//

iPhone 5s geüpdatet en problemen met me accounts..

iPhone 5s geüpdatet en problemen met me accounts.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Lieden, Ik heb vanmiddag mijn iPhone geupdate naar iOS 8 vanaf iOS 7.1.1 en ten eerste liep die vast tijdens de update, na wat geklooi ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-09-14, 13:11
RobbertBouw RobbertBouw is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 1
Question iPhone 5s geüpdatet en problemen met me accounts..

Lieden,

Ik heb vanmiddag mijn iPhone geupdate naar iOS 8 vanaf iOS 7.1.1 en ten eerste liep die vast tijdens de update, na wat geklooi heb ik het toch voor elkaar gekregen. Er draait nu iOS 8 op, wel ben ik bijna al mijn apps kwijt, maar gelukkig met de reservekopie toch nog 9 apps gehouden.

Het probleem is dat ik de telefoon geupdate heb op een MacBook pro van een vriend van mij. Zijn account op zijn iTunes is (op een 1 of andere manier) in mijn telefoon gekomen en kan de apps niet updaten... Ja alleen als ik zijn wachtwoord had ingevoerd. Het downloaden van apps werkt wel via mijn goeie email. Ik kan dat account, wat er opgekomen is, nergens terugvinden in mijn telefoon, echt nergens, op internet kan ik er verder ook niks over vinden.

Iemand die me kan helpen, weet het, dit is best vaag uitgelegd maar dat is het ook!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-14, 15:07
Daimontz Daimontz is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 6
Standaard

Dit is waarschijnlijk gekomen inderdaad omdat hij met zijn account was ingelogd. Staat bij Instellingen -> iTunes en App store zijn account of die van jou?
Reageren

Labels
account, iphone, probleem, vraag



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Problemen synchronisatie - meerdere iTunes accounts - Nieuwste versie iTunes sanne2611 iTunes 4 30-09-13 14:19
Gedoe met accounts pjotr28 iCloud 1 13-04-13 09:05
Iphone syncen op 1 laptop met 2 accounts westtheo iTunes 3 21-05-08 20:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:41.