//

Ervaringen iPhone 6 (plus)

Ervaringen iPhone 6 (plus) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Even terug ontopic De iphone 6 plus is gewoon top. Ik heb geen enkel grammetje spijt van de overstap (had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 21-02-15, 00:38
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Even terug ontopic

De iphone 6 plus is gewoon top. Ik heb geen enkel grammetje spijt van de overstap (had daarvoor een 6).

De 6 plus valt zeer goed mee qua afmetingen. In de broekzak past hij goed. Ik heb middelgrote zakken. Al zittend voel je hem redelijk, maar niet dermate dat het ondraaglijk is.

De grote voordelen van de plus zijn natuurlijk: het grotere scherm en de stevige batterij. Na een dag gebruik heb ik 45 tot 50% batterij autonomie over.
Na een dag gebruik is mijn batterij meestal (bijna) plat. Daarmee bedoel ik wel als ik van huis weg ben. Als ik thuis ben dan sta diene macbook hier altijd open dus de iPhone is dan belange nie zoveel nodig .
Maar van huis weg voor heel veel uren dan heb ik geen 45% meer over ze .
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 21-02-15, 00:47
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Momenteel heb ik nog 35% na:

- 1 dag en 3 uur stand-by
- 9uur en 52 minuten gebruik

Niet slecht hè
  #243  
Oud 25-02-15, 13:03
deleon deleon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 143
Standaard

Waar ik in dit topic nauwelijks iets over lees, is de belkwaliteit van de iPhone 6. Het klinkt misschien absurd maar dat is wel een van de redenen waarom ik een telefoon koop.
Dus kunnen jullie jullie ervaringen hiermee delen? Verstaanbaarheid gebelde personen? Duidelijk genoeg? Hoe hoort men jou?

Ik ben me aan het oriënteren in gevorderd stadium op de spacecake gray iPhone 6, 64 GB. Ik wacht echter eerst op mijn nano sim en wil ook eerst een hoesje kopen. De foon volgt als laatste.
  #244  
Oud 25-02-15, 13:45
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

Ik ben er ook heel tevreden over, ik kom van iPhone 5 zwart naar iPhone 6 plus wit ...

echt veel beter om te surfen en mails te lezen .. en gebruik van batterij ook heel super gaat 2dagen en half mee bij normaal gebruik bij veel gebruik juist 2 dagen ...

belkwaliteit is mij heel goed ...nog geen slechte meningen gehoord , zelf s denk via mijn bleutooth carkit precies ook beter minder achtergrond geluid . dit was bij de 5 wel veel slechter
__________________
 iPhone 12 Pro Max 256GB  Imac 27" late 2013 i5 3,2Ghz 8GB RAM  MacbookPro 13" mid 2014  Watch Series 6 Nike
  #245  
Oud 25-02-15, 15:42
Marcel20vt Marcel20vt is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cosmobreaker Bekijk bericht
Ik ben er ook heel tevreden over, ik kom van iPhone 5 zwart naar iPhone 6 plus wit ...

echt veel beter om te surfen en mails te lezen .. en gebruik van batterij ook heel super gaat 2dagen en half mee bij normaal gebruik bij veel gebruik juist 2 dagen ...

belkwaliteit is mij heel goed ...nog geen slechte meningen gehoord , zelf s denk via mijn bleutooth carkit precies ook beter minder achtergrond geluid . dit was bij de 5 wel veel slechter
Hoe doe jij dat met twee dagen mee met veel surfen en e-mailen ik doe anderhalve dag
Met Iphone 6 dagen oud

Laatst gewijzigd door Marcel20vt; 25-02-15 om 16:01.
  #246  
Oud 25-02-15, 15:57
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Als ik in het ziekenhuis lig (gebeurt dikwijls) kan ik ongeveer 7 uren constant bezig zijn met mijn Iphone en dan moet die geladen worden. Dat zijn dan mailtjes, filmpjes bekijken, facebook,... Persoonlijk vind ik dat een heel goed resultaat.
  #247  
Oud 25-02-15, 16:31
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

2,5 dagen lijkt mij ook veel. Ik doe er 1,5 tot 2 dagen mee, afhankelijk van het gebruik.

De voorbije 2 dagen ben ik heel de dag extern in vergadering geweest. Iphone om 6u30 van de lader en intensief gebruik doorheen de dag (Wi-Fi, geen 3G/4G). Op het einde van de dag had ik telkens nog 40% over (de 2de dag had ik hem de nacht voordien opnieuw opgeladen).

Belkwaliteit is zeer goed. Ik hoor de andere heel duidelijk en ik krijg geen klachten, dus ik veronderstel dat ik goed verstaanbaar ben. Ik bel niet veel en moet daarom soms wel zoeken naar de exacte plaats van de oor-speaker bovenaan.
  #248  
Oud 25-02-15, 16:35
Marcel20vt Marcel20vt is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 81
Standaard

Hij is niet zo royaal als de Iphone 5s
  #249  
Oud 25-02-15, 16:56
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marcel20vt Bekijk bericht
Hij is niet zo royaal als de Iphone 5s
Wat bedoel je hiermee?

Ander vraagje: is er iemand die zijn iPhone 6 plus zonder hoesje durft te gebruiken? Ik niet, is te duur geweest
  #250  
Oud 25-02-15, 16:59
Marcel20vt Marcel20vt is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 81
Standaard

Ik bedoel dat de Iphone daar kon ik ongeveer 1 dag mee
  #251  
Oud 25-02-15, 19:00
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marcel20vt Bekijk bericht
Hoe doe jij dat met twee dagen mee met veel surfen en e-mailen ik doe anderhalve dag
Met Iphone 6 dagen oud
Ik werk in ploegenstelsel en in de week da ik werk ... Met late shift .... Heb ik weinig tijd om er elk uur van de dag mee bezig te zijn . Alle locaties voorzieningen staan zo goed als af ook wel
  #252  
Oud 28-02-15, 01:00
deleon deleon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Wat bedoel je hiermee?

Ander vraagje: is er iemand die zijn iPhone 6 plus zonder hoesje durft te gebruiken? Ik niet, is te duur geweest
Heb 'm sinds gisteren. Vanuit de doos zo in het al eerder gekochte hoesje en daar komt 'ie ook niet meer uit.

Om nog even op mijn vraag terug te komen aangaande de belkwaliteit. Die kan ik nu zelf beoordelen. . Niet slecht maar het zou wat harder mogen. Ik heb een Samsung, als je die een eind van je oor afhoudt, dan lijkt het net of 'ie op de speaker staat.....zo luid.

Verder ben ik dik tevreden met de foon maar het is wel een flinke poep centen en dat heeft mij lang doen twijfelen.
  #253  
Oud 28-02-15, 07:34
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deleon Bekijk bericht
Heb 'm sinds gisteren. Vanuit de doos zo in het al eerder gekochte hoesje en daar komt 'ie ook niet meer uit.

Om nog even op mijn vraag terug te komen aangaande de belkwaliteit. Die kan ik nu zelf beoordelen. . Niet slecht maar het zou wat harder mogen. Ik heb een Samsung, als je die een eind van je oor afhoudt, dan lijkt het net of 'ie op de speaker staat.....zo luid.

Verder ben ik dik tevreden met de foon maar het is wel een flinke poep centen en dat heeft mij lang doen twijfelen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Wat bedoel je hiermee?

Ander vraagje: is er iemand die zijn iPhone 6 plus zonder hoesje durft te gebruiken? Ik niet, is te duur geweest
Als ik op mijn gemak eens thuis ben durf ik hem wel eens zonder hoesje te gebruiken .. Maar merendeel van de tijd zit hij inderdaad om een mooie lederen hoesje.. Teveel geld om breuken te maken
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #254  
Oud 01-03-15, 12:29
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Heb een vraag aan alle iphone 6 plus leden,

Ik heb namelijk dat die weleens stottert, lagt, laggy heeft.

Als je safari opent met 1 tot 5/6 tabbladen en je drukt vervolgens op de tabswitcher, dan zie je dat die links boven stottert om al die tabbladen weer te geven.

Hebben jullie hier ook last van? Is het de moeite waard om terug te gaan naar de iphone 6?


Is dit een RAM iseu? Verwacht van iphone die zoveel gekost heeft ook dat die perfect werkt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 maart 2015 om 12:02 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iRichie Bekijk bericht
Timosha dit klopt als een bus, ik had ook liever gezien dat de Plus 2x zoveel ram zou hebben en wat meer cpu/gpu kracht met zo'n scherm. Ikzelf had op de releasedag afgelopen vrijdag, de Plus opgehaald. De iPhone 6 presteerd als een duivel, uiteraard door het kleinere scherm, maar omdat dezelfde hardware ook in de grotere Plus zit kun je er zoiezo vanuit gaan dat je performance gaat verliezen... soepel gamen in 1080p zit er zoiezo voorlopig nog niet in als ik de benchmarks zo bekijk.
Eigenlijk nadat jij al aangaf dat je het merkte bij het testen van bepaalde apps, dacht ik bij mezelf.... wat ik dacht klopt, ook al stemt Apple hardware en software als de beste op elkaar af, software van derden houdt daar geen rekening mee en dat ga je merken.
Op dat moment dacht ik, ik kan dit beter op save gaan spelen voor oa toekomstige games die de normale 6 makkelijk slikken gaat, dus voordat ik de ruil ging doen bij de Applestore heb ik de Plus nog eens flink laten zweten Tot mijn verbazing kreeg ik op een gegeven moment een melding bij het opstarten van Oceanhorn dat ik apps eerst geforceerd moest sluiten ivm het geheugen dat vol zou zitten ? Dit had ik nog nooit meegemaakt op een iDevice, en dit terwijl enkel whatsapp, facebook, het weer en nu.nl open stonden. Dit maakte voor mij de ruil naar de gewone snellere 6 helemaal makkelijk en heb dit ook gedaan. Ik ben zeer blij met de 6, en eerlijk is eerlijk de Plus is ook schitterend dat verschil zie je wel een klein beetje als je naar de icoontjes kijkt, die spatten van je scherm af zo scherp. Maar goed de schermen van iphone zijn altijd subliem zo ook die van de normale 6. Op dit moment van tikken denk ik toch af en toe heel stiekem, heb ik hier wel goed aan gedaan.. maar dit komt omdat mijn vorige iPhone 5s al een schitterend scherm had dat bijna hetzelfde als de 6 is.. dus dat was je al gewend en geeft niet dat wow gevoel opnieuw zeg maar. Als ik dan de dingen op een rij ga zetten, denk ik dat ik de juiste keuze gemaakt heb en is de 6 een compact bommetje. Hoe denk jij hierover Timosha ben je het met me eens, ik surf maak fotos (veelal overdag) en game met dat apparaat.. dan is de keuze voor de normale 6 toch perfect?

Alsnog voor de 6plus gegaan?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 maart 2015 om 12:16 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wessie17070 Bekijk bericht
Hier mijn ervaring met de 6 Plus (64 gb, goud).

WAT EEN GEWELDIG APPARAAT!!!!! Zo, dat is eruit.

Ik heb hem besteld via de online Apple store app (zal niet zeggen hoe ). Via track and trace zijn reis gevolgd, dat begon in ZhengZhou (China). Vervolgens naar Pudong Airport en de volgende dag al in Arnhem!! Dagen voor de verwachte leverdatum. Erg blij dus, hij werd hopelijk eerder geleverd. Ik werk in Zwolle, had nachtdienst en 's ochtends om 07:30 check in de status. "TNT Lokatie Zwolle". YES dacht ik, in de hoop dat ik hem daar kon ophalen en niet de hele dag voor het raam hoefde te gaan wachten (moest slapen natuurlijk, nachtdienst..). TNT om 08:00 pas telefonisch bereikbaar. Die kant toch maar opgereden en 10 minuutjes gewacht totdat ze bereikbaar waren. Vraag gesteld en werd in de wacht gezet voor overleg. Duurde een paar minuutjes en toen kwam het verlossende bericht, het kón!!!! Mits legitimatie mee, maar dat had ik . Ik hing op en stond al aan de bel bij het Depot.

Pakje mee naar buiten, naast me gelegd in de auto. Ik kon echt niet wachten dus ben al rijdend maar vast begonnen met uitpakken. Heerlijk zo'n automaat..

En toen... ik zie het Apple doosje met voorop de front van de iPhone 6 Plus. Ik dacht neeeee.. dat kan niet, zó groot??!! Ik had daarvoor uiteraard heel internet al afgestruind naar filmpjes van de 6 en de 6 plus, en daar viel het me nog wel mee. Maar in het echt!? Maargoed.. ik was al zover, dan ook maar het witte doosje uitpakken. En daar kwam hij tevoorschijn!! Mijn god wat een ding! Ik heb echt even gedacht; 'shit, straks vind ik hem echt te groot'...

Thuis heb ik hem goed kunnen bewonderen, ben er even voor gaan zitten. Kabeltje erin, iTunes opgestart en reservekopie terug gezet. De Plus aan de praat en toen had ik echt ff een WOW momentje. Dat scherm.... ongelofelijk!! Het scherm (de content die je ziet) ligt zóó dicht tegen de oppervlakte! Je kunt de apps bijna 'pakken'. Echt fenomenaal! De kleuren zijn ook echt uitmuntend. Mijn hele dag was alweer goed. Het was even wennen.. eventjes maar, want aan de grootte ben je zo gewend! Aan het einde van de dag pakte ik mijn 5s weer en ik kon me niet voorstellen dat ik al die jaren met zo'n klein scherm had gewerkt (en nóg kleiner uiteraard, iPhone 4 e.d.). Waar ik naartoe wil, in het begin vond ik hem écht groot (nog steeds natuurlijk), maar vond het misschien wel té groot. Nu absoluut niet meer!! Wát een heerlijk toestel! Past gewoon in mijn broekzakken (inclusief case!), ligt heerlijk in de hand en werkt als een trein! Al mag iOS 8.1 wel komen, kleinigheidje

Inderdaad te groot om (ALLES) met 1 hand te kunnen bedienen, maar met het meeste kan ik met 1 hand uit de voeten. En ja, appen achter het stuur lukt me nog met 1 hand. Geen reclame, maar geeft wel aan dat dit nog kan. En ik heb geen grote handen.. De reachability is echt een uitkomst soms. Heerlijk simpel. Landscape is ook een leuke toevoeging, maar gebruik ik persoonlijk nog niet veel. Komt misschien nog.

Apps die nog niet zijn aangepast voor het schermformaat van de 6 en de 6 plus worden inderdaad ingezoomd weergegeven, inclusief de statusbalk boven in de iphone. Dus je klok wordt iets groter, provider naam, batterij etc. Naast het content op je scherm uiteraard. Ook het toetsenbord in deze apps wordt iets opgeblazen, dan in de apps die al wel aangepast zijn. Nog gewoon prima werkbaar, maar de aanpassing voor het schermformaat is duidelijk mooier.

Al met al een super toestel, en ik zou niet meer kleiner willen!! (Groter trouwens ook niet, dit is perfect )

Camera: Geweldig!

Case: Spigen Capsule Crystal Clear
En? Nog steeds tevreden met je iphone 6plus toestel? Geen last van happeringen, lag?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 maart 2015 om 12:18 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 Bekijk bericht
ik zoek mensen die overgestapt zijn van een iPhone 6 en later naar een iPhone 6 Plus.
Zit er aan te denken mijn iPhone 6 te verkopen en voor een 6Plus te gaan.

Enige overstappers hier? wat zijn de ervaringen? hoor t graag!
En? Inmiddels overgestapt naar de 6+?

Edit:

Vanaf 18:50 moet je kijken, dan snap je ongeveer wat ik bedoel met stotteren,lagy.

Laatst gewijzigd door hot12345; 01-03-15 om 14:35.
  #255  
Oud 01-03-15, 19:44
Barts2 Barts2 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard

Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar wanneer komt de 6s?
  #256  
Oud 01-03-15, 20:15
HardFusion HardFusion is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barts2 Bekijk bericht
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar wanneer komt de 6s?
Rond september/oktober als ik me niet vergis. Nog eventjes dus
  #257  
Oud 03-03-15, 19:32
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iRichie Bekijk bericht
@Timosha, het wordt duidelijker uitgelegd in de link, ze switchen van TLC naar MLC flash.
Apple Said to Be Stopping Use of TLC NAND Flash in iPhone 6 and 6 Plus After Reported Issues - Mac Rumors
En de nieuwe iphone units vanaf november schijnen een fix te hebben gehad, deze koper had een plus die 21gr zwaarder zou zijn tegenover die van zijn vrouw die haar Plus sinds september heeft. iPhone 6 Bendgate: Did Apple Inc. Quietly Fix The Issue?
Maar tik je in google "bendgate fixed" in, dan vind je tal van bekende sites die hier over spreken. Dus nieuwe units vanaf begin november schijnen verbeterd te zijn.
Het blijft nog even wachten op echt keiharde feiten, maar het zou wel goed zijn dat Apple hier toch niet van heeft kunnen slapen en stiekem aktie ondernomen heeft.
Ik verwacht mijn Plus dinsdag, we zien het verders wel Goed weekend allemaal
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wally© Bekijk bericht
Stiekem..?! Waarom zou een bedrijf een bestaand produkt niet verder mogen ontwikkelen/verbeteren..?
Eenzelfde wagen die je vandaag koopt heeft de volgende maand al een aantal technische verbeteringen waarvan de gewone gebruiker niet op de hoogte is...

Believe me...I know...
Mannen, Hoe zit het nou precies met die TLC MLC? Is de nieuwe standaard TLC? zodat de MLC er helemaal niet meer is? of is het zo dat de beide in omloop zijn?


Wil dit wel graag weten als ik iphone 6+ wil aanschaffen voor vaders. Nu heb ik 't idee dat de 6+ Slechte ram heeft met random uitval.


Graag jullie mening,bevindingen erover(kennis)
  #258  
Oud 04-03-15, 10:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 Bekijk bericht
Nu heb ik 't idee dat de 6+ Slechte ram heeft met random uitval.
Dat is maar een idee, meer niet. Eigenlijk een idée fixe als ik jouw berichten zo lees. Als de RAM slecht is dan treden er Cyclic Redundancy Check (CRC) fouten op. En dat is blijkbaar niet het geval bij de > 75.000.000 iPhone 6(+) die er verkocht werden.
  #259  
Oud 04-03-15, 13:31
HardFusion HardFusion is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 89
Standaard

Wow die prijzen van de Samsung S6 zijn wel belachelijk hoog! Ookal heeft die mooie specs, de praktijk moet dit nog allemaal waarmaken... Ik kan namelijk genoeg nadelen opsommen van Android om die niet te kopen Ik wacht alvast op de Iphone 6S en hou het tot dan met mijn smartphone dat ik nu heb. Eens de 6S er is koop ik die meteen, zal rond september/oktober komen. Ik hoop alleen dat de prijzen niet zo hoog zullen liggen als die van de S6 nu want die zijn wel bangelijk hoog lijkt me!
  #260  
Oud 04-03-15, 14:48
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat is maar een idee, meer niet. Eigenlijk een idée fixe als ik jouw berichten zo lees. Als de RAM slecht is dan treden er Cyclic Redundancy Check (CRC) fouten op. En dat is blijkbaar niet het geval bij de > 75.000.000 iPhone 6(+) die er verkocht werden.
Hmmmm... Hier heb je wel een punt in. Het probleem treedt voornamelijk bij de iphone 6 Plus. Maar hoe denk jij over TLC & MLC?

Graag jou mening hierover.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s ervaringen rsnhakan iPhone algemeen 804 16-09-16 23:41
Ervaringen iPhone 5s Emper iPhone algemeen 8 22-09-13 14:51
Ervaringen iPhone 5 Juan kamperlekuuk iPhone algemeen 14 18-10-12 17:16
Iphone 4, ervaringen! passievrucht iPhone algemeen 5 25-10-10 16:29
Eerste ervaringen Iphone 3G tescione iPhone algemeen 33 01-02-09 20:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:48.