//

iPhone 6 Plus, bendgate ervaringen?

iPhone 6 Plus, bendgate ervaringen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ha iedereen, Binnen nu en enkele uren ben ik de trotse bezitter van een iPhone 6 Plus 64gb. Ik erger mij wat aan al die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-10-14, 11:59
markosyamaha markosyamaha is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 38
Standaard iPhone 6 Plus, bendgate ervaringen?

Ha iedereen,

Binnen nu en enkele uren ben ik de trotse bezitter van een iPhone 6 Plus 64gb. Ik erger mij wat aan al die verhalen over dat 'bendgate', het risico dat je iPhone zou buigen... Wellicht allemaal onderdeel van een concurrentiestrijd, afijn. Mijn vraag eigenlijk, zijn er hier mensen die ervaringen hebben met een gebogen iPhone 6 (plus)?

Vooralsnog klinkt het mij allemaal als lariekoek

Ik hoor het graag!

Gr, M
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-10-14, 12:19
Dooielippe Dooielippe is offline
• iOS 15.4.1
• iPadOS 15.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 15
Standaard

Ik heb mijn 6 Plus nu 2 weken en ik heb alleen maar positieve ervaringen.
Voor mij zijn allen verhalen dan ook onzin.
Het enige probleem dat ik had was via bluetooth verbinden met mijn carkit.
Dit is echter simpel op te lossen.
Verder is de Plus in een woord geweldig.
  #3  
Oud 10-10-14, 13:42
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Neem het niet al te snel aan, de media vergroot dingen zoveel uit en dat vind ik jammer. Ik heb een 6 + en hij is kaarsrecht.

Het bendgate gebeuren is er alleen maar om Apple een slecht imago te geven, zovan; Dit keer hebben ze geen kwaliteit af kunnen leveren. Stap maar over.. En ook al die onbenullen die ook gelijk gaan roepen: Ik stap over op Android.

Guess what?; De nieuwe Note 4 is ook te buigen.

Ik moet er toch wel van opkijken dat mensen zo snel aannemen dat een toestel buigt, terwijl een YouTuber het zelf met brute kracht ombuigt met zijn handen, terwijl deze al gebogen was als je het filmpje goed bekijkt. Wat verwacht je dan zelf?
Ik mis hier dus de logica in. Je sloopt de iPhone zelf en dan zeg je: It bends! Goh!

En of hij dus ook in je broekzak buigt is niet eens bewezen, ik heb er in iedergeval geen last van.
  #4  
Oud 10-10-14, 13:45
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Heb hem sinds release en zit dagelijks in mijn broekzak om naar het werk te rijden.
Is nog kaarsrecht.

Enigste wat je wel kan verwachten, als je hem effectief gaat proberen buigen, dan zal hij wel buigen. Maar zo dom zal je wel niet zijn zeker?

Ik geloof wel dat er enkele toestellen een productiefout hebben waardoor ze wel héél makkelijk buigen, maar die kan je makkelijk omruilen in garantie.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s ervaringen rsnhakan iPhone algemeen 804 16-09-16 23:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:38.