//

(goedkope) screen en back protector?

(goedkope) screen en back protector? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb eindelijk mijn iphone 6, (naar amsterdam gereden) Nu heb ik de vraag wat een beetje een goede en goedkope screen- en backprotector is? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-10-14, 16:56
leandertjee leandertjee is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 66
Standaard (goedkope) screen en back protector?

Ik heb eindelijk mijn iphone 6, (naar amsterdam gereden)

Nu heb ik de vraag wat een beetje een goede en goedkope screen- en backprotector is?

Ik heb al gezocht op het internet, maar een goede back-protector is moeilijk te vinden. Of ze kosten belachelijk veel geld, bijvoorbeeld zagg invisible shield HDX. Ik ben heel erg sceptisch of dit echt help tegen het breken van het scherm. En tegen krassen helpt elke screen protector.

Dus daarom deze vraag, heb al gezocht op het forum, maar kwam vaak bij de dure screen protectors uit.

Zeg het ook even als je het niet eens bent met mijn verhaald over Zagg HDX en waarom die misschien wel het geld ward is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-10-14, 17:03
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Je hebt een mooie en dure iPhone 6 gekocht. Waarom dan besparen op de bescherming? De duurdere folies en hoesjes beschermen wellicht niet beter dan goedkope, maar passen vaak veel beter. Dat is kwaliteit die je elke dag vele keren in je hand houdt...
  #3  
Oud 08-10-14, 17:15
Tunsi Tunsi is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Je hebt een mooie en dure iPhone 6 gekocht. Waarom dan besparen op de bescherming? De duurdere folies en hoesjes beschermen wellicht niet beter dan goedkope, maar passen vaak veel beter. Dat is kwaliteit die je elke dag vele keren in je hand houdt...
Je hebt helemaal gelijk.

Mensen kopen een dure iPhone en zijn dan op zoek naar goedkope screenprotectors/hoesjes...
Ik snap het gewoon niet, als je 700 euro kan uitgeven aan een iPhone, dan is 10 - 15 euro toch niet te veel gevraagd.

Ik vraag het me gewoon af hoe dit komt.
  #4  
Oud 08-10-14, 17:33
leandertjee leandertjee is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tunsi Bekijk bericht
Je hebt helemaal gelijk.

Mensen kopen een dure iPhone en zijn dan op zoek naar goedkope screenprotectors/hoesjes...
Ik snap het gewoon niet, als je 700 euro kan uitgeven aan een iPhone, dan is 10 - 15 euro toch niet te veel gevraagd.

Ik vraag het me gewoon af hoe dit komt.
Het grootste probleem is dat die telefoon zo veel kost dat ik nog maar 20 euo op mijn rekening heb

Maar wat ik gek vind is dat die screen protectors zo belachelijk duur zijn €30 voor een velletje plastic? Had er laats 3x voor en 3x achter besteld voor 90 cent bij miniinthebox.com voor de 5s, niks mis met de kwaliteit.

hoe durft zo'n duur merk dan 30 euro te vragen.

Maar is dat waar dan, dat die goedkope niet goed passen? Ik wil me er natuurlijk niet dood aan ergeren haha.
  #5  
Oud 08-10-14, 17:37
sont sont is offline
• iOS 11.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 147
Standaard

Ik heb de zagg invisible shield gekocht voor de Iphone 6 maar vond de bescherming wat karig (voor en achterkant)
Heb nu een BodyGuardz protector er op zitten en die geeft meer bescherming dan de Zagg. Prijs? Tja ...24 euro maar heb al jaren plezier van deze protectors.
In combinatie met mijn Sena Ultraslim case voor de Iphone 6 ben ik niet bang voor grote beschadigingen.
  #6  
Oud 08-10-14, 17:38
leandertjee leandertjee is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tunsi Bekijk bericht
Je hebt helemaal gelijk.

Mensen kopen een dure iPhone en zijn dan op zoek naar goedkope screenprotectors/hoesjes...
Ik snap het gewoon niet, als je 700 euro kan uitgeven aan een iPhone, dan is 10 - 15 euro toch niet te veel gevraagd.

Ik vraag het me gewoon af hoe dit komt.
10-15€ vind ik nog wel een mooi prijsje
degene die ik vond waren 25-30€

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2014 om 16:41 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sont Bekijk bericht
Ik heb de zagg invisible shield gekocht voor de Iphone 6 maar vond de bescherming wat karig (voor en achterkant)
Heb nu een BodyGuardz protector er op zitten en die geeft meer bescherming dan de Zagg. Prijs? Tja ...24 euro maar heb al jaren plezier van deze protectors.
In combinatie met mijn Sena Ultraslim case voor de Iphone 6 ben ik niet bang voor grote beschadigingen.
Deze had ik ook gezien en dit was de enige waar ik over aan het twijfelen was om misschien toch te halen. Maar even een vraagje, blijft de screen protector om de bebogen randen een beetje zitten? En waar heb je hem besteld als ik vragen mag?
  #7  
Oud 08-10-14, 17:45
Eef79 Eef79 is offline
• iOS 9.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 13
Standaard

De matte screenprotectors van Muvit bevallen mij erg goed. Die zitten prima op het scherm en je hebt er bijv via de Belcompany al 2 voor een tientje
  #8  
Oud 08-10-14, 17:50
leandertjee leandertjee is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eef79 Bekijk bericht
De matte screenprotectors van Muvit bevallen mij erg goed. Die zitten prima op het scherm en je hebt er bijv via de Belcompany al 2 voor een tientje
Hier had ik ook iets over gelezen.
Maar is het scherm nog wel mooi scherp, aangezien de protector mat is?
En zit er een back protector bij?
  #9  
Oud 08-10-14, 17:53
Eef79 Eef79 is offline
• iOS 9.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 13
Standaard

Het scherm is perfect. Geen spiegeling en alles goed leesbaar en te bedienen.
Ze hebben ook back protector, maar die moet je los erbij kopen.

Voor 9,99 krijg je 2 screen protectors. Dus kun je ook nog een keer misplakken

Laatst gewijzigd door Eef79; 08-10-14 om 17:53. Reden: Typo
  #10  
Oud 08-10-14, 17:54
leandertjee leandertjee is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eef79 Bekijk bericht
Het scherm is perfect. Geen spiegeling en alles goed leesbaar en te bedienen.
Ze hebben ook back protector, maar die moet je los erbij kopen.

Voor 9,99 krijg je 2 screen protectors. Dus kun je ook nog een keer misplakken
haha ideaal
ik zal eens kijken, bedankt voor de tip
  #11  
Oud 08-10-14, 18:12
sont sont is offline
• iOS 11.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 147
Standaard

Ik heb de Protector van Bodyguardz een paar dagen gebruikt zonder hoesje en de randen blijven mooi zitten aan de zijkanten. En met de gel aanbrengen is een eitje . Protector kan je mooi heen en weer schuiven tot hij goed zit en dan schoonvegen(bubbels) met een pasje of iets dergelijks en klaar!!
Ohja... gekocht bij Appelhoes.nl en 19,95
  #12  
Oud 08-10-14, 20:51
leandertjee leandertjee is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sont Bekijk bericht
Ik heb de Protector van Bodyguardz een paar dagen gebruikt zonder hoesje en de randen blijven mooi zitten aan de zijkanten. En met de gel aanbrengen is een eitje . Protector kan je mooi heen en weer schuiven tot hij goed zit en dan schoonvegen(bubbels) met een pasje of iets dergelijks en klaar!!
Ohja... gekocht bij Appelhoes.nl en 19,95
Heb hem besteld!
dankjewel voor de tips
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 6 Screen protector dtroxx iPhone accessoires en onderdelen 7 02-10-14 10:51
Screen Protector RudyL90 iPad algemeen 5 01-05-11 18:59
Screen protector ! psvunited iPhone algemeen 3 19-03-11 18:32
Mirror Screen Protector Miguelb iPhone accessoires en onderdelen 9 01-11-09 13:36
Screen protector angelus88 iPhone algemeen 1 10-07-09 10:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:22.