//

Vraagje verkoop oude iphone

Vraagje verkoop oude iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone 5s nu ongeveer 11 maanden in gebruik en ga hem nu verkopen aan een werkcollega omdat mijn nieuwe iphone 6 eraan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-10-14, 09:30
EddyG EddyG is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 169
Standaard Vraagje verkoop oude iphone

Ik heb mijn iphone 5s nu ongeveer 11 maanden in gebruik en ga hem nu verkopen aan een werkcollega omdat mijn nieuwe iphone 6 eraan zit te komen.
Is het voldoende om de 5S te wissenv via "stel opnieuw in - wis alle inhoud en instellingen" en hem daarna in itunes te ontkoppelen van mijn apple ID account?
Kan mijn collega hem dan onmiddellijk gebruiken met zijn apple ID account?
Want ik lees iets van 90 dagen wachten om van apple ID te wisselen, wat ik niet goed snap?
Bedoelen ze daarmee dat ik hem minstens 90 dagen met mijn apple ID heb moeten gebruiken alvorens hij via een ander apple ID kan gebruikt worden?
En mits ik hem al bijna 11 maanden heb, zou dat geen probleem mogen zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-14, 09:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyG Bekijk bericht
Is het voldoende om de 5S te wissenv via "stel opnieuw in - wis alle inhoud en instellingen" en hem daarna in itunes te ontkoppelen van mijn apple ID account?
Een iPhone, iPad of iPod touch gereed maken voor verkoop | appletips
  #3  
Oud 12-10-14, 10:27
EddyG EddyG is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 169
Standaard

Bedankt voor de link, maar daarin wordt niet gesproken over de 90 dagen ivm apple ID wissel waarover ik wat onduidelijkheden heb.
  #4  
Oud 12-10-14, 10:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

iTunes Store: een apparaat of computer koppelen aan uw Apple ID
  #5  
Oud 12-10-14, 10:33
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Opmerking: als u een apparaat verwijdert uit uw Apple ID, geldt de periode van 90 dagen nog steeds voor dat apparaat. U moet 90 dagen wachten vanaf de dag dat het apparaat voor het eerst is gekoppeld aan uw Apple ID alvorens u het apparaat aan een andere Apple ID kunt koppelen.
  #6  
Oud 12-10-14, 11:06
EddyG EddyG is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TouchMe Bekijk bericht
Opmerking: als u een apparaat verwijdert uit uw Apple ID, geldt de periode van 90 dagen nog steeds voor dat apparaat. U moet 90 dagen wachten vanaf de dag dat het apparaat voor het eerst is gekoppeld aan uw Apple ID alvorens u het apparaat aan een andere Apple ID kunt koppelen.
Dus als ik goed begrijp is dit geen enkel probleem met mijn toestel omdat hij al bijna 11 maanden aan mijn apple ID is gekoppeld?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 gebruiken met oude iPad Keyboard dock vraagje Dylanp iPhone accessoires en onderdelen 3 16-10-13 17:41
iPhone 5 verkoop online Dreissen iPhone algemeen 23 28-09-12 16:44
gegevens wissen bij verkoop oude iphone bostiaan iPhone algemeen 6 07-10-10 08:51
gegevens overzetten en verkoop oude iphone bostiaan iTunes 7 03-08-10 19:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:13.