//

iPhone 5s prepaid kopen?

iPhone 5s prepaid kopen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey! Na 2 jaar een iphone 4 gehad te hebben, wil ik wel een nieuwe. Nu wou ik de iphone 5s gaan kopen. Maar zonder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-09-14, 18:01
xxxxxtessa xxxxxtessa is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 2
Unhappy iPhone 5s prepaid kopen?

Hey!
Na 2 jaar een iphone 4 gehad te hebben, wil ik wel een nieuwe.
Nu wou ik de iphone 5s gaan kopen. Maar zonder abonnement.
Is dit een slimme keuze of gaat mij dit juist heel veel meer geld kosten?
Ik sms/bel eigenlijk nooit en gebruik vooral Wi-Fi.
En als ik wel 3g gebruik, is het om te appen af en toe. Dan heb ik een hi internet bundel..

Kan iemand mij advies geven? Of weet je een abonnement dat goed bij mij past? Ik heb er zelf geen verstand van.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-14, 18:21
fanboy89 fanboy89 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 7
Standaard

Hallo!

De voornaamste reden waarom mensen überhaupt een abonnement afsluiten zal toch simpelweg zijn omdat de meesten niet in een keer zoveel geld willen/kunnen ophoesten.

Sim only is vaak goedkoper per maand, maar duurder in de aanschaf.. omdat je je smartphone nog moet hebben.

voorbeeldjes:

iphone 5s los (nieuw) gespot voor 570 euro in de winkel, en met een sim only bij provider X. je wilt een sim only met een kleine data bundel omdat je altijd op Wi-Fi zit, weinig belminuten en weinig smsjes. meestal kan je met dit soort sim only's al voor 7 tot 12 euro per maand uit de voeten voor een periode van 1 tot 2 jaar.

uitgerekend ben je nu dus kwijt:
570 euro voor de telefoon
na 1 jaar met een maandbedrag van 12 euro = 144

opgeteld 714 euro in 1 jaar en dus bij 2 jaar nog eens 144 dus 858 euro.

stel dat je dit als een abonnementen vorm wilt bij provider X voor 2 jaar.

ik neem als voorbeeld even t-mobile..

je betaalt dan 470 euro voor de telefoon, je krijgt 90 belminuten en 250 mb internet, met een contract van 2 jaar voor 25 euro p/m.

470 + 600 euro is 1070 euro. Significant duurder dan de 858 euro.

Het is dus aan jou de keuze of jij in een keer 570 euro kwijt wilt zijn en 12 euro per maand wilt betalen.

Of

dat jij 470 euro bij betaald en 25 euro per maand wilt betalen.

Hier is de keuze simpel zo maar te zeggen want ik wist het wel..! sim only en los kopen die iphone 5s.

Dit is misschien een slecht voorbeeld want vaak scheelt de aanschafprijs bij een abonnement aanzienlijk maar in dit geval dus niet.

hoop dat de keuze iets makkelijker voor je wordt.

Zoals ik al eerder noemde, zei ik provider X.. Er zijn tientallen providers met allemaal verschillende prijzen en dergelijke. Dit geld voor zowel sim only's als abonnementen.

ga eens rustig op zoek op bijvoorbeeld; studentmobiel.nl , algebeld.nl , belsimpel.nl , etc etc..

just my 2 cents!
  #3  
Oud 15-09-14, 16:59
anske12345's schermafbeelding
anske12345 anske12345 is offline
• iOS 7.0.4
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: maastricht
Berichten: 161
Standaard

bij tele 2 sim onlly voor 3euro 100 belminuten of smsjes abonement voor 1 jaar koop je telfoon los en je verdient geld gr anske
Reageren

Labels
help?



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 kopen? 2e hands of nieuw? SimOnly of Prepaid blijven? Laurens22 Koopinformatie Nederland 0 13-09-12 15:44
Van prepaid naar abbo nr houden? nu nog Iphoen 3Gs kopen? wesp-nl Odido (T-Mobile) 2 17-05-10 23:42
iphone 3g prepaid kopen. djharddance Archief 1 15-03-10 21:06
iphone 3G! kopen nieuw prepaid hoe duur? help me NoWayOut Chat en geruchten 11 09-08-09 23:46
Apps kopen d.m.v prepaid card? phoenix555 iPhone Apps 5 29-11-08 16:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:45.