//

iPhone 6 T-Mobile ondersteuning 4G

iPhone 6 T-Mobile ondersteuning 4G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In het iCulture artikel 'iPhone in het buitenland kopen' wordt aanbevolen om het Model A1586 aan te schaffen, om deze iPhone in Nederland te gebruiken. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-09-14, 18:21
joephh joephh is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 3
Standaard iPhone 6 T-Mobile ondersteuning 4G

In het iCulture artikel 'iPhone in het buitenland kopen' wordt aanbevolen om het Model A1586 aan te schaffen, om deze iPhone in Nederland te gebruiken. Ook wordt aangegeven dat alleen de T-Mobile variant zonder abonnement verkrijgbaar is, maar dat deze minder banden ondersteunt. Ik ben de komende 4 maanden nog in de USA voor studie en ik zou graag de iPhone 6 kopen.

Mijn vraag is, of het wel mogelijk is om de GSM variant te kopen van Model A1549. Ik heb contact gehad met Apple in de US en zij hebben iPhone 6 16GB Space Gray (GSM) T-Mobile in mijn cart geplaatst. Ik zou mijn iPhone graag willen gebruiken met een sim only abbonnement van Hi (ondersteunt 800 MHz) of T-Mobile (1800 MHz). Deze staat wel bij ondersteunde modellen, maar ik vraag me af of deze info wel correct is, aangezien hier een ander model (A1586) aangeraden wordt.

Concreet: kan ik de iPhone 6 16GB Space Gray (GSM) T-Mobile gekocht in de USA wel gewoon gebruiken in Nederland met het 4G netwerk?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
iphone6



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Slechtziende ondersteuning iPhone 4S? macamba iPhone algemeen 3 25-08-14 16:19
Dual sim usim ondersteuning T-Mobile dominick Odido (T-Mobile) 5 16-05-10 18:33
Flash ondersteuning iPhone werkend! ViktorV Archief 2 20-11-08 11:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22.