//

iPhone 5s terug brengen naar Mobistar

iPhone 5s terug brengen naar Mobistar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 5S en deze is nog geen jaar oud, maar nu begint die raar te doen. Namelijk, soms valt hij ineens uit, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-14, 14:32
Tunsi Tunsi is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 18
Standaard iPhone 5s terug brengen naar Mobistar

Ik heb een iPhone 5S en deze is nog geen jaar oud,
maar nu begint die raar te doen.
Namelijk, soms valt hij ineens uit, als ik soms een app open dan sluit die app zich ineens vanzelf. En mijn touch ID wilt soms niet werken...

Nu ben ik aan het overwegen om deze terug naar Mobistar te brengen.
Maar nu heb ik gelezen, dat als Mobistar de iPhone opstuurt, en ze vinden dat er niks mee is, dat ik hiervoor moet betalen?

Heeft er iemand hier ervaring mee? Want heb alleen threads van 2009 gevonden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-14, 16:41
Frederik81 Frederik81 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 104
Standaard

Ze zullen heus wel iets vinden en als ze niets vinden dan gaan ze wsl de kaart "waterschade" trekken waardoor de garantie vervalt en je effectief geld gaat moeten betalen om ofwel een refurbished te krijgen ofwel om je toestel terug te krijgen maar dan wel eerst de analyse-kost betalen. Eén van zulke "repair"centers is Dynafix. Zoek daar maar eens naar op dit forum...

Echt balen dat wij nog altijd geen Apple store hebben in België. Dat zou echt veel problemen oplossen door simpelweg eens naar een Genius bar te gaan ipv altijd die malafide repaircenters van de premium resellers en/of ISP.
  #3  
Oud 28-09-14, 17:22
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frederik81 Bekijk bericht
Ze zullen heus wel iets vinden en als ze niets vinden dan gaan ze wsl de kaart "waterschade" trekken waardoor de garantie vervalt en je effectief geld gaat moeten betalen om ofwel een refurbished te krijgen ofwel om je toestel terug te krijgen maar dan wel eerst de analyse-kost betalen. Eén van zulke "repair"centers is Dynafix. Zoek daar maar eens naar op dit forum...

Echt balen dat wij nog altijd geen Apple store hebben in België. Dat zou echt veel problemen oplossen door simpelweg eens naar een Genius bar te gaan ipv altijd die malafide repaircenters van de premium resellers en/of ISP.
Bellen naar het 0800nr op de Apple website of hun hulp inroepen via chat kan ook .
Mijn 5s ook gekocht gehad bij Mobistar en ze zijn die zonder problemen komen halen heb 29€ betaald en had onmiddelijk een andere . Het eerste jaar MOET Apple je verder helpen, het 2de jaar is Mobistar.
Dat is althans mij toen zo gemeld door Apple.

Succes ermee.
  #4  
Oud 28-09-14, 17:38
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frederik81 Bekijk bericht
Ze zullen heus wel iets vinden en als ze niets vinden dan gaan ze wsl de kaart "waterschade" trekken waardoor de garantie vervalt en je effectief geld gaat moeten betalen om ofwel een refurbished te krijgen ofwel om je toestel terug te krijgen maar dan wel eerst de analyse-kost betalen. Eén van zulke "repair"centers is Dynafix. Zoek daar maar eens naar op dit forum...

Echt balen dat wij nog altijd geen Apple store hebben in België. Dat zou echt veel problemen oplossen door simpelweg eens naar een Genius bar te gaan ipv altijd die malafide repaircenters van de premium resellers en/of ISP.

Tik de naam Dynafix maar gewoon in Google in. Is een zcht maffiabedrijf. Apple geeft maar 1 jaar garantie en het tweede jaar komt van de verkoper die let de goedkope Dynafix samenwerkt.
  #5  
Oud 28-09-14, 18:45
Tunsi Tunsi is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Bellen naar het 0800nr op de Apple website of hun hulp inroepen via chat kan ook .
Mijn 5s ook gekocht gehad bij Mobistar en ze zijn die zonder problemen komen halen heb 29€ betaald en had onmiddelijk een andere . Het eerste jaar MOET Apple je verder helpen, het 2de jaar is Mobistar.
Dat is althans mij toen zo gemeld door Apple.

Succes ermee.
Ik ben nog in mijn eerste jaar garantie.
Maar hebben ze jou iPhone eerst gecontroleerd op de problemen die je had,
of heb je gewoon gebeld, gezegd wat er mis mee is en daarna gewoon een nieuwe gekregen voor 29 euro?
  #6  
Oud 28-09-14, 19:06
Frederik81 Frederik81 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 104
Standaard

Dus eigenlijk de eerste optie op deze screenshot volledig negeren?

En dus kiezen voor de tweede manier en dan chat/bellen? En ze doen dan niet moeilijk omdat je eigenlijk voor de eerste optie had moeten kiezen en dus toch via Mobistar gaan?

  #7  
Oud 28-09-14, 19:47
Tunsi Tunsi is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frederik81 Bekijk bericht
Dus eigenlijk de eerste optie op deze screenshot volledig negeren?

En dus kiezen voor de tweede manier en dan chat/bellen? En ze doen dan niet moeilijk omdat je eigenlijk voor de eerste optie had moeten kiezen en dus toch via Mobistar gaan?

Daar heb je een punt .
Denk dat ik dan toch maar naar Mobistar zelf ga.
  #8  
Oud 28-09-14, 20:33
Frederik81 Frederik81 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 104
Standaard

Ik zou persoonlijk toch eerst proberen voor de tweede optie, via Apple zelf. Het kan nooit kwaad om te horen wat ze zeggen, he.
  #9  
Oud 29-09-14, 19:20
Tunsi Tunsi is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frederik81 Bekijk bericht
Ik zou persoonlijk toch eerst proberen voor de tweede optie, via Apple zelf. Het kan nooit kwaad om te horen wat ze zeggen, he.
Oke, ik zal dat nu meteen doen.
Bedankt voor de hulp.

Ik zal verder laten weten wat er gebeurt/gaat gebeuren.
  #10  
Oud 29-09-14, 20:06
iSpy iSpy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 294
Standaard

Dynafix verklaarde mijn telefoon voor Total los ivm waterschade... hij werkt nu een jaar later nog steeds. De batterij moest vervangen worden en ik was van mening dat dat onder garantie viel. Dynafix is BLEEP BLEEP @&€#!
  #11  
Oud 29-09-14, 21:46
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Mijne 5s zijn ze toen van UPS uit komen halen heb 29€ betaald met visa aan Apple en een borg die ik terug kreeg eens ze het toestel in hun bezit hadden.

Nooit nog iets van gehoord.
  #12  
Oud 29-09-14, 21:55
Tunsi Tunsi is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Mijne 5s zijn ze toen van UPS uit komen halen heb 29€ betaald met visa aan Apple en een borg die ik terug kreeg eens ze het toestel in hun bezit hadden.

Nooit nog iets van gehoord.
Dus ze zijn je iPhone komen ophalen en daarna heb je niks meer erover gehoord?
  #13  
Oud 30-09-14, 00:03
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tunsi Bekijk bericht
Dus ze zijn je iPhone komen ophalen en daarna heb je niks meer erover gehoord?
Idd heb 3 dagen later mog wel een e-mail gehad dat ze de andere iphone hadden ontvangen en dat ze de borg terug vrij gingrn geven.

Veel succes ermee.
  #14  
Oud 30-09-14, 07:57
Tunsi Tunsi is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Idd heb 3 dagen later mog wel een e-mail gehad dat ze de andere iphone hadden ontvangen en dat ze de borg terug vrij gingrn geven.

Veel succes ermee.
Wat bedoel je met de andere iPhone? Ik snap het niet zo goed..

Normaal gezien komt 'UPS' vandaag mijn iPhone ophalen. Zou ik dit doen of niet?
  #15  
Oud 30-09-14, 09:46
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tunsi Bekijk bericht
Wat bedoel je met de andere iPhone? Ik snap het niet zo goed..

Normaal gezien komt 'UPS' vandaag mijn iPhone ophalen. Zou ik dit doen of niet?
Die andere iphone bedoel ik de kapotte.

Tuurlijk dat je Uw iphone met UPS moet meegeven. Heb je gekozen voor een andere te krijgen mits 29€ te betalen?
  #16  
Oud 30-09-14, 16:01
Tunsi Tunsi is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Die andere iphone bedoel ik de kapotte.

Tuurlijk dat je Uw iphone met UPS moet meegeven. Heb je gekozen voor een andere te krijgen mits 29€ te betalen?
Nee, ik heb gekozen voor de optie om deze te laten ophalen om te laten maken/vervangen.
  #17  
Oud 30-09-14, 16:07
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tunsi Bekijk bericht
Nee, ik heb gekozen voor de optie om deze te laten ophalen om te laten maken/vervangen.
Ook goed, ben je hem max nog maar 5 werkdagen kwijt.
  #18  
Oud 03-10-14, 19:58
Tunsi Tunsi is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 18
Standaard

Ik wou net kijken wat ze met de iPhone hebben gedaan, en nu staat er dat ze mijn iPhone terug gaan sturen indien ik geen actie onderneem.
Ik heb op de link geklikt en er staat dat mijn scherm gebarsten is... Ik heb mijn iPhone in perfecte staat met de man van UPS meegegeven en nu moet ik 219 euro betalen, dit is toch niet normaal?? En ik kan de foto's in bijlage niet eens bekijken...
Hier zijn de screenshots:

  #19  
Oud 03-10-14, 21:21
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Raar... Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Indertijd heb ik hen die vraag ook gesteld wat er gebeurd als mijn scherm tijdens het transporten van bijmij thuis naar hen zou gebarsten geraken.

Hij zei mij toen dat ik al telefonisch heb gezegd dat het niet gebarsten is, en mocht hij toch gebarsten zijn zou er buiten dat scherm bijv ook schade aan de iPhone zelf moeten zijn en als ik mij niet vergis was de terugzending daartegen verzekerd bij UPS.

Veel succes verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Terug brengen naar T-mobile Ittimou Odido (T-Mobile) 1 15-01-11 09:15
Kan je 3.1.3 terug brengen naar 3.0 erik1098 Archief 1 10-02-10 20:28
Snel hulp nodig ivm iPhone terug brengen menn0w Archief 3 28-12-09 10:48
Wachten met terug brengen keeskishore iPhone algemeen 4 26-06-09 22:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:39.