//

Mijn camera van de iphone 4s stelt niet meer scherp en het beeld bevriest

Mijn camera van de iphone 4s stelt niet meer scherp en het beeld bevriest discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn camera van mijn IPHONE 4s werkt niet meer goed na de laatste update (8.02) hij stelt niet meer scherp, en de foto die ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-10-14, 21:43
kroonsteencees kroonsteencees is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 1
Standaard Mijn camera van de iphone 4s stelt niet meer scherp en het beeld bevriest

Mijn camera van mijn IPHONE 4s werkt niet meer goed na de laatste update (8.02) hij stelt niet meer scherp, en de foto die ik wil maken slaat vast als ik de camera beweeg.
Wie heeft de oplossing voor dit vervelende probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5 camera stelt niet meer scherp in verte Kult iPhone algemeen 3 31-07-14 22:13
Iphone 4s camera stelt niet scherp met back-cover Iphone-jack iPhone algemeen 3 27-04-13 22:05
Camera iPhone 5 niet scherp nielss iPhone algemeen 7 08-03-13 13:54
Beeld draait niet meer mee bij het kantelen van mijn iPhone RvRG iPhone algemeen 7 15-02-12 12:11
3GS Camera heeft rode gloed en is niet meer scherp GosselinNick iPhone algemeen 0 30-11-10 17:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:21.