//

Ervaringen iPhone 6 (plus)

Ervaringen iPhone 6 (plus) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door HardFusion Heb sinds vandaag mijn allereerste Apple product, een iphone 6 64GB. Dit samen gekocht met een screenprotector + flipcase hoesje. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #281  
Oud 27-03-15, 21:14
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HardFusion Bekijk bericht
Heb sinds vandaag mijn allereerste Apple product, een iphone 6 64GB. Dit samen gekocht met een screenprotector + flipcase hoesje. Eerste indruk? WOW! Die camera? Die snelheid? Dat prachtige beeldschermkwaliteit? Wat een beest! Locatie, mobiel netwerk, Wi-Fi en bleuthoot liggen af om batterij te sparen. Alsook is automatische helderheid ingeschakeld.

Dit is echt een top toestel, beste smartphone dat ik tot nu toe heb gehad en zeer gebruiksvriendelijk! Ik denk dat apple er een trouwe gebruiker bij heeft Een aanrader!
Wat voor toestel had je eerst? Je vorige toestel?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 27-03-15, 21:57
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HardFusion Bekijk bericht
Heb sinds vandaag mijn allereerste Apple product, een iphone 6 64GB. Dit samen gekocht met een screenprotector + flipcase hoesje. Eerste indruk? WOW! Die camera? Die snelheid? Dat prachtige beeldschermkwaliteit? Wat een beest! Locatie, mobiel netwerk, Wi-Fi en bleuthoot liggen af om batterij te sparen. Alsook is automatische helderheid ingeschakeld.

Dit is echt een top toestel, beste smartphone dat ik tot nu toe heb gehad en zeer gebruiksvriendelijk! Ik denk dat apple er een trouwe gebruiker bij heeft Een aanrader!
Hier maak je al een fout; de helderheid kies je beter zelf en pas je beter zelf aan indien je het zelf nodig vind. Automatisch aanzette verbruikt net meer batterij omdat die constant zich zit aan te passen snap je. Tis nie nu dit zoveel extra zuipt e haha maar ik pas dat zelf aan vanaf ik het nodig acht.

Mobiel netwerk staat altijd aan bij mij, ook dat maakt nauwelijks tot geen verschil vind ik en Wi-Fi sta ook altijd aan.

Blu-tooth staat uit omdat ik da zelden tot nooit gebruik.

Locatie sta alleen af bij apps die het nodig zoude hebbe, al de rest sta ook af bij mij.
  #283  
Oud 28-03-15, 16:40
HardFusion HardFusion is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 Bekijk bericht
Wat voor toestel had je eerst? Je vorige toestel?
Motorola Moto G
  #284  
Oud 30-03-15, 21:36
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

@jensvo:

Je hebt vandaag al 4x in plaats van een directe URL een omleiding via het commerciële adf.ly gepost.

Is jouw PC met malware besmet of probeer je bewust aan (de leden van) dit forum te verdienen?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #285  
Oud 30-03-15, 21:47
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
@jensvo:

Je hebt vandaag al 4x in plaats van een directe URL een omleiding via het commerciële adf.ly gepost.

Is jouw PC met malware besmet of probeer je bewust aan (de leden van) dit forum te verdienen?
Gezien het aantal berichten van @jensvo mogen we redelijkerwijs aannemen dat het een "spammer" is.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #286  
Oud 01-04-15, 19:30
Stijnley Stijnley is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 66
Standaard

Iemand die deze problemen herkent op zijn 6?

De laatste maanden heb ik problemen bij het opnemen van een oproep: ik schuif om te antwoorden, het schermpje verandert en lijkt het gesprek te openen, maar de telefoon blijft rinkelen.... Het schermpje is het zwarte tussenscherm met de rode annulatie-knop, maar deze knop werkt zelfs niet. Ik moet de sluimertoets indrukken en zelf terugbellen... Dit probleem komt 2x/week voor...

Ook viel het mij reeds 5x voor de laatste maand dat ik géén service meer heb wanneer ik thuis ben. Ik dien volledig te herstarten om terug verbinding te hebben, de vliegtuigmodus alleen helpt niet. Zéér vervelend wanneer je slaapt/thuis bent en bereikbaar wil blijven, wat de bedoeling is van een gsm! Via de apple fora vernam ik dat dit mogelijks kan liggen aan de slechte 4G-dekking in mijn omgeving, waarbij de iPhone 4G niet vindt en dan blokkeert in plaats van 3G te selecteren....

Een SIM-swap haalde niets uit, proximus vond geen technische problemen...een volledige clean herstel ZONDER backup terug te plaatsen haalde ook niets uit...

Iemand dit dit herkent?
  #287  
Oud 02-04-15, 21:28
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard

Ik heb sinds vandaag ook een iPhone 6.
Tot nu toe merk ik weinig verschil met de 5S behalve dan dat heten een grotere telefoon is... En dat is wel een groot plus punt

Nu nog kijken voor een goed hoesje/case zodat de 6 geen deuken gaat oplopen zoals mijn 5S
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s ervaringen rsnhakan iPhone algemeen 804 16-09-16 22:41
Ervaringen iPhone 5s Emper iPhone algemeen 8 22-09-13 13:51
Ervaringen iPhone 5 Juan kamperlekuuk iPhone algemeen 14 18-10-12 16:16
Iphone 4, ervaringen! passievrucht iPhone algemeen 5 25-10-10 15:29
Eerste ervaringen Iphone 3G tescione iPhone algemeen 33 01-02-09 19:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:04.