//

Ervaringen iPhone 6 (plus)

Ervaringen iPhone 6 (plus) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door boeffie Heb laatst een 6 gehaald met 16gb en gelijk na een paar dagen weer verkocht Nu ging de 4 van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 27-10-14, 15:24
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boeffie Bekijk bericht
Heb laatst een 6 gehaald met 16gb en gelijk na een paar dagen weer verkocht
Nu ging de 4 van mijn zoon kapot en heb ik een 128gb gehaald en mijn 5s aan mijn zoon gegeven en ben er wel erg blij mee
Ook het grote geheugen is erg prettig
Ik heb er een spigen case bij gekocht een een screenptotector van getempert glas
Erg mooi compleet toestel en als je na een week even weer met de 5s speelt weet je gelijk het verschil
Gisteren de 5 van mijn broer nog eens vastgehad.
Juist een speelgoedje tegenover de 6+.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 07-11-14, 03:53
iRichie iRichie is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 18
Standaard

Stond wederom op het punt een iPhone 6 te bestellen, tot ik op een ander forum stuitte met behoorlijk wat problemen (die zich dagelijks opstapelen en gepost worden met een foto) met de nieuwe modellen. Zo hadden we de gele schermen, losse/klikkende schermen en nu dit..
er is zelfs een site gemaakt; One of the Nine Are you One of the Nine?
Dacht dat de normale 6 dit euvel niet zozeer had, maar zelfs met normaal gebruikt lijkt ook deze na verloop van tijd te buigen.
Wat denken jullie, heeft Apple dit keer een serieus probleem met de nieuwe modellen en is het verstandiger om te wachten op de S lijn ?
  #203  
Oud 07-11-14, 09:01
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Gisteren mijn iPhone 6 verkocht, gezien ik een nieuwe baan heb per 2015. Kon er nog een mooi bedrag voor krijgen, vandaar nu al verkocht. Ik krijg bij mijn nieuwe job een iPhone 5s, ook prima te doen lijkt me. Gebruik nu een iPhone 4 van mijn nichtje. Dingetje doet eigenlijk ook wat het moet doen. Wat was ik toch verwend met elke keer de nieuwste, haha!!

Edit..Door de verkoop van mijn iPhone 6, haal ik zo wel de nieuwe iPad air 2 op. Dat voordeel heb ik wel weer.
__________________
You don't know what you've got untill it's gone....
  #204  
Oud 07-11-14, 10:08
daveensannie's schermafbeelding
daveensannie daveensannie is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 604
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iRichie Bekijk bericht
Stond wederom op het punt een iPhone 6 te bestellen, tot ik op een ander forum stuitte met behoorlijk wat problemen (die zich dagelijks opstapelen en gepost worden met een foto) met de nieuwe modellen. Zo hadden we de gele schermen, losse/klikkende schermen en nu dit..
er is zelfs een site gemaakt; One of the Nine Are you One of the Nine?
Dacht dat de normale 6 dit euvel niet zozeer had, maar zelfs met normaal gebruikt lijkt ook deze na verloop van tijd te buigen.
Wat denken jullie, heeft Apple dit keer een serieus probleem met de nieuwe modellen en is het verstandiger om te wachten op de S lijn ?
Al het bovenstaande totaal geen last van, ga gewoon naar de winkel van Apple, koop er 1 check hem op al die punten en klaar, vergeet niet dat van de denk ik 40 miljoen verkochte toestellen er miss een paar honderd zijn die dat hebben, snap t nooit dat mensen zich zo laten beïnvloeden maar goed jou geld jou keus
  #205  
Oud 07-11-14, 10:41
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Draag zorg voor je spullen... Zoiets overkomt mij nooit
  #206  
Oud 07-11-14, 11:37
iRichie iRichie is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 18
Standaard

@daveensannie: wat betreft beinvloeden, ik had de bendgate juist van de Plus al vrij snel weggeslikt... dit is gewoon logisch door de grootte in combi met aluminium in een strakke achterzak. Maar als je ziet dat de normale 6 ook gewoon naar je lichaam gaat staan, ga je toch een beetje twijvelen. Zou mij ook niks verbazen als de S versie een licht gebolde/dikkere behuizing krijgt of dat Apple misschien toch overstag gaat op een ander materiaal voor dit formaat, denkende aan een gehard plastic wat meegeeft. Bedoel je moet het apparaat zorgenloos mee kunnen dragen, zonder de hele tijd te moeten kijken of deze nog recht is.. zorgen om krassen is een ander verhaal. Maar goed ik ga nu as we speak naar de Apple Store, heb toch een reservering geplaatst en moet een nieuw toestel hebben aangezien mijn vrouw de 5s krijgt omdat de 4 die zij had totaal opgebruikt is...die is wat makkelijker als ik, en valt niet over 1 krasje meer of minder haha
  #207  
Oud 07-11-14, 11:50
daveensannie's schermafbeelding
daveensannie daveensannie is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 604
Standaard

Ik zeg succes ik heb tot nu echt nergens last van, je weet waar je op moet letten nu, en als je hem hebt weet ik zeker dat je er geen spijt van krijgt jij blij en je vrouw ook.
  #208  
Oud 07-11-14, 13:20
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Zelf ondervind ik ook geen problemen. Zowel niet met de 6 die ik na een maand heb omgezet naar de 6 plus. Eerlijk gezegd valt de 6 plus wel mee kwa grote voormij. In het begin leek hij echt groot maar na een week was ik er al aan aangepast .

Heb zelfs een filmke gezien op youtube van iemand dat beweerde dat hij de bendgate had uitgevonden van het vorig model iPhone.

Wat deed hij? Hij stak de iPhone tussen een schroefbank en begon er dan met een hamer op te kloppen. Ja hallo, dan gaat iedere gsm eraan hoor. Zelfs een samsung!
  #209  
Oud 08-11-14, 15:36
iRichie iRichie is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 18
Standaard

Heb inmiddels een toestel besteld Hoop dat ik de nieuwere tref met het betere Flash geheugen, dit zou brak zijn in de 64gb en 128gb varianten (Nandgate) die er nu zijn en voor problemen zorgen. Apple Said to Be Stopping Use of TLC NAND Flash in iPhone 6 and 6 Plus After Reported Issues - Mac Rumors
En hoop dat mijn toestel voorzien is van de bendfix, Apple schijnt stilletjes het design verstevigd te hebben en weegt daarom een paar gram zwaarder. Hoewel dit tegen gesproken wordt, zijn er al testers die idd een zwaarder exemplaar hebben die beter aanvoelt. Denk dat de hell losbreekt bij klanten van september en oktober mocht dit keihard waar zijn Debunk: No, Apple didn?t change up iPhone 6 Plus internals to avoid bending | 9to5Mac
  #210  
Oud 08-11-14, 15:57
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iRichie Bekijk bericht
Heb inmiddels een toestel besteld Hoop dat ik de nieuwere tref met het betere Flash geheugen, dit zou brak zijn in de 64gb en 128gb varianten (Nandgate) die er nu zijn en voor problemen zorgen
En hier ook de "debunk" voor dit eerste gerucht:

Doubling down on 128GB iPhone 6 Plus bull$#!+ | iMore
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #211  
Oud 08-11-14, 16:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iRichie Bekijk bericht
(Nandgate) die er nu zijn en voor problemen zorgen.
Zo eentje?

  #212  
Oud 08-11-14, 18:57
iRichie iRichie is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 18
Standaard

@Timosha, het wordt duidelijker uitgelegd in de link, ze switchen van TLC naar MLC flash.
Apple Said to Be Stopping Use of TLC NAND Flash in iPhone 6 and 6 Plus After Reported Issues - Mac Rumors
En de nieuwe iphone units vanaf november schijnen een fix te hebben gehad, deze koper had een plus die 21gr zwaarder zou zijn tegenover die van zijn vrouw die haar Plus sinds september heeft. iPhone 6 Bendgate: Did Apple Inc. Quietly Fix The Issue?
Maar tik je in google "bendgate fixed" in, dan vind je tal van bekende sites die hier over spreken. Dus nieuwe units vanaf begin november schijnen verbeterd te zijn.
Het blijft nog even wachten op echt keiharde feiten, maar het zou wel goed zijn dat Apple hier toch niet van heeft kunnen slapen en stiekem aktie ondernomen heeft.
Ik verwacht mijn Plus dinsdag, we zien het verders wel Goed weekend allemaal
  #213  
Oud 08-11-14, 19:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iRichie Bekijk bericht
Ik verwacht mijn Plus dinsdag, we zien het verders wel Goed weekend allemaal
Maak je maar geen zorgen over die nieuwe iPhone 6 Plus. Wij hebben er twee (64 GB en 128 GB) sinds de releasedag, beiden zonder "nandgate" problemen. Ook een goed weekend gewenst.
  #214  
Oud 08-11-14, 20:35
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iRichie Bekijk bericht
Heb inmiddels een toestel besteld Hoop dat ik de nieuwere tref met het betere Flash geheugen, dit zou brak zijn in de 64gb en 128gb varianten (Nandgate) die er nu zijn en voor problemen zorgen. Apple Said to Be Stopping Use of TLC NAND Flash in iPhone 6 and 6 Plus After Reported Issues - Mac Rumors
En hoop dat mijn toestel voorzien is van de bendfix, Apple schijnt stilletjes het design verstevigd te hebben en weegt daarom een paar gram zwaarder. Hoewel dit tegen gesproken wordt, zijn er al testers die idd een zwaarder exemplaar hebben die beter aanvoelt. Denk dat de hell losbreekt bij klanten van september en oktober mocht dit keihard waar zijn Debunk: No, Apple didn?t change up iPhone 6 Plus internals to avoid bending | 9to5Mac
Als dat waar is bel ik binnen een paar maand naar Apple en vraag een express replacement aan . Hoop dan dat ik de nieuwere en betere 6 pus zou hebben maar eerlijk gezegd tot op heden geen problemen met de huidige. Het beste toestel dat ik al van Apple heb sinds ik met de 4s ben begonnen.

Een laptoptje is me net wat te duur van Apple anders had ik die ook wel gekocht. Apple is gewoon zalig en simpelder om me te werken als die Windows troep .
  #215  
Oud 09-11-14, 20:30
Gustf Gustf is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 62
Standaard apple kaarten-app iPhone 6 toont geen straten

in de kaarten app krijg ik geen straten te zien. Wel straatnamen. Hheft iemand hier een oplossing voor.
  #216  
Oud 09-11-14, 22:16
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iRichie Bekijk bericht
@Timosha, het wordt duidelijker uitgelegd in de link, ze switchen van TLC naar MLC flash.
Apple Said to Be Stopping Use of TLC NAND Flash in iPhone 6 and 6 Plus After Reported Issues - Mac Rumors
En de nieuwe iphone units vanaf november schijnen een fix te hebben gehad, deze koper had een plus die 21gr zwaarder zou zijn tegenover die van zijn vrouw die haar Plus sinds september heeft. iPhone 6 Bendgate: Did Apple Inc. Quietly Fix The Issue?
Maar tik je in google "bendgate fixed" in, dan vind je tal van bekende sites die hier over spreken. Dus nieuwe units vanaf begin november schijnen verbeterd te zijn.
Het blijft nog even wachten op echt keiharde feiten, maar het zou wel goed zijn dat Apple hier toch niet van heeft kunnen slapen en stiekem aktie ondernomen heeft.
Ik verwacht mijn Plus dinsdag, we zien het verders wel Goed weekend allemaal
Stiekem..?! Waarom zou een bedrijf een bestaand produkt niet verder mogen ontwikkelen/verbeteren..?
Eenzelfde wagen die je vandaag koopt heeft de volgende maand al een aantal technische verbeteringen waarvan de gewone gebruiker niet op de hoogte is...

Believe me...I know...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #217  
Oud 09-11-14, 23:44
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Meer dan 100 procent gelijk heb je! Ik heb altijd in de auto's gezeten en gedurig aan worden op een model verbeteringen uitgebracht Zelf heb ik een Renault Espace nieuw gekocht in maart. Een model dat 12 jaar onveranderd (paar facelifts) op de markt is. De eerste waren ronduit slecht, bar slecht. De laatsten behoren tot de meest betrouwbare wagens op de markt. Zo gaat het in heel wat sectoren... Waarom zou een fabrikant tijdens de produktiecyclus zijn product niet mogen verbeteren? Wil je geen risisco dan moet je een uitontwikkeld model kopen, bvb een iphone 4 S. Wil je 't nieuwste met een klein risico op kinderziektes, ga dan voor de iphone 6. Niemand verplicht je het nieuwste van het nieuwste te kopen. Alles heeft voor en nadelen. ik zeg altijd, je kan niet alles hebben, een dikke vrouw en veel plaats in je bed bvb
  #218  
Oud 10-11-14, 14:11
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dhl Bekijk bericht
ik zeg altijd, je kan niet alles hebben, een dikke vrouw en veel plaats in je bed bvb
hahahahahaha
  #219  
Oud 10-11-14, 14:44
iRichie iRichie is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 18
Standaard

Ik bedoel ook niet echt stiekem, eerder een beetje in stilte zonder het van de daken te schreeuwen. Een goed voorbeeld is bv ook de PS4, mensen die nu een console kopen, krijgen er eentje met een betere koeling en betere Wi-Fi ontvanger, plus nog een kleine verandering aan het werkgeheugen. Een bijgeschaafd exemplaar zeg maar
Revisie PS4 heeft gewijzigde heatsink - Game - Nieuws - Tweakers
  #220  
Oud 10-02-15, 18:07
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Nog mensen die ervaringen willen delen over de overstap van de 6 naar de 6+?

Ik heb nu de 6 en het kriebelt toch om naar de 6+ over te stappen. Maar ik lees hier dat je hem niet in de broekzak kunt houden als je zit. Is dit echt heel lastig?

En bij de 6+ vrees ik ook voor het verlies van privacy. Als je tijdens een (saaie) vergadering de 6+ boven haalt, kun je dat niet ongemerkt doen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s ervaringen rsnhakan iPhone algemeen 804 16-09-16 23:41
Ervaringen iPhone 5s Emper iPhone algemeen 8 22-09-13 14:51
Ervaringen iPhone 5 Juan kamperlekuuk iPhone algemeen 14 18-10-12 17:16
Iphone 4, ervaringen! passievrucht iPhone algemeen 5 25-10-10 16:29
Eerste ervaringen Iphone 3G tescione iPhone algemeen 33 01-02-09 20:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.