iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone leidt een eigen leven soms. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/158944-iphone-leidt-eigen-leven-soms.html)

ivanhoeke 06-10-14 10:51

iPhone leidt een eigen leven soms.
 
Als ik op de iphone, op deze website aan het bladeren ben, op een gegeven moment leidt die een eigen leven en gaat die enorm snel naar beneden.

Als ik mijn vinger op de homeknop laat rusten zonder er 2x op te tikken zakt het beeld voor 1/3de.

Als ik een spel op de iphone speel, bijv een racespel met moto's dan kan ik plots geen versnellinger hoger gaan, en maak ik volop toeren in het rood wat mij punten kost.

Heeft er nog iemand bovenstaande problemen?

ivanhoeke 06-10-14 20:33

44x bekeken antwoorden : 0!

Nice forum. De laatste keer dat ik iets vraag hier, en ook de laatste keer dat ik iemand nog mee help zoeken naar een probleem met zijn iPhone. Dat hij maar betaald aan Apple voor zijn gebarsten schermpje! Het zal wel gebarsten opgestuurd zijn, ook al ontkent hij van niet.

Diene forumklap ik heb het ermee gehad!!!!

iSpy 06-10-14 20:55

Grappige reactie uit frustratie. Heb je al een harde reset geprobeerd?

Tunsi 06-10-14 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke (Bericht 978137)
44x bekeken antwoorden : 0!

Nice forum. De laatste keer dat ik iets vraag hier, en ook de laatste keer dat ik iemand nog mee help zoeken naar een probleem met zijn iPhone. Dat hij maar betaald aan Apple voor zijn gebarsten schermpje! Het zal wel gebarsten opgestuurd zijn, ook al ontkent hij van niet.

Diene forumklap ik heb het ermee gehad!!!!

Je hebt het dus over mij? Wat heb ik ermee te maken dat mensen niet antwoorden op jou probleem??

Als mijn iPhone echt gebarsten zou zijn toen ik hem liet ophalen, zou ik dan echt hierover een topic beginnen?
Ik dank je voor al je hulp, maar ik snap niet wat ik hiermee te maken heb??

Otje82 06-10-14 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke (Bericht 978137)
44x bekeken antwoorden : 0!

Nice forum. De laatste keer dat ik iets vraag hier, en ook de laatste keer dat ik iemand nog mee help zoeken naar een probleem met zijn iPhone. Dat hij maar betaald aan Apple voor zijn gebarsten schermpje! Het zal wel gebarsten opgestuurd zijn, ook al ontkent hij van niet.

Diene forumklap ik heb het ermee gehad!!!!


Sorry maar wat kan jij janken zeg. Misschien weten al die 44 mensen wel echt geen antwoord op je vraag. Moeten ze dan allemaal reageren met het antwoord: sorry ik zou het niet weten?

Maar goed je zou eventueel een volledig herstel kunnen proberen. Helpt dit niet dan word het toch garantie claimen denk ik zo.

ivanhoeke 07-10-14 10:31

Als de FORUMKLAPPERS maar de mensen kunnen belachelijk maken! Op een simpele vraag kunnen ze geen antwoord geven, maar de mensen belachelijk maken dat wel!

En grote praat verkopen dat ze alles voor een appel en een ei kunnen kopen, maar bewijzen 0,0.

Nu mogen er hier nog mensen zijn die ik zou kunnen verder helpen zoals Tunsi, wel trek jullie plan! Grote klap verkopen kunnen jullie allemaal maar daar blijft het bij. Een een telefoon van + 699€ kopen ook, maar ola een case of een screenprotectorke mag geen geld kosten. Achterlijk FORUMKLAPPERS!!!!!

Cya all in hel!!!!!!

iSpy 07-10-14 10:56

Ivan ik weet niet of dit alleen frustratie is wat uit omdat je problemen hebt met je iPhone of dat er meer speelt. Maar goed, doe rustig aan joh en maak je niet druk. Je helpt er jezelf niet mee en anderen zullen er niet van onder de indruk zijn.

Ik had je topic niet gelezen, maar als ik dat wel had gedaan, had ik je alsnog niet kunnen helpen. Sommige problemen zijn nou eenmaal ingewikkeld waar niet iedereen raad mee weet.

Wat betreft je hoesje verhaal. Eigenlijk zou ik er niet eens op moeten reageren, maar iedereen mag toch zelf besluiten of en waarmee zei hun iPhone beschermen. Of dit nu een hoes van 100 euro is of van 2,50 gekocht bij de kruidvat. Als diegene er maar blij mee zijn.

Ik hoop oprecht dat jouw probleem opgelost wordt of is. Maar nogmaals, je op deze manier drukmaken, daar help je jezelf alleen maar mee....

ivanhoeke 07-10-14 11:03

Ik verkoop die iBanaan! Zo nen rommel! Betaal je er 799€ voor, buigt hij als zot, trek je er U haren me uit en het erge van al is : ze brengen iets op de markt dat langs geen kanten deftig werkt!

2de iBanaan uit Duitsland en al voor de 2de keer problemen met dat iBanaantje pffff....

Had beter mijn voorgevoel gevolgd en overgestapt naar Android! Wat we nu dus ook zullen doen.

Otje82 07-10-14 11:04

Dan kan ik alleen maar zeggen veel plezier met Android.

rkars 07-10-14 11:08

Laat jij jezelf even kennen in je manier van reageren zeg??

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke (Bericht 977922)
Als ik mijn vinger op de homeknop laat rusten zonder er 2x op te tikken zakt het beeld voor 1/3de.

Ik heb zelf (nog) geen iPhone6, maar dit klinkt als die toegangelijkheidsoptie voor de 6+, zodat je die met 1 hand kan blijven bedienen. Maar ik heb geen idee of dat ook op de 6 geactiveerd wordt, of dat er ergens nog in te stellen is dat dit gedrag configureerbaar is?

Bomans 07-10-14 11:23

Omdat hier niet normaal kan gereageerd worden ...

//Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:29.