iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   buitenlandse Iphone 6 kopen (duitsland) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/158996-buitenlandse-iphone-6-kopen-duitsland.html)

leandertjee 07-10-14 08:32

buitenlandse Iphone 6 kopen (duitsland)
 
Hallo,

Ik ben nog steeds aan het wachten op The Phone House voor mijn iphone 6 64gb SG. Nu lees ik vaak dat mensen er een in duitsland hebben gehaald.

Wat is het verschil tussen een nederlandse en duitse iphone? Ik hoorde dat als er iets mis mee was, dat je langer moet wachten totdat je een nieuwe toegestuurd krijgt? klopt dit? en wat zijn nog meer nadelen?

Daarnaast nog de vraag hoe en waar je een duitse iphone 6 kan reserveren? Ik woon zelf in Lochem (oost-gelderland), dus redelijk dicht bij de grens.

bedankt alvast !:-)

Guest-20180925190238 07-10-14 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leandertjee (Bericht 978252)
Wat is het verschil tussen een nederlandse en duitse iphone? :-)

Er is geen verschil tussen een Hollandse en Duitse iPhone. Apple produceert geen speciale modellen voor Holland, Duitsland, België, Luxemburg, Andorra, San Marino, Monaco, Vaticaanstad, Estland, Letland, enz... enz... Alle iPhone 6 in de EU/EER zijn hetzelfde model.

Citaat:

Daarnaast nog de vraag hoe en waar je een duitse iphone 6 kan reserveren? Ik woon zelf in Lochem (oost-gelderland), dus redelijk dicht bij de grens.
Het antwoord is dat daar al een heel lang topic over bestaat.

leandertjee 07-10-14 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 978253)
Er is geen verschil tussen een Hollandse en Duitse iPhone. Apple produceert geen speciale modellen voor Holland, Duitsland, België, Luxemburg, Andorra, San Marino, Monaco, Vaticaanstad, Estland, Letland, enz... enz... Alle iPhone 6 in de EU/EER zijn hetzelfde model.



Het antwoord is dat daar al een heel lang topic over bestaat.

maar het probleem is dat in dat topic 1500 berichten gepost zijn, dan ben ik 3 uur aan het zoeken, dan wordt mn baasje boos :rolleyes:

Guest-20180925190238 07-10-14 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leandertjee (Bericht 978259)
maar het probleem is dat in dat topic 1500 berichten gepost zijn, dan ben ik 3 uur aan het zoeken....

En als jij geen zin hebt om een bestaand topic te lezen maak je maar een nieuw aan in het verkeerde sub-forum. :rolleyes: In een topic kan je ook zoeken.

leandertjee 07-10-14 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 978260)
En als jij geen zin hebt om een bestaand topic te lezen maak je maar een nieuw aan in het verkeerde sub-forum. :rolleyes: In een topic kan je ook zoeken.

Daar komt het eigenlijk wel op neer jha:d

Bomans 07-10-14 09:47

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:51.