//

geen outook op de iphone 5 c ontvangen

geen outook op de iphone 5 c ontvangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 5C verbonden via iTunes om de gegeven van mijn oude iPhone 4 over te zetten. Nu krijg ik geen mail binnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-09-14, 23:34
4Daddycool 4Daddycool is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 23
Standaard geen outook op de iphone 5 c ontvangen

Ik heb een iPhone 5C verbonden via iTunes om de gegeven van mijn oude iPhone 4 over te zetten. Nu krijg ik geen mail binnen op mijn naam@ziggo.nl, (outlook) ik kan wel mail versturen. Ik heb de gegevens vergeleken met mijn iPhone 4 maar die zijn hetzelfde. Wat kan ik hieraan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-14, 23:41
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Heb je al geprobeerd om je e-mailaccount te verwijderen en opnieuw toe te voegen? Wellicht relevant: iTunes neemt alleen wachtwoorden en dergelijken mee in back-ups wanneer je encryptie (optie in iTunes) hebt aangezet.
__________________
Are you ready for this!
  #3  
Oud 01-10-14, 23:17
4Daddycool 4Daddycool is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soCool Bekijk bericht
Heb je al geprobeerd om je e-mailaccount te verwijderen en opnieuw toe te voegen? Wellicht relevant: iTunes neemt alleen wachtwoorden en dergelijken mee in back-ups wanneer je encryptie (optie in iTunes) hebt aangezet.
Dat werkt ook niet! verzenden gaat wel, ontvangen niet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 kan sinds kort geen Wi-Fi meer ontvangen xl3igplayer Wi-Fi 8 25-06-12 22:18
iPhone 3G kan geen sms meer ontvangen (wel versturen)? iPeng iPhone algemeen 0 15-03-11 17:18
ik kan geen sms ontvangen! Iphone 4 net gekocht Arienne iPhone algemeen 4 04-09-10 23:55
Ik wil geen data kunnen ontvangen op de Iphone KimSilver Archief 3 14-12-09 12:26
Status 5, maar geen iphone ontvangen kenx Odido (T-Mobile) 10 26-09-08 07:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:10.