//

Iphone 6,64 GB loopt continue vast!

Iphone 6,64 GB loopt continue vast! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb sinds enkele weken een Iphone 6, 64 GB. Sinds een aantal dagen, valt de telefoon continue uit. Het scherm wordt wit met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-10-14, 16:59
TamaraCaravello TamaraCaravello is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 1
Standaard Iphone 6,64 GB loopt continue vast!

Goedemiddag,

Ik heb sinds enkele weken een Iphone 6, 64 GB.
Sinds een aantal dagen, valt de telefoon continue uit. Het scherm wordt wit met het zwarte apple icoontje, vervolgens rood en dan weer zwart. Zo blijft het scherm continue verspringen. De Iphone reageert vervolgens helemaal nergens meer op. De eerste keren ging hij na ene paar minuten weer vanzelf aan. De periode dat hij zich hersteld gaat steeds langer worden. Op dit moment knippert de Iphone al een half uur en hij is met geen mogelijkheid aan of uit te krijgen.

Iemand een idee, ik wordt er nl. nogal moedeloos van!

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-10-14, 17:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TamaraCaravello Bekijk bericht
Iemand een idee, ik wordt er nl. nogal moedeloos van!
Apple bellen en een incident laten aanmaken. Het toestel wordt dan opgehaald en vervangen. Gisteren was er nog een topic over een iPhone 6 met een rood en blauw scherm.
  #3  
Oud 10-10-14, 18:00
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Even een afspraak maken bij een dichtst bijzijnde Apple Store kan ook. Die vervangt hem direct en hoef je niet een paar dagen te wachten. Afspraak maken kan hier.
__________________
  #4  
Oud 10-10-14, 20:53
lisa123 lisa123 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 33
Standaard

ja klopt dat was de mijne
die viel ook steeds uit! ingeleverd en na een week heb ik sinds vandaag een nieuwe
die Erg heet word...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone loopt vast en continue op zwart, appeltje of scherm gestreept pippipippi iPhone algemeen 3 01-07-13 02:10
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 12:02
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast JosephTekort iPhone algemeen 5 21-05-10 15:33
Iphone loop continue vast francebramie Archief 3 02-05-09 14:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:50.