Kuren iPhone 3GS met 6.1.6 na jaren jailbreak discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Met 6.1.2 prima jailbreak, wel af en toe moeite om te verschijnen in Itunes. Heeft wel gesynct.Nu door foutje 6.1.6, mislukte jailbreak( bleef zwart ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kuren iPhone 3GS met 6.1.6 na jaren jailbreak
Hallo,
Met 6.1.2 prima jailbreak, wel af en toe moeite om te verschijnen in Itunes. Heeft wel gesynct.Nu door foutje 6.1.6, mislukte jailbreak( bleef zwart scherm houden) maar iPhone werkt weer. Hij weigert echter te verschijnen in iTunes met org.kabelverbinding. Resource fout. Ik rommel graag maar dit gaat me te ver. Kan een echte kenner me een zetje geven. Alvast dank. peter de Jong |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zal het ook kort houden. Kan iTunes lockdown zijn. Goegel op "itunes lockdown" of zoek op forum. Zonder dank.
|
|
|||
|
|||
Goed advies . Synct weer, alleen safari,foto's en camera en data activation niet?
Jailbreak 6.1.6 nog eens proberen of even wachten op de unthetered versie.? |
|
|||
|
|||
Untether JB iOS 6.1.6 is er al. Goegel op p0sixspwn
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5S met vreemde kuren... | Marki3 | iPhone algemeen | 19 | 05-12-13 03:21 |
iPhone 5 vreemde kuren met iOS 7.0.4 | antoon100 | iPhone algemeen | 1 | 24-11-13 15:02 |
iPhone: 3gs 32gb rare kuren in jb | nightflyer | Jailbreak | 4 | 21-04-10 00:31 |
Iphone met kuren: vast hangen | Corally | Jailbreak apps en thema's | 2 | 09-12-07 00:03 |
|
|