iPhone 6 geen push notificatie iCulture discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ...Ben sinds 6 oktober trotse eigenaar van de 6. Draait op iOS 8.0.2. Heb naast de bekende bugs ook een probleem met ontvangst van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 6 geen push notificatie iCulture
...Ben sinds 6 oktober trotse eigenaar van de 6. Draait op iOS 8.0.2. Heb naast de bekende bugs ook een probleem met ontvangst van de push berichten van iCulture...Zijn er wellicht meer lotgenoten onder jullie met hetzelfde issue?...
Hoor graag van jullie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
..ben ik dan the only one in this universe?
|
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde probleem; geen push notifictions van iCulture. Geen app badge Heel irritant. Iemand een idee?
iPhone 6+ 128gb iOS 8.02 |
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem met iPhone 6 64gb. Heb de app al opnieuw geïnstalleerd maar mocht niet baten.
|
|
||||
|
||||
Het probleem is hier verholpen! Ga in de iCulture app naar de instellingen en zet daar "alle instellingen herstellen"" aan.
Dat heeft geholpen; gisteren een badge met 26 (notificatie) op mijn app; sodeknetter wat veel lees werk! 😄😄😄 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen push-notificatie bij standby | Debbiee | iPhone algemeen | 13 | 27-11-12 16:52 |
Msn live messenger geen push notificatie's? | Arthur39 | iPhone Apps | 2 | 11-11-10 14:28 |
geen push notificatie voor native mail app ? | neo387 | iPhone Apps | 1 | 27-09-10 20:59 |
Push Notificatie OS 3.0 GM | Rene3g | iPhone algemeen | 8 | 22-06-09 10:49 |
|
|