//

Geen 4G op Iphone 6

Geen 4G op Iphone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vorige week trotse bezitter van de Iphone 6 bij Proximus. Serieus tevreden, alleen heb ik geen 4G. Op het scherm staat 3G en bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-10-14, 20:36
cupidoke cupidoke is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Gent
Berichten: 16
Standaard Geen 4G op Iphone 6

Sinds vorige week trotse bezitter van de Iphone 6 bij Proximus. Serieus tevreden, alleen heb ik geen 4G. Op het scherm staat 3G en bij instellingen dat 4G-actief. Weliswaar contact opgenomen met Proximus en 4g staat actief op mijn abonnement. Plaats ik men sim in een 5S dan heb ik wel 4G. Opnieuw Proximus opgebeld en daar zeggen ze plots: de 6 en 6+ moeten nog geactiveerd worden op ons 4G-netwerk....

Is dit waar en moet elke nieuwe smartphone bij de operatoren geactiveerd worden of is er toch een probleem met de 6?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-14, 21:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cupidoke Bekijk bericht
Sinds vorige week trotse bezitter van de Iphone 6 bij Proximus. Serieus tevreden, alleen heb ik geen 4G. Op het scherm staat 3G en bij instellingen dat 4G-actief. Weliswaar contact opgenomen met Proximus en 4g staat actief op mijn abonnement. Plaats ik men sim in een 5S dan heb ik wel 4G. Opnieuw Proximus opgebeld en daar zeggen ze plots: de 6 en 6+ moeten nog geactiveerd worden op ons 4G-netwerk....

Is dit waar en moet elke nieuwe smartphone bij de operatoren geactiveerd worden of is er toch een probleem met de 6?
Ik heb proximus generation connect en heb een week een iPhone 6 gehad en ik heb zonder probleem 4G gehad op bepaalde plaatsen.

Ken je iemand die generation connect heeft? Steek die z'n sim eens in uw phone en neem wel een plaats waar je 100% zeker bent je 4G hebt.

Zo weet je het meteen e .

Als je dan ook geen 4G hebt dan kan het mss zijn je een andere phone zal moeten vragen.
  #3  
Oud 06-10-14, 22:05
Thiagordc Thiagordc is offline
• iOS 9.3.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 128
Standaard

Hier ook de 6+ al enige tijd en steeds 4G waar ik voorheen ook altijd 4G had.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4s - Geen Service - Wel bellen/smsen maar geen data diegonicolas iPhone algemeen 5 28-11-12 16:09
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' DieterVL iPhone algemeen 4 09-05-12 11:37
iPhone: Iphone 3gs start steeds opnieuw op + geen Wi-Fi + geen bluetooth Spenc3r Jailbreak 1 03-03-12 18:05
iPhone 4 geen Wi-Fi & Bluetooth meer + Herkent geen Simkaarten henkphone iPhone algemeen 0 27-01-12 17:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:32.