//

I Cloud account

I Cloud account discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje, blijkbaar is er op mn iphone een icloud account aangemaakt door Icloud zelf,ik heb er een mail van gehad. Het vreemde is dat de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-10-14, 22:33
AnitatB AnitatB is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 3
Standaard I Cloud account

Vraagje, blijkbaar is er op mn iphone een icloud account aangemaakt door Icloud zelf,ik heb er een mail van gehad.
Het vreemde is dat de naam van mijn ex man erboven staat terwijl hij mijn iphone nooit in handen heeft gehad en ik heb ook nooit iets op zijn naam geregistreerd of betaald.
Zou het kunnen zijn dat hij dit aangevraagd heeft voor mij om zodoende in mijn icloud te kunnen kijken,mijn icloud account bestaat wel uit mijn eigen naam.
Wie heeft de oplossing
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-10-14, 12:53
Retort308 Retort308 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 4
Stuur een bericht via MSN naar Retort308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnitatB Bekijk bericht
Vraagje, blijkbaar is er op mn iphone een icloud account aangemaakt door Icloud zelf,ik heb er een mail van gehad.
Het vreemde is dat de naam van mijn ex man erboven staat terwijl hij mijn iphone nooit in handen heeft gehad en ik heb ook nooit iets op zijn naam geregistreerd of betaald.
Zou het kunnen zijn dat hij dit aangevraagd heeft voor mij om zodoende in mijn icloud te kunnen kijken,mijn icloud account bestaat wel uit mijn eigen naam.
Wie heeft de oplossing
Ik zou (als de verhouding met je ex zo beroerd is) toch voor een nieuw account gaan.
Het enige is dat de betaalde apps dan weg zijn, maar heb je wel zelf alle controle en zekerheid.
Ooit heeft mijn vrouw mijn account even geleend om iets te kopen met haar creditcard. Dus staat er telkens welkom (en dan mijn vrouw haar naam).Dat krijg ik er ook niet makkelijk meer uit.
Nu gaan wij niet scheiden (voor zover ik weet) dus maakt het mij niets uit.

Misschien dat er nog andere forumleden zijn die een elegantere oplossing kennen.

Succes ermee
  #3  
Oud 04-10-14, 12:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Retort308 Bekijk bericht
Het enige is dat de betaalde apps dan weg zijn, maar heb je wel zelf alle controle en zekerheid.
Alleen als het iCloud Apple ID ook gebruikt wordt als App Store Apple ID.
  #4  
Oud 06-10-14, 14:56
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.

//Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
foutief I cloud account bnijkamp iCloud 0 23-03-12 12:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:26.