//

iPhone 5S heeft diverse WiFi problemen

iPhone 5S heeft diverse WiFi problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Ik heb de laatste dagen wat rond gezocht naar een oplossing voor mijn iPhone 5S (iOS7.1.2). Ik ervaar nu sinds een week of 2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-10-14, 09:14
Leroy3 Leroy3 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 2
Standaard iPhone 5S heeft diverse Wi-Fi problemen

Goedemorgen,

Ik heb de laatste dagen wat rond gezocht naar een oplossing voor mijn iPhone 5S (iOS7.1.2). Ik ervaar nu sinds een week of 2 veel problemen met Wi-Fi verbindingen:

- Soms is het Wi-Fi symbool bovenin het scherm niet zichtbaar terwijl er wel gewoon verbinding is. De Wi-Fi werkt dan gewoon, alleen ontbreekt het symbool en kan ik de sterkte dus niet zien). Ook vanuit het bedieningspaneel is niet te zien dat de Wi-Fi aanstaat. In plaats van dat het Wi-Fi symbool wit is, blijft dit grijs. Het instellingen scherm geeft het wel goed weer.
- Dat is eigenlijk niet het ergste probleem, veel vervelender is het constant wegvallen van de verbinding. Dit gebeurt bij diverse netwerken, terwijl het bereik zeker niet wegvalt (mijn iPad heeft dan bijv. wel nog steeds verbinding). Als ik bijvoorbeeld app open, valt de verbinding ineens weg. Als ik dan weer terug ga naar instellingen en opnieuw het netwerk selecteer, doet hij het hierna wel weer even. Zo gaat dit steeds maar door.
- Daarnaast hangt de telefoon door deze problemen vaak vast en tot drie keer toe is hij al helemaal uitgevallen. Soms ook nadat ik een tijdje niet actief ben geweest en de home button indruk en er gewoon niks gebeurt. Enige manier is dan de reset door beide knoppen tegelijk in te drukken..

Ik heb al geprobeerd om meerdere keren de instellingen te herstellen, zowel netwerk als alle instellingen. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-10-14, 01:06
Leroy3 Leroy3 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 2
Standaard

Niemand een idee? Ik heb inmiddels iOS8 geïnstalleerd, maar de problemen blijven aanhouden..
  #3  
Oud 15-10-14, 08:49
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Een probleem met de Wi-Fi chip?

Al contact opgenomen met de winkel/Apple?
  #4  
Oud 15-10-14, 09:11
ipeertje ipeertje is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 270
Standaard

Herstel je iPhone met itunes, stel hem daarna in als nieuwe iPhone en zet geen reservekopie terug.
  #5  
Oud 15-10-14, 09:31
misterta misterta is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 6
Standaard

dit heb ik ook gehad met de iPhone 5 na een update. het herstellen via itunes was toen de uitkomst

Laatst gewijzigd door misterta; 15-10-14 om 10:20.
  #6  
Oud 16-10-14, 07:14
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb hetzelfde probleem! Zal dat herstellen en configureren als nieuwe iPhone ook is proberen.
Reageren

Labels
netwerkproblemen, verbinding, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Diverse problemen met de foto's Chan266 Muziek, foto & video 2 24-01-13 12:44
iPhone: Diverse problemen in 1 Mau001 Jailbreak 29 31-10-11 08:58
Diverse vragen over iPhone4 met problemen. KIN174 iPhone algemeen 7 19-04-11 17:15
Diverse problemen sm1th3rs iPhone algemeen 3 28-09-08 13:04
Jailbrake mogelijk bij 1.1.3 iPhone, nu nog unlocken (diverse problemen) willebil Archief 1 15-02-08 14:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:40.