iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Gebogen 6+ toestellen in de applestore (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/158652-gebogen-6-toestellen-de-applestore.html)

El Morro 29-09-14 21:52

Gebogen 6+ toestellen in de applestore
 
Ik heb zelf de iphone 6 en besloot vandaag een kijkje te nemen naar de 6+ in de apple store in Amsterdam. Tot mijn verbazing zag ik 2 toestellen met een lichte verbuiging. Zo op het oog niet zichtbaar totdat je het toestel van de zijkant bekijkt. Ik ben er niet echt van verbaasd dat sommige klanten de telefoon opzettelijk zouden proberen te buigen. Echter zie ik niemand zoveel druk op de telefoon zetten midden in de winkel zoals die vent van het youtubefilmpje. Ik denk toch dat ie in de loop van de tijd in je broekzak echt zal buigen, misschien niet de eerste paar weken maar uiteindelijk zal er toch een knik in komen. Ik zeg: bendgate is geen hoax!
Ik hou het bij mn iphone 6min.

RWK 29-09-14 22:03

En als klant, heb je dat dan niet aangegeven bij een medewerker?

#Bendgate wordt wel belachelijk goed uitvergroot en verergerd door de media. Omdat het van Apple is en omdat het een kwaliteit product is mag zo'n product niet buigen.

Natuurlijk, het product is van aluminium, maar hier had de iPhone 5 en 5S ook last van gehad.

En om over de concurrentie te spreken..

PS: Hier geen last trouwens van een kromme iPhone. Kwaliteit is er degelijk bij mijn Plus. Stevigheid ook.

El Morro 29-09-14 22:54

Nu je het vraagt, ik heb het idd aangegeven bij een medewerker. Maar alleen de space grey versie die hij ook onmiddellijk heeft verwijderd. De zilveren versie ligt er nog. Voor degenen die morgen toevallig naar de apple store in amsterdam gaan. De zilveren als je met je gezicht naar de trap staat en dan de linker 6+, kan je zien hoe een gebogen iphone er in het echt uit ziet.

RWK: jouw 6+ zal over een jaartje ongetwijfeld nog kaarsrecht, draag em alleen in je tasje of gooi er een tough armor case omheen;)

RWK 29-09-14 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door El Morro (Bericht 976478)
Nu je het vraagt, ik heb het idd aangegeven bij een medewerker. Maar alleen de space grey versie die hij ook onmiddellijk heeft verwijderd. De zilveren versie ligt er nog. Voor degenen die morgen toevallig naar de apple store in amsterdam gaan. De zilveren als je met je gezicht naar de trap staat en dan de linker 6+, kan je zien hoe een gebogen iphone er in het echt uit ziet.

RWK: jouw 6+ zal over een jaartje ongetwijfeld nog kaarsrecht, draag em alleen in je tasje of gooi er een tough armor case omheen;)

Heerlijk al sinds vrijdag gebruikt in mijn broekzak.
:rolleyes:

Wat ik trouwens wel bij wil toevoegen;

Toen ik mijn iPhone 6+ ging kopen bij de Apple Store in Den Haag verbaasde het mij wel wat de Apple medewerker tegen me zij. Ik vroeg hem over het buigen van de 6+. Hij begon eerst over zijn vriendin dat zijn vriendin haar telefoon in d'r kontzak stopte. Dat vond hij niet verstandig. Toen zei hij, als je een gezond en logisch verstand hebt, wat hij van mij wel verwachtte, dan stop je je zo'n iPhone niet in je broekzak, maakt niet uit waar. Ik vond dat wel vreemd. Ten eerste maakte hij zijn eigen vriendin belachelijk en ten tweede verwacht Apple dus, want hij zal vast die instructies van te voren hebben doorgekregen, dat wij een iPhone 6 Plus niet in ons broekzak moet stoppen..

Ik vond hem al een beetje vreemd, maar ja. We zullen het zien..

nibbit88 29-09-14 23:06

Er is een filmpje online verschenen van 2 idiote Engelse kids die in een Apple Store in Engeland een paar iPhone 6 Plus'jes aan het verbuigen waren. Gewoon IN de store. Dus het kan inderdaad zijn dat dat in Amsterdam ook is gebeurd.

Maar goed, mocht dit echt heel erg veel voorkomen, die verbuiging, dan denk ik dat Apple, ergens begin 2015 wel een soort inruil service begint, met nieuwe sterkere iPhones.

Niek1986 30-09-14 00:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 (Bericht 976482)
Er is een filmpje online verschenen van 2 idiote Engelse kids die in een Apple Store in Engeland een paar iPhone 6 Plus'jes aan het verbuigen waren. Gewoon IN de store. Dus het kan inderdaad zijn dat dat in Amsterdam ook is gebeurd.

Two vandals bend iPhones at Apple Store, post their destruction of property on Youtube | 9to5Mac

Affinity 30-09-14 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 (Bericht 976482)
Maar goed, mocht dit echt heel erg veel voorkomen, die verbuiging, dan denk ik dat Apple, ergens begin 2015 wel een soort inruil service begint, met nieuwe sterkere iPhones.

Dat gaat echt niet gebeuren :p

Het zijn 9 toestellen op de miljoenen (misschien nu al enkele meer?) die er last van hadden zonder te forceren. Dat zal wellicht een productiefoutje zijn en dat zullen ze wel omwisselen.

Voor de rest is er echt geen probleem met de 6+...
Akkoord dat hij makkelijker buigt dan een andere telefoon van een ander merk, maar dat is toch logisch als je ziet hoe dun hij is en dat de behuizing aluminium is van de 6+....

Mijne zit in ieder geval dagelijks in mijn zak sinds 20 september en staat kaarsrecht... En nee ik ben geen dikzak met XXL broeken en gigantische zakken :)

Een maat van mij zit dagelijks op zijn motor met jeansbroek en gebogen knietjes met de iPhone in zijn zak, en toevallig buigt zijn iPhone ook niet...

Als we nu alle2 eens gelijk een retard met onze duimen effectief gaan proberen om onze iPhone te plooien, dan zal hij wel plooien ja :)

flappah 30-09-14 09:50

Ach jongens, dit soort verhalen bestond er ook over de 5. Ook daar heb ik foto's gezien van fors gebogen iPhone5's. En uiteindelijk bloedde ook dat verhaal dood. Vwb de verbogen iPhone in de AppleStore, het zou zo maar kunnen dat er meer van die halve garen rondlopen die datzelfde geintje uit haalden als die van het Youtube filmpje.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:41.