//

ios 8.1 beta installeren

ios 8.1 beta installeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iedereen, Ik heb op dit moment een iphone 4S en ios 8.0.2 draaien. Ook ik heb last van de home button bug (6 van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-10-14, 10:09
joszwa joszwa is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 10
Standaard ios 8.1 beta installeren

Beste iedereen,

Ik heb op dit moment een iphone 4S en ios 8.0.2 draaien. Ook ik heb last van de home button bug (6 van de 10 keer registreert de iphone deze als een dubbelklik als je 1 keer drukt).

Ik wordt er echt helemaal gestoord van en heb de ios beta 8.1 IPSW file gedownload.

Nu wil ik deze met itunes installeren door de shift key in te houden en naar deze file te verwijzen, maar weet iemand hoe het zit met de reservekopie?

als ik naar 8.1 beta ga, heb ik dan al mijn instellingen nog? Zo nee, kan ik dan tijdens de install op de telefoon een reserve icloud copy instellen?

Als 8.1 officieel uit is en ik ga van de beta naar de officiele versie, hoe zit het dan met de settings en reservekopie?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-10-14, 10:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joszwa Bekijk bericht
Nu wil ik deze met itunes installeren door de shift key in te houden en naar deze file te verwijzen, maar weet iemand hoe het zit met de reservekopie?
Op iOS 8.1 Beta 1 kan je een reservekopie van iOS 8.x.x terugzetten. Omgekeerd werkt niet.
  #3  
Oud 02-10-14, 10:43
joszwa joszwa is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 10
Standaard

en als ik in 8.1 beta steeds reserve kopie's maak. kan ik deze dan ook terugzetten als ik naar de officiële 8.1 ga? Ik wil niet de situatie hebben dat ik over een hele lange tijd geen reserve kopie kan terugzetten als ik naar de officiële 8.1 ga.
  #4  
Oud 02-10-14, 10:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joszwa Bekijk bericht
en als ik in 8.1 beta steeds reserve kopie's maak. kan ik deze dan ook terugzetten als ik naar de officiële 8.1 ga?
Dat kan. Ik ga het hier bij laten want iOS 8.1 Beta ondersteuning is écht geen onderwerp voor het forum "iPhone Algemeen". Succes verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:21.