//

iPhone 6 batterij snel leeg

iPhone 6 batterij snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jur6414 Iemand die mij kan helpen? Want het lijkt me niet echt normaal dat mijn iPhone zo snel leeg is. Gebruik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 30-09-14, 14:51
leandertjee leandertjee is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jur6414 Bekijk bericht
Iemand die mij kan helpen? Want het lijkt me niet echt normaal dat mijn iPhone zo snel leeg is. Gebruik hem nauwelijks, alleen af en toe een berichtje op Whatsapp. Ik heb zelfs m'n mobiele data uitgezet om onnodige verspilling te voorkomen.


Ik heb hem om 7 uur vanochtend van de oplader gehaald. Met een 100% lading uiteraard.

5 uur actief gebruik en dan nog 50% over is toch helemaal niet slecht?
Aangezien apple zei dat de iphone 6 ongeveer 11 uur actief meeging.

Het kan ook zijn dat ik fout zit want ik snap niks van dat batterijbeheer, want ik zit hier nog met een iphone 3gs met ios 6
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 30-09-14, 14:52
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jur6414 Bekijk bericht
Iemand die mij kan helpen? Want het lijkt me niet echt normaal dat mijn iPhone zo snel leeg is. Gebruik hem nauwelijks
Lol zo te zien heb je wel 5u+ effectief gebruik

Blijkbaar denkt de gsm dan toch actief te zijn... lijkt mij een bug of een app die blijft draaien op achtergrond ofzo...
  #23  
Oud 30-09-14, 14:54
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Lol zo te zien heb je wel 5u+ effectief gebruik

Blijkbaar denkt de gsm dan toch actief te zijn... lijkt mij een bug of een app die blijft draaien op achtergrond ofzo...
Wat heb ik hier nu misschien al 2 - 3x verkondigd?
Maja liever eigenwijs blijven doen en niet alles lezen .
  #24  
Oud 30-09-14, 14:55
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Mijn iPhone 6 is na 5 uur gebruik bijna leeg, dus 50% over is helemaal niet slecht?!
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #25  
Oud 30-09-14, 14:57
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Mijn iPhone 6 is na 5 uur gebruik bijna leeg, dus 50% over is helemaal niet slecht?!
Ik zit aan 49% en heb als gebruik : 9u 5 min.

Dus ik zal wel aan die 11u gebruik komen .

Bewijsje :
  #26  
Oud 30-09-14, 20:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik lees hier van ene 5 uur gebruik en nog 50% over? En niet tevreden?

Ik behaal NOOIT de 9-10 uur gebruikstijd toen ik de iPhone 6 had en ik had bijna alles uit staan en dan nog lukte het niet.

Het max ik zou kunnen behalen heb was alleen op Wi-Fi en alleen maar wat smsen sturen, dan zou ik er max 8 uur kunnen uithalen hebben.

Als ik druk gebruik doe en safari ook gebruik behaal ik rond de 6 uur max op Wi-Fi.

Degene die hier bij elke lading opnieuw 8 uur en meer gebruikstijd halen, prijst u gelukkig, niet iedereen heeft da geluk ze.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 september 2014 om 20:26 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Ik zit aan 49% en heb als gebruik : 9u 5 min.

Dus ik zal wel aan die 11u gebruik komen .

Bewijsje :
En je hebt niet bijgeladen?

Want als uw batterij bv op 80% staat en je laad op tot 99% dan ga uw tellet nie terug op nul staan, das maar pas vanaf de 100%.
Dus je hebt niet bijgeladen?

Dan is dit het beste resultaat die ik al gezien heb ze.
  #27  
Oud 30-09-14, 21:52
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik lees hier van ene 5 uur gebruik en nog 50% over? En niet tevreden?

Ik behaal NOOIT de 9-10 uur gebruikstijd toen ik de iPhone 6 had en ik had bijna alles uit staan en dan nog lukte het niet.

Het max ik zou kunnen behalen heb was alleen op Wi-Fi en alleen maar wat smsen sturen, dan zou ik er max 8 uur kunnen uithalen hebben.

Als ik druk gebruik doe en safari ook gebruik behaal ik rond de 6 uur max op Wi-Fi.

Degene die hier bij elke lading opnieuw 8 uur en meer gebruikstijd halen, prijst u gelukkig, niet iedereen heeft da geluk ze.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 september 2014 om 20:26 ----------



En je hebt niet bijgeladen?

Want als uw batterij bv op 80% staat en je laad op tot 99% dan ga uw tellet nie terug op nul staan, das maar pas vanaf de 100%.
Dus je hebt niet bijgeladen?

Dan is dit het beste resultaat die ik al gezien heb ze.
Neen niet bijgeladen. Ik wacht tot deze lading leeg is om daarna via itunes de software update uit te voeren. Sinds ik hem in gebruik heb, heb ik met 92% een goede 2 dagen net gedaan, en nu met de 1ste lading thuis zit ik aan 1 dag 17u uut als standby en bij gebruik reeds aan 9u 37 min en nog 42% over.

Ik moet er wel bijzeggen dat speedtest de ganse tijd op de achtergrond heeft gedraai ondanks ik alles met de homeknop 2x drukken hebben naar omhoog geveegd, en de gebruik tijd daarmee omhoog is gegaan ook. Sinds gisterenavond werkt dit niet meer op de achtergrond door een melding van de iPhone en toen zat ik rond de 70% gebruik en ik denk iets van een 5u gebruik.
  #28  
Oud 30-09-14, 21:53
Jur6414 Jur6414 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 12
Standaard

Voor de duidelijkheid. Het gaat mij niet om de 5 uur gebruikstijd en dan nog 50%. Het gaat mij er om dat ik de telefoon misschien maar 2 uur in totaal ook echt gebruikt heb. Misschien nog niet eens 1,5 uur. Ik heb doe er bijna niks mee in de ochtend. En toch 50%?
  #29  
Oud 30-09-14, 21:53
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Neen niet bijgeladen. Ik wacht tot deze lading leeg is om daarna via itunes de software update uit te voeren. Sinds ik hem in gebruik heb, heb ik met 92% een goede 2 dagen net gedaan, en nu met de 1ste lading thuis zit ik aan 1 dag 17u uut als standby en bij gebruik reeds aan 9u 37 min en nog 42% over.

Ik moet er wel bijzeggen dat speedtest de ganse tijd op de achtergrond heeft gedraai ondanks ik alles met de homeknop 2x drukken hebben naar omhoog geveegd, en de gebruik tijd daarmee omhoog is gegaan ook. Sinds gisterenavond werkt dit niet meer op de achtergrond door een melding van de iPhone en toen zat ik rond de 70% gebruik en ik denk iets van een 5u gebruik.
Hm, kga alsk mijn plus ga hebbe dat in de gate houde, mss dienen speedtest gewoon nie opzette dan, is ook voor niks nodig ;-).
  #30  
Oud 30-09-14, 22:11
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Hm, kga alsk mijn plus ga hebbe dat in de gate houde, mss dienen speedtest gewoon nie opzette dan, is ook voor niks nodig ;-).
Mijn locatievoorzieningen staan allemaal af nu. Zet ze enkel nog op als het nodig is en daarna terug af 😂.
  #31  
Oud 01-10-14, 08:19
raoul4life raoul4life is offline
• iOS 8.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 113
Standaard

Gebruik 8 uur 14 min
Stand-by 1 dag 12 uur
Batterij is nu 37 %
Hele grote verbetering ten opzichte van me 5s
  #32  
Oud 01-10-14, 10:55
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Hier :

10u10min gebruik
2 dagen 6u stand-by
Batterij is nu 36%
  #33  
Oud 01-10-14, 12:13
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Hier :

10u10min gebruik
2 dagen 6u stand-by
Batterij is nu 36%
Uw batterij heeft wel enkele uren "actief" doorgedraaid ondanks dat het scherm zwart was...

Of met andere woorden, uw huidig gebruik telt eigenlijk niet, je moet eens opnieuw posten vanaf je opnieuw tot 100% geladen hebt.

10uur is zeker wel mogelijk tho, wat echt nice is als je vergelijkt met de 5S...
  #34  
Oud 01-10-14, 19:18
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Uw batterij heeft wel enkele uren "actief" doorgedraaid ondanks dat het scherm zwart was...

Of met andere woorden, uw huidig gebruik telt eigenlijk niet, je moet eens opnieuw posten vanaf je opnieuw tot 100% geladen hebt.

10uur is zeker wel mogelijk tho, wat echt nice is als je vergelijkt met de 5S...
Gebruikerstijd = gebruikerstijd simpel.
Ik heb de app afgesloten, hij blijft aktief daar kan ik niets aandoen.
Dus ga wenen bij de app ontwikkelaar.

Momenteel nog 4% over en heb een gebruikerstijd van 12u19 min en een stand by tijd van 2 dagen en 15u.
Of telt die ook niet?
  #35  
Oud 02-10-14, 07:47
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Mjn iPhone 6 is net uitgevallen met 3 dagen en 4u stand-by en 12u40 min gebruik. Hangt nu aan de lader voor zijn 2de oplaadbeurt in een week tijd.
Hij zal via itunes ook de nieuwe ios versie gaan krijgen.
  #36  
Oud 02-10-14, 08:15
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

Mijn iPhone gisteren
Nog 9 % over
En gebruikstijd 9 uur en 47 minuten
Stand-by tijd 1 dag en 18 uur.

Ik ben heel tevreden.
  #37  
Oud 02-10-14, 12:50
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Gebruikerstijd = gebruikerstijd simpel.
Ik heb de app afgesloten, hij blijft aktief daar kan ik niets aandoen.
Dus ga wenen bij de app ontwikkelaar.

Momenteel nog 4% over en heb een gebruikerstijd van 12u19 min en een stand by tijd van 2 dagen en 15u.
Of telt die ook niet?
Stand-by tijd zegt zoiezo al niks ;-)

Uw scherm op zich is een van de grootste verbruikers. Aangezien de app op de "achtergrond bleef draaien" maar uw scherm wel zwart was, is dit een soort "bug" in de app. Je moet hier nu niet komen proberen "opscheppen" (als het dat is wat je wil doen) want het is toch vrij logisch dat niemand zijn GSM effectief gebruikt terwijl zijn scherm zwart is (is trouwens onmogelijk).

Of nogmaals, met andere woorden, uw effectieve gebruikstijd klopt niet.
Mensen posten hier hun effectief gebruik, bij jou liep die tijd voort zonder dat jij hem effectief gebruikte.
Snap je het nu?
  #38  
Oud 02-10-14, 14:26
Dannosz Dannosz is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 1
Standaard

Hoe doen jullie dat? Mijn iphone 6 gaat echt maar 7 uur gebruik en 12 uur standby mee.
Het enige wat ik heb gedaan is af en toe Facebook checken en appen en safari gebruikt. Bezit de telefoon vanaf dinsdag en heb hem al meerder keren opgeladen. Heb alleen de locatie voorzieningen aan voor de apple weer app. Zet Wi-Fi altijd uit als ik buiten de deur ben, heb de meest intensieve apps uit staan bij ververs apps op de achtergrond, bluetooth altijd uit, Push berichten alleen voor apps aan staan die ik vaak gebruik, helderheid op de helft of 2/3. Ik heb ook het idee dat de batterij indicatie niet klopt want soms zegt die dat die langer standby staat dan ik hem van de lader af heb gehaald. Heeft iemand nog tips of herkend dit probleem?
  #39  
Oud 02-10-14, 17:25
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dannosz Bekijk bericht
Hoe doen jullie dat? Mijn iphone 6 gaat echt maar 7 uur gebruik en 12 uur standby mee.
Het enige wat ik heb gedaan is af en toe Facebook checken en appen en safari gebruikt. Bezit de telefoon vanaf dinsdag en heb hem al meerder keren opgeladen. Heb alleen de locatie voorzieningen aan voor de apple weer app. Zet Wi-Fi altijd uit als ik buiten de deur ben, heb de meest intensieve apps uit staan bij ververs apps op de achtergrond, bluetooth altijd uit, Push berichten alleen voor apps aan staan die ik vaak gebruik, helderheid op de helft of 2/3. Ik heb ook het idee dat de batterij indicatie niet klopt want soms zegt die dat die langer standby staat dan ik hem van de lader af heb gehaald. Heeft iemand nog tips of herkend dit probleem?
Wi-Fi staat bij mij 24/7 aan, maar GPS staat uit, dat vreet stroom.
Dus begin eerst met je GPS (locatie voorziening) uit te zetten, en zie dan wat het met je accu duur doet.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #40  
Oud 02-10-14, 18:32
Dane Dane is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 7
Standaard

Voor het eerst een iPhone, en wat een top toestel! 100 keer beter dan M8 en geen problemen mee met bereik enzo... Maar wel met de batterij... Ik gebruik hem best veel maar om deze reden kocht ik ook een iPhone, de batterij bleek veel mee te gaan. Ik ben ook echt een intensief gebruiker. Om 10 uur haalde ik mijn iPhone van de lader en om 3 uur was hij gewoon HE LE MAAL leeg. Het meeste zit ik op de Wi-Fi. de helderheid staat voor het midden. Ik heb mijn Locatievoorziening al uitgezet & ook ververs op achtergrond. Ik heb hem als nieuwe configureert. Iemand ideeën? Of stel ik me aan?

Reageren

Labels
back-up, batterij, iphone 6



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij iPhone 5 te snel leeg javde iPhone algemeen 113 01-05-14 16:52
iPhone 4s batterij snel leeg toeterbaas iPhone algemeen 15 02-09-13 21:15
iphone 4s batterij snel leeg steef2000 iPhone algemeen 4 08-08-13 20:22
iPhone 4 batterij snel leeg? stereopanda iPhone algemeen 11 04-08-10 13:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:17.