Batterijgebruik blijft leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In ios heeft Apple een mooie functie geïntroduceerd zodat je precies kan zien welke app veel energie verbruikt. Bij mij blijft echter het overzicht leeg. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterijgebruik blijft leeg
In ios heeft Apple een mooie functie geïntroduceerd zodat je precies kan zien welke app veel energie verbruikt. Bij mij blijft echter het overzicht leeg.
Het maakt niet uit of ik de telefoon volledig heb opgeladen en dan gebruik of dat ik kort even de batterij bijlaadt. Het scherm blijft leeg. Ik gebruik Ios8.02 op een iPhone 6 64Gb.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Jij hebt in het verleden een jailbreak gebruikt op iOS 7.0.4. Heb je een backup met jailbreak restanten teruggezet?
|
|
|||
|
|||
Ja ik heb ooit een jailbreak gehad maar dat is al lang geleden. Daarna de telefoon opnieuw opgezet. Maar het zou best kunnen dat er toch iets achter is gebleven.
Wat is nu het handigste om te doen? Ik wil wel mijn gegevens bewaren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Dan ga ik in het weekend daar maar eens tijd voor vrijmaken dan.
Alles weer handmatig instellen is niet echt grappig. Zijn er nog andere hickups dan alleen het batterijgebruik? |
Labels |
batterij, batterijgebruik, batterijstatus |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterijgebruik gebruik=standby | ballegooier | iPhone algemeen | 7 | 24-08-13 09:35 |
recente gesprekken blijft leeg | ggoris | iPhone algemeen | 5 | 07-12-10 04:37 |
Mac OS X: ical blijft leeg na synchronisatie | Nieky | iTunes | 5 | 12-07-10 12:28 |
Nieuwe pc, itunes blijft leeg | Ell88 | iTunes | 1 | 12-01-09 23:17 |
|
|