//

Mobiel internet (3G) iPhone 6

Mobiel internet (3G) iPhone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag allen, Ik hoop dat iemand me kan helpen bij het volgende probleem. Sinds gister heb ik mijn iPhone 6 (gold,64GB) in gebruik. Wat een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-10-14, 17:01
Eef79 Eef79 is offline
• iOS 9.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 13
Standaard Mobiel internet (3G) iPhone 6

Goedemiddag allen,
Ik hoop dat iemand me kan helpen bij het volgende probleem.

Sinds gister heb ik mijn iPhone 6 (gold,64GB) in gebruik. Wat een heerlijk toestel. Tot vanmiddag werkte mijn 3G gewoon normaal. De internetpagina's waren toegankelijk, laden prima en ook de Whatsapp werkte normaal.

Sinds vanmiddag kan mijn toestel niks meer laden. Whatsapp verstuurd en ontvangt niks, pagina's als Facebook kan ik niet laden. Terwijl er bovenin mijn scherm gewoon 3G staat. Vaag.. Op de Wi-Fi werkt alles wel gewoon.

Geen idee of het ligt aan mijn provider (vodafone) of mijn toestel? Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-14, 17:26
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Dat kan natuurlijk aan 100en dingen liggen. Is er een storing bij je provider? werkt Wi-Fi wel? heb je al gereset? ben je door je bundel heen? Niet perse in die volgorde
Ik zou beginnen met een reset, en kijken of Wi-Fi werkt.
Dan even vf bellen en vragen of er een storing in jouw gebied of iets met jouw account is.
  #3  
Oud 07-10-14, 18:00
Niek1986 Niek1986 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 59
Standaard

Probeer anders eens een andere zendmast, bij je werk of in elk geval 5 minuten van je huidige positie.
  #4  
Oud 08-10-14, 17:50
Eef79 Eef79 is offline
• iOS 9.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 13
Standaard

Bedankt voor jullie tips. OP de Wi-Fi werkte hij prima. Ik heb hem helemaal gereset gister en de kopie weer teruggezet op de telefoon. Nu werkt het weer.. Rara..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mobiel internet probleem op iPhone 4 Sonicje iPhone algemeen 4 14-11-11 09:29
Mobiel internet iPhone 2G Sonicje Mobile Vikings 2 09-11-11 22:47
verschil mobiel internet & blackberry internet indodragon iPhone algemeen 1 24-09-11 18:01
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 17-09-10 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:25.