

Onvoorstelbaar.
 
Ik zal het snel en kort probere uitlegge;

Ik downloade opnieuw wat apps die ik al eerder had aangekocht en wat zie ik; ze worde terug aangerekent, zucht. Ik stuur natuurlijk naar de support dat er wat mis gelopen is enz...

Krijg ik ne mail terug dat ik de bestelnr enz... moet doorsturen van die 10 tal apps. Ik zeg oke geen probleem, als ik een zoekfunctie heb dan gaat dat nog snel gaan tot wanneer ik naar mijn aankoopgeschiedenis ga, aub zeg, geen zoekfunctie, toch onbegrijpelijk zeg, nu moet ik hier heel dienen nest afgaan, al mijn aankopen van mijn apps/muziek enz... dat zijn er meer dan 3000 en het gaat alweer tergend traag vooruit en vaak flipt de boel en komt er nen tekst op met netwerkprobleem (ligt ook aan Apple).

Ik zit hier al van gisternamiddag mee bezig en nu terug mee bezig en zit nog maar halverwege zeg. De boel gaat al helemaal niet meer vooruit doordat die tekst er telkens op komt.


Dit is wat ik in mijn email kreeg;

Ik heb alle bestelnummers van de recent aangeschafte producten nagekeken en zie dat deze bij u in rekening gebracht zijn. Om uit te kunnen zoeken of de aankopen daadwerkelijk eerder met dit account zijn aangeschaft heb ik de bestelnummers van de eerste aankopen ook nodig. Graag zou ik van deze aankopen de bestelnummers ontvangen. Deze nummers beginnen meestal met de letter 'M'. Deze kunt u terugvinden op uw facturen (als Bestelling-ID) en in uw aankoopgeschiedenis.

Dit is dus echt amateurisme ten top van Apple; ik moet nog steeds 6 apps vinden en ik geraak dus nimmer vooruit, gisteren zeker 7 uren aan bezig geweest zeg om 7 apps terug te vinden om die bestelnr te vinden,lol.

Emails heb ik niet meer omdat dit er meer dan 1000 zouden zijn, begin daar dan ook maar eens mee zeg,ppff.

Ik snap dit echt niet, we zijn bijna 2015 en tis alsof Apple hier nog maar net begonnen is op dat vlak met hun technologie, een simpele zoekfunctie zou als je een probleem hebt meteen de boel snel kunnen oplossen.

Dit is ondertusse al de 2de keer ik zoiets mee maak; de vorige keer was het omdatk zoveel apps had de boel over zijne nek ging, mocht ik ze ook 1 per eentje in verborgen gaan steken, weken benk der mee bezig geweest.

Guest-20180925190238 09-09-14 12:42

Op de PC/Mac: iTunes -> Store -> View Account -> Purchase History

apotheosis 09-09-14 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 969523)
Op de PC/Mac: iTunes -> Store -> View Account -> Purchase History

Tis daar e; recente aankopen toch? Daar is er geen zoekfunctie en altijd miserie mee met zo'n balk die tevoorschijn komt netwerktfout blabla en dat ligt aan Apple, ik geraak nimmer vooruit.

Ik moet zo van dag per dag nagaan, lol. Onbegonnen werk.
Ben gister van 2009 begonnen en nu stokt het constant, zit aan augustus 2012.
Zo ga ik dus nooit mijn geld terug zien vd apps die ik nog moet vinden omdat het nie gaat.

.

belgiumiphone 10-09-14 22:07

apotheosis: jij zat vroeger op www.vergelijking.be, niet?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:13.