//

Ervaringen iPhone 6 (plus)

Ervaringen iPhone 6 (plus) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Zeer onder de indruk van de iPhone 6 van de Mrs. Wacht met spanning op m'n 6+. Vandaag een AirPort ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 08-10-14, 23:04
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Zeer onder de indruk van de iPhone 6 van de Mrs. Wacht met spanning op m'n 6+.
Vandaag een AirPort Extreme in gebruik genomen, vanwege de 802.11ac norm. Zeer duidelijk verschil met de KPN Expiriabox, websites openen onmiddellijk; scrollen gaat zonder haperen.
Ja, dat viel mij ook op. Ik heb afgelopen zondag een Airport Extreme gehaald (mede voor de 802.11ac) en het is best een verschil met de "oude" Airport Express (die je nog zo in het stopcontact stopt). Geen haperingen meer.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 09-10-14, 08:12
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik wacht nog steeds op mijne plus, kan nog 2 weken duren,ppfff.
Bij telenet zijn ze toch ook nie vd snelste zenne zeg.
Waarom reserveer je niet online? Ze waren volop te krijgen, althans gisteren, in de CentrO bvb.
  #143  
Oud 09-10-14, 09:56
BRK BRK is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 23
Standaard

Waar ik me ook mateloos aan stoor, is dat er nog maar zo weinig apps geüpdatet zijn voor de grotere schermen van de iPhone 6 en iPhone 6 Plus. Ik heb 35 apps op mijn iPhone 6 staan, waarvan er maar vier (!) geüpdatet zijn voor de grotere schermen. Ik koop voor een hoop geld zo'n nieuw toestel en dan is het triest om te merken dat er nog maar zo weinig apps geüpdatet zijn. Zelfs apps die na de lancering van de nieuwe iPhones een update gekregen hebben, zijn niet meteen aangepast voor die schermen. Ik snap er dan ook niks van dat grote bedrijven als Facebook, Google en Netflix hun apps nog niet eens aangepast hebben, helemaal niet omdat het me nou ook weer niet zo'n lastige klus lijkt. Ik snap dat het voor apps van Nederlandse bedrijven wel wat langer duurt (hoewel de NS-app wél bijgewerkt is), maar voor zulke grote internationale bedrijven vind ik het echt niet kunnen. Apps zien er niet uit, het is net alsof ik mijn iPhone op een soort slechtziende-modus heb staan.
  #144  
Oud 09-10-14, 10:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BRK Bekijk bericht
Ik snap er dan ook niks van dat grote bedrijven als Facebook, Google en Netflix hun apps nog niet eens aangepast hebben, helemaal niet omdat het me nou ook weer niet zo'n lastige klus lijkt.
Feesboek en Googel hebben jouw persoonlijke gegevens al. Waarom zouden zich haasten om hun crapappjes aan te passen voor een nieuwe smartphone?

Serieuze ontwikkelaars hebben hun apps meestal al aangepast niettegenstaande de app review tijd bij Apple nu iets langer is dan de normale vijf (5) dagen.
  #145  
Oud 09-10-14, 10:14
BRK BRK is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 23
Standaard

Met Google bedoelde ik overigens de YouTube-app, verder gebruik ik geen diensten van Google. Ik weet dan ook niet of dingen als Gmail enzo wel geüpdatet zijn.
  #146  
Oud 09-10-14, 10:17
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Vooral de Touch ID is even wennen. Kom van een iPhone 5 en maak dus nog steeds een "veeg beweging" ...

Voor de rest nog geen problemen tegen gekomen.
  #147  
Oud 09-10-14, 10:50
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Touch ID is zalig

BRK: Google Chrome is wel aangepast..

Facebook heeft hun Messenger al geupdate, Whatsapp nog niet, wss willen ze mensen lokken naar de Messenger :/

Hopelijk komt Google met een goed alternatief binnenkort (het zou sowieso al niet gebonden zijn aan Google+ of gmail... wat positief is).
  #148  
Oud 09-10-14, 10:57
Bommeltje's schermafbeelding
Bommeltje Bommeltje is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 11
Standaard

Wat me overigens ook opgevallen is, is dat het geluid veel beter klinkt op de iPhone 6 Plus (ik heb enkel de iPhone 4 en 5 als vergelijkingsmateriaal). Ook de ringtone knalt er uit. Die moet ik dempen, dat is ook voor het eerst

Heb voor 15 euri een stevige kunstleren flipcase hoes gekocht, zodat de iPhone voor nu beschermd is tegen onvoorziene beschadigingen. Heb dus nu alle tijd om op de juiste case te wachten.
  #149  
Oud 09-10-14, 11:49
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bommeltje Bekijk bericht
Wat me overigens ook opgevallen is, is dat het geluid veel beter klinkt op de iPhone 6 Plus.
Haha, de eerste keer dat ik de Mrs. aan de lijn had via haar iPhone 6, keek ik intuïtief over m'n schouder; alsof ze naast me stond!
Opvallend verschil.
  #150  
Oud 11-10-14, 18:35
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Net de 6 plus in gebrui genomen. Wat een zalig toestel!
Zou alleen al vanwege het betere scherm in mijn ogen NOOIT naar de kleine 6 terug willen gaan. En hoe zalig ligt het toestel wel niet in de hand? En makkelijk te bedienen met 2 handen.

En hoe helder is het geluid wel niet bij de 6 plus tegenover de 6? En moet het volume bij de 6 plus maar in de helft zetten dat tegenover de kleine 6 moest ik het vol open zetten om de mensen te verstaan.
Gewoon een verademing dit toestel op alle vlakken.

Een tijdelijk flipcase gekocht, de zijkanten zijn niet beschermd :'(. Ik ga volgende week normaal deze terug bij de mediamarkt binnendoen en men geld terug vragen en een andere case kopen op internet waar gans de telefoon in beschermd is. Voor de 6 plus hadden ze hier in België maar 2 cases en voor de gewone 6 hing het rek vol, er was daar wel een flipcase van Hama zelfs dat de ganse iPhone beschermde.
  #151  
Oud 11-10-14, 18:38
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Net de 6 plus in gebrui genomen. Wat een zalig toestel!
Zou alleen al vanwege het betere scherm in mijn ogen NOOIT naar de kleine 6 terug willen gaan. En hoe zalig ligt het toestel wel niet in de hand? En makkelijk te bedienen met 2 handen.

En hoe helder is het geluid wel niet bij de 6 plus tegenover de 6? En moet het volume bij de 6 plus maar in de helft zetten dat tegenover de kleine 6 moest ik het vol open zetten om de mensen te verstaan.
Gewoon een verademing dit toestel op alle vlakken.

Een tijdelijk flipcase gekocht, de zijkanten zijn niet beschermd :'(. Ik ga volgende week normaal deze terug bij de mediamarkt binnendoen en men geld terug vragen en een andere case kopen op internet waar gans de telefoon in beschermd is. Voor de 6 plus hadden ze hier in België maar 2 cases en voor de gewone 6 hing het rek vol, er was daar wel een flipcase van Hama zelfs dat de ganse iPhone beschermde.
Succes man
En pas ook je profiel ff aan
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #152  
Oud 11-10-14, 18:49
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Een tijdelijk flipcase gekocht, de zijkanten zijn niet beschermd :'(. Ik ga volgende week normaal deze terug bij de mediamarkt binnendoen en men geld terug vragen en een andere case kopen op internet waar gans de telefoon in beschermd is.
Gaat dat dan?

Is misschien niet de plaats dit te bespreken, moderator moet maar verwijderen dan
Vind ik zelf nogal laag eigenlijk. Vooral na uw ander topic hier ergens. Ge koopt iets, ge hebt het niet nodig maar koopt het toch, gebruikt het twee weken. En brengt het dan terug om u geld terug te krijgen.

Ik moet deze week naar zuiden van Frankrijk, ik koop een auto, en breng hem terug als ik weer thuis ben. Mag ik mijn 30.000 euro terug?
  #153  
Oud 11-10-14, 19:40
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stino90 Bekijk bericht
Gaat dat dan?

Is misschien niet de plaats dit te bespreken, moderator moet maar verwijderen dan
Vind ik zelf nogal laag eigenlijk. Vooral na uw ander topic hier ergens. Ge koopt iets, ge hebt het niet nodig maar koopt het toch, gebruikt het twee weken. En brengt het dan terug om u geld terug te krijgen.

Ik moet deze week naar zuiden van Frankrijk, ik koop een auto, en breng hem terug als ik weer thuis ben. Mag ik mijn 30.000 euro terug?
Jongeman je mag bij Mediamarkt U goederen terug komen brengen in ongeopend verpakking.

Klein detail : Deze verpakking kan je zelfs in de winkel openen van de flipcase!

En je vergelijkt een auto met een flipcase van 15€. Op wat slaagt die onzin?
Precies of jij bent altijd doodeerlijk?

En wat ik doe zijn mijn zaken niet de Uwe! Wil ik een iPhone 6 plus kopen doe ik dat en heb ik daarvoor GEEN goedkeuring van iemand nodig. Enkel van men bankrekening die mij de eurokes moet bezorgen!

Voor de rest reageer ik niet meer op onzin, JULLIE WETEN TOCH ALLES BETER, en staan met ALLES boven de WETTEN die voor IEDEREEN gelden!!!
  #154  
Oud 11-10-14, 19:53
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Jongeman je mag bij Mediamarkt U goederen terug komen brengen in ongeopend verpakking.

Klein detail : Deze verpakking kan je zelfs in de winkel openen van de flipcase!

En je vergelijkt een auto met een flipcase van 15€. Op wat slaagt die onzin?
Precies of jij bent altijd doodeerlijk?

En wat ik doe zijn mijn zaken niet de Uwe! Wil ik een iPhone 6 plus kopen doe ik dat en heb ik daarvoor GEEN goedkeuring van iemand nodig. Enkel van men bankrekening die mij de eurokes moet bezorgen!

Voor de rest reageer ik niet meer op onzin, JULLIE WETEN TOCH ALLES BETER, en staan met ALLES boven de WETTEN die voor IEDEREEN gelden!!!
Altijd eerlijk? Misschien niet maar dit gaat erover... Principe Van de auto is helemaal hetzelfde. Wat scheelt het mij dat je een 6 of 6+ koopt? Daar gaat ni over

De flipcase moet dan waarschijnlijk wel op zijn karton blijven. Het zou mij verwonderen als je die mag terugbrengen als hij van de verpakking is verwijderd. Wat geef je dan voor reden?

Als je zoveel commentaar hebt op "ons", waarom zet je hier dan al 283 berichten?
  #155  
Oud 12-10-14, 09:32
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik kocht overlaatst ook een case maar blijkt het ook niet hetgeen was die ik wilde, op hun website stond slechts 1 foto maar het zag eruit dat het ene was met een sluiting, bleek dus nie het geval te zijn, ik heb ook mijn geld terug gekregen.
Het dient ervoor: websites zegge zelf zoveel dagen tijd om terug te brengen met uiteraard de verpakking in goede staat. Over een kartonneke die weg is doen ze waar ik gekocht heb nie moeilijk over, zolang al de rest oke is, no problem.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2014 om 09:34 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Net de 6 plus in gebrui genomen. Wat een zalig toestel!
Zou alleen al vanwege het betere scherm in mijn ogen NOOIT naar de kleine 6 terug willen gaan. En hoe zalig ligt het toestel wel niet in de hand? En makkelijk te bedienen met 2 handen.

En hoe helder is het geluid wel niet bij de 6 plus tegenover de 6? En moet het volume bij de 6 plus maar in de helft zetten dat tegenover de kleine 6 moest ik het vol open zetten om de mensen te verstaan.
Gewoon een verademing dit toestel op alle vlakken.

Een tijdelijk flipcase gekocht, de zijkanten zijn niet beschermd :'(. Ik ga volgende week normaal deze terug bij de mediamarkt binnendoen en men geld terug vragen en een andere case kopen op internet waar gans de telefoon in beschermd is. Voor de 6 plus hadden ze hier in België maar 2 cases en voor de gewone 6 hing het rek vol, er was daar wel een flipcase van Hama zelfs dat de ganse iPhone beschermde.
Coolblue eens kijken of bol.com . Daar bestel ik bijna altijd.


Stino90; jij bent hier in fout: winkels geven zelf 14 tot zelfs 30 dagen bedenktijd.
In de makro ook al voorgehad dat ik iets ben weeste terug brenge omdat het broltoestel was (dvdrecorder, was meteen kapot bij aansluiten en was zo van een onbekent merk). Heb een bon gekrege en een andere gekocht.
  #156  
Oud 12-10-14, 09:35
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard

Even terug OT, nu ik een poosje met de 6 rondloop, en een paar keer de 6+ in mijn handen gehad heb, begin ik toch te twijfelen, ben nu al gewend aan het formaat van de 6, en de + is niet zoveel groter ;-)
.........
Nog mensen met dit iedee?
  #157  
Oud 12-10-14, 09:42
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RudydG Bekijk bericht
Even terug OT, nu ik een poosje met de 6 rondloop, en een paar keer de 6+ in mijn handen gehad heb, begin ik toch te twijfelen, ben nu al gewend aan het formaat van de 6, en de + is niet zoveel groter ;-)
.........
Nog mensen met dit iedee?
Ik had er voor een g pro en g3 (kutfandroids kome er nimmer in hier) en allebei 5.5 inch ook.
Ik had de 6 gekocht, super toestel, ligt steengoed in de hand maar ik miste al redelijk snel mijn groter scherm en heb nu de plus bestelt.
De plus is echt wel nog een stuk groter dan je denkt ze .
Bv iets moeilijker toch als je met 1 hand wil typen, kan ook iets sneller uit je hande glippen maar al dit houd mij niet tegen . Heb al een case bestelt met een sluiting ook en eentje die alles beschermt.
Groter scherm heeft echt wel veel voordelen; surfen, youtube, bhaalu tv, de krant, gamen enz... Veel veel beter nog dan op een 4.7 scherm.
Onthoud wel: in veel mensen hun broekzakken past de plus niet .
Gelukkig bij mij wel, ik koop bijna altijd training en jeans die grote zakken hebbe, mijne plus moet speling hebben.
  #158  
Oud 12-10-14, 10:44
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Ja, ook mijn enige probleem is nog het meenemen van de 6+. De actuele mode is er niet op ingesteld. Wellicht moet Apple een kledinglijn introduceren: Apple Pants, Apple Shirts, Apple Skirts...
  #159  
Oud 12-10-14, 10:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Wellicht moet Apple een kledinglijn introduceren: Apple Pants, Apple Shirts, Apple Skirts...
Nu de Belze en Hollandse (K)Luchtmachten zo goed als afgeschaft zijn, zijn er heel wat vliegoveralls in de aanbieding. Die overalls hebben reusachtige zakken. Ik draag er zo een als ik met de iPhone 6 Plus op stap ga.
  #160  
Oud 12-10-14, 13:22
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht


Coolblue eens kijken of bol.com . Daar bestel ik bijna altijd.


Stino90; jij bent hier in fout: winkels geven zelf 14 tot zelfs 30 dagen bedenktijd.
In de makro ook al voorgehad dat ik iets ben weeste terug brenge omdat het broltoestel was (dvdrecorder, was meteen kapot bij aansluiten en was zo van een onbekent merk). Heb een bon gekrege en een andere gekocht.
Coolblue heeft ook nog de case niet die ik wil op voorraad. Heb ze op internet ook gevonden in een nederlandse shop maar ook niet op voorraad en 7€ goedkoper dan bij coolblue.

Net tot de ontdekking gekomen dat je bij mediamarkt enkel een tegoedbon krijgt, en niet je geld terug. Dus de case maar voor 10€ te koop aanbieden.
Ze kan blijkbaar ook niet in de houder die ik nu heb in de wagen :'(, maar daar vreesde ik wel voor ook.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s ervaringen rsnhakan iPhone algemeen 804 16-09-16 22:41
Ervaringen iPhone 5s Emper iPhone algemeen 8 22-09-13 13:51
Ervaringen iPhone 5 Juan kamperlekuuk iPhone algemeen 14 18-10-12 16:16
Iphone 4, ervaringen! passievrucht iPhone algemeen 5 25-10-10 15:29
Eerste ervaringen Iphone 3G tescione iPhone algemeen 33 01-02-09 19:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:08.