//

Oproepen komen op alle apparaten binnen

Oproepen komen op alle apparaten binnen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik deel een itunes account met mijn vader, wij gebruiken beide een iPhone en hebben ook nog een iPad mini. Sinds iOs 8 hebben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-14, 16:02
Atherion's schermafbeelding
Atherion Atherion is offline
• iOS 8.0
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar Atherion Stuur een bericht via Yahoo naar Atherion
Standaard Oproepen komen op alle apparaten binnen

Hey,

Ik deel een itunes account met mijn vader, wij gebruiken beide een iPhone en hebben ook nog een iPad mini.
Sinds iOs 8 hebben we het volgende probleem en ik krijg het niet opgelost.

Op het moment dat mijn vader een telefoontje krijgt gaan mijn iPhone en de iPad ook over.
Dit is echter vrij apart, mijn vader is namelijk degene die gebeld wordt.

Dit is best storend en tevens ook raar want we hebben deze klachten nog nooit eerder gehad.

Hopelijk heeft iemand een idee hoe we hier vanaf komen.
__________________
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-14, 16:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Atherion Bekijk bericht
Dit is best storend en tevens ook raar want we hebben deze klachten nog nooit eerder gehad.
Continuity en Handoff bestaan ook nog niet zo lang. Eerst sinds iOS 8. Zet Handoff uit op de toestellen. Of beter nog gebruik ieder een eigen iCloud account.
  #3  
Oud 23-10-14, 13:23
Atherion's schermafbeelding
Atherion Atherion is offline
• iOS 8.0
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar Atherion Stuur een bericht via Yahoo naar Atherion
Standaard

Handoff uitzetten lost het probleem niet op, is er een andere manier om dit op te lossen.
Ik heb eigenlijk niet heel veel zin om een andere account aan te maken, ivm aankopen en dergelijke.
  #4  
Oud 23-10-14, 13:32
Rasz's schermafbeelding
Rasz Rasz is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 208
Standaard

Ga naar instellingen > Facetime (ja klinkt raar maar toch doen) > iPhone Mobile Calls uitzetten op bij iPhones. Dit zorgt ervoor dat de gesprekken niet meer naar andere apparaten wordt doorgestuurd.
  #5  
Oud 23-10-14, 13:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Atherion Bekijk bericht
Ik heb eigenlijk niet heel veel zin om een andere account aan te maken, ivm aankopen en dergelijke.
Een iCloud account heeft niets te maken met "aankopen en dergelijke". Je kan perfect een apart iCloud Apple ID aanmaken en toch nog gebruik maken van het oude Apple ID voor "aankopen en dergelijke".
  #6  
Oud 23-10-14, 13:52
MiDe74 MiDe74 is offline
• iOS 12.0.1
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 108
Standaard

en voor dat delen van "aankopen en dergelijke" is er nu family sharing...dus je kunt gewoon een totaal eigen apple ID aanmaken.
  #7  
Oud 23-10-14, 14:45
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Atherion Bekijk bericht
Hey,

Dit is best storend en tevens ook raar want we hebben deze klachten nog nooit eerder gehad.

Hopelijk heeft iemand een idee hoe we hier vanaf komen.
Tijdens de update naar iOS 8.X kwam een schermpje langs met: "Ik ben bereikbaar op:" en daar staan alle nummers en adressen van het account. Standaard staat alles aangevinkt. Als je dat zo laat dan treedt jouw 'probleem' op.
  #8  
Oud 23-10-14, 14:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MiDe74 Bekijk bericht
en voor dat delen van "aankopen en dergelijke" is er nu family sharing...dus je kunt gewoon een totaal eigen apple ID aanmaken.
Wij doen dat nog op de "oude" manier. Moeder de vrouw en mijn weinigheid hebben elk een eigen iCloud Apple ID. Zij is absoluut niet geinteresseerd in mijn mails, agenda's, contacten, herinneringen, notities, keychain, fotostream, telefoongesprekken, enz... en ik niet aan die van haar. Verder delen wij een gezamenlijke iCloud agenda.

Voor aankopen in de App Stores (B, D, USA, F en NL) hebben wij gezamenlijke App Store (iTunes) Apple ID's.

Het probleem is eigenlijk dat veel gebruikers niet begrijpen dat iCloud en de App Store twee totaal verschillende diensten zijn. Ja, men kan één enkel Apple ID voor beide diensten gebruiken. In een familie is dat niet altijd handig.
Reageren

Labels
bellen, ios8, iphone, oproepen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oproepen komen soms niet door terwijl iPhone netwerkbereik heeft bk1986 iPhone algemeen 4 07-10-13 16:50
Ik wil niet dat alle apps op alle apparaten komen. alfawoman iPad algemeen 4 26-02-13 22:50
Soms komen oproepen niet door hvooij iPhone algemeen 4 12-09-12 13:47
oproepen komen niet binnen jaykay iPhone algemeen 2 20-12-09 10:53
HELP alle oproepen doorgeschakeld amuezep Archief 1 24-10-09 21:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:22.