//

DNS wijzigen op iPhone 6+

DNS wijzigen op iPhone 6+ discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had op mijn iPhone 5 heel eenvoudig de DNS op deze manier gewijzigd om zo Amerikaanse internet content te kunnen ontvangen (o.a. voor Netflix). ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-10-14, 16:50
Elvisch Elvisch is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard DNS wijzigen op iPhone 6+

Ik had op mijn iPhone 5 heel eenvoudig de DNS op deze manier gewijzigd om zo Amerikaanse internet content te kunnen ontvangen (o.a. voor Netflix).
Ik heb nu sinds een week een nieuwe iPhone (6+, met IOS 8.0.2) en nu lukt het me niet meer. Als ik dezelfde stappen doe (via Wi-Fi, uitroeptekentje, DNS wijzigen, terug naar instellingen -of home-button, iPhone opnieuw opstarten) worden de wijzigen niet opgeslagen. Zoeken op Google heeft me niets opgeleverd.

Weet iemand hoe ik het wel voor elkaar zou kunnen krijgen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-10-14, 17:04
Mug Mug is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 127
Standaard

probeer je settings eens op static te zetten, zo kun je handmatig alles invullen.

Ik heb het idee omdat je hem op DHCP zet, je iphone na reboot zn gegevens weer opnieuw opvraagt bij je modem/router, en dus weer de instellingen krijgt die je modem/router uitgeeft.
  #3  
Oud 03-10-14, 17:29
Elvisch Elvisch is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard

Dat heb ik geprobeerd. Alle gegevens bij statisch in te voeren. Helaas wordt deze invoer ook verwijderd zodra ik terug naar instellingen ga..,
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
DNS handmatig lukt niet iPhoneAlot iPad algemeen 8 25-11-13 15:26
[iPhone 5] DNS-voorziening verbruikt enorm veel internet Raoul89 iPhone algemeen 11 16-10-13 17:23
Wat voor DNS-waarde? RJZ iPad algemeen 9 08-12-12 11:03
Persoonlijke Hotspot DNS probleem Chouffeke iPhone algemeen 2 30-10-12 10:04
HELP! iPhone niet uit DNS-modus na downgrade. dzb9 iPad algemeen 1 07-10-11 15:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:59.